Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaat terug proper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitlaat terug proper

De uitlaat van de TT ziet zo zwart als iets. En da stoort me eigelijk. Ik heb al enkele dingen geprobeerd om 'em trug proper te krijgen waaronder chromepolish en zo'n sponske van Wipe-it. Beide heeft als resultaat dat er zo wel 'ns een helder puntje komt piepen maar verder dan dat gaat het niet. Mss dat na veel schrobben het zwart er wel afkomt maar het is echt een k*tjob, vooral omdat je er ni echt goed aan kan. Vraag is dus, kan ik diejen uitlaat der ev afhalen en zo proper maken? Kan je da bvb ergens laten doen? Op welke manier dan ook? Of ist mss gewoon goedkoper en handiger om ineens ne nieuwe te kopen? Let wel, tis ni de bedoeling om er echt een andere uitlaat onder te steken é. Vooral de maat moet hetzelfde blijven. Een ander (proper) geluidje zou dan eventueel nog mogen. Maar liefst dus gewoon een manier of product om degene die er nu onder hangt volledig proper te krijgen. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Edit: als dit beter bij advies past, mag het gerust verplaatst worden.

Hebde al eens met gewone benzine geprobeerd.

Enkele jaren geleden heb ik eens het dak van een tuinhuis met pek onder handen genomen. En toen hebben inze handen en armen enkel proper gekregen met benzine.

Tis daarmee dat ik het u voorstel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
      De uitlaat van de TT ziet zo zwart als iets. En da stoort me eigelijk. Ik heb al enkele dingen geprobeerd om 'em trug proper te krijgen waaronder chromepolish en zo'n sponske van Wipe-it. Beide heeft als resultaat dat er zo wel 'ns een helder puntje komt piepen maar verder dan dat gaat het niet. Mss dat na veel schrobben het zwart er wel afkomt maar het is echt een k*tjob, vooral omdat je er ni echt goed aan kan. Vraag is dus, kan ik diejen uitlaat der ev afhalen en zo proper maken? Kan je da bvb ergens laten doen? Op welke manier dan ook? Of ist mss gewoon goedkoper en handiger om ineens ne nieuwe te kopen? Let wel, tis ni de bedoeling om er echt een andere uitlaat onder te steken é. Vooral de maat moet hetzelfde blijven. Een ander (proper) geluidje zou dan eventueel nog mogen. Maar liefst dus gewoon een manier of product om degene die er nu onder hangt volledig proper te krijgen. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Edit: als dit beter bij advies past, mag het gerust verplaatst worden.
      Meguiars NXT Metal polish !

Of als het echt zwaar moet zijn moet je met 2 polishes werken. Een zware en een licht. Maar dat moet ik speciaal bestellen. (anders mail je me maar even )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vwrules Bekijk Berichten
        Hebde al eens met gewone benzine geprobeerd.

Enkele jaren geleden heb ik eens het dak van een tuinhuis met pek onder handen genomen. En toen hebben inze handen en armen enkel proper gekregen met benzine.

Tis daarmee dat ik het u voorstel

Euhm, nee, nog ni echt geprobeerd. Kza 'ne bij den enen of den andere wa benzine gaan ritsen. Ge bedoelt toch benzine in de zin van, kga naar 't benzinestation mijnen auto eens volgooien met benzine é?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Meguiars NXT Metal polish !

Of als het echt zwaar moet zijn moet je met 2 polishes werken. Een zware en een licht. Maar dat moet ik speciaal bestellen. (anders mail je me maar even )

Goe, blijft nog altijd het probleem dat het een moeilijk te bereiken oppervlak is. En hoeveel % kans is er dat dieje trug blinkt gelijk ne spiegel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
            Goe, blijft nog altijd het probleem dat het een moeilijk te bereiken oppervlak is. En hoeveel % kans is er dat dieje trug blinkt gelijk ne spiegel?
            Wil je enkel de tippen van de uitlaat terug goed krijgen ? of ook de achterdemper ?
            Als je de achterdemper wil doen dan zou ik die eraf halen mocht ik van jou zijn, zal een stuk eenvoudiger werken. Het is echter wel een heel werk bij een TT

Als je onderstaande gebruikt MOET die weer perfect komen !
            Je moet wel volgen met zijn kleine broer, Blackfire Fine Cut Metal Polish anders gaat ie wat te dof zijn.

Blackfire Heavy Cut Metal Compound

Comment

Er bestaan producten waarmee je de venster van een kachel proper kan maken (roet). Mss dat het daarmee lukt?
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Is da een speciale demper of gewoon RVS?

Ik heb de mijne ooit proper gemaakt met staalwol een stoven-kuis. (cava seul)

Maar als dat chroom is of zo krijg je natuurlijk krassen dan he, bij rvs speelt dat geen rol, is zelfs niet lelijk van dat "geborsteld staal"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                  Is da een speciale demper of gewoon RVS?

Ik heb de mijne ooit proper gemaakt met staalwol een stoven-kuis. (cava seul)

Maar als dat chroom is of zo krijg je natuurlijk krassen dan he, bij rvs speelt dat geen rol, is zelfs niet lelijk van dat "geborsteld staal"
                  Hij is idd in chroom bij een TT ... Dus met staalwol ga je krassen hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Hij is idd in chroom bij een TT ... Dus met staalwol ga je krassen hebben
                    staalwol nr0

anders polieren

Comment

staalwol en Pol's metal polish op de uitmaat van de wagens hier en die blinken terug perfect...

vooral vd a6, lijkt wel chroom

Comment

nen maat van ik heeft een R5'ke . en zijn uitlaat zag roest en zwart. geschuurt en gepoliert. tis net een chroomuitlaatlijn

Comment

Cilit Bang !
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Staalwol 000 moet ge hebben en chroompoets of iets dergelijks ..

BTW: Staalwol 000 maakt GEEN krassen en is speciaal voor zo'n doeleinden gemaakt ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Er bestaan producten waarmee je de venster van een kachel proper kan maken (roet). Mss dat het daarmee lukt?
                              Ja, gazettepapier nat maken en daarmee uw kachelvenster proper wrijven. Gaat er daarmee af en kost u niks.

Comment

Voor

Tijdens

Na

Gedaan met chroom polish van Turtle wax. Ikzelf ben er tevreden over.

Comment

gewone chrome polish moet normaal lukken doe ik mijne ook altijd mee

Comment

bij mijn 535 heb ik vlekken van zout op de chrome sierstukken...en die krijg je er met niks af ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      bij mijn 535 heb ik vlekken van zout op de chrome sierstukken...en die krijg je er met niks af ....
                                      Over welke sierstukken heb je het dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        Voor

Tijdens

Na

Gedaan met chroom polish van Turtle wax. Ikzelf ben er tevreden over.

En wanneer mocht ik dieje op uwen oprit komen zetten?

Gij hebt dan ook een engelengeduld en bent ne kuisfreak.
                                        Was dan nu ni gemakkelijker om die eraf te halen? Wa was de reëelen tijd ongeveer?

Ik heb zo'n tube chrome polish gehad van Autoglym, toch een deftig merk me dunkt? En het enige dat ik bereikt had, waren enkele heldere puntjes. Kheb daar wel geen 3h op staan schrobben é.

Comment

Working...
                                        X