Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUV met drie volwaardige zitplaatsen op de achterbank?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• SUV met drie volwaardige zitplaatsen op de achterbank?

Heb eerst eens gekeken naar een monovolume, maar mijn hartje gaat toch uit naar een SUV. Merk is niet zo belangrijk, wel dat er drie volwaardige stoelen naast elkaar staan, liefst apart inklapbaar maar gezien constructeurs schijnbaar allergisch zijn voor iets anders dan 2,5 zitplaarsen, ben ik bereid alles te pakken.

Heb al eens gegoogeld en volgens een artikel van VAB was de Hyundai ix35 voorzien van drie volwaardige zitplaatsen, maar volgens deze foto klopt dat niet.

Heb ik ook al bekeken: BMW X5, Chevrolet Captiva, Mazda CX-5, Mitsubishi Outlander, Nissan Qashqai +2, Kia Sportage, Kia Sorento,...

Wie het weet, mag het zeggen.

Mercedes ML?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Mercedes ML?
      Hmmm...

Is trouwens buiten mijn budget, gelukkig maar want ik zou nogal gefrustreerd zijn.

Ik heb doelbewust geen budget gezet omdat ik deze vraag nog ben tegengekomen op andere fora en op deze manier zou je enkel de resultaten beperken... Misschien googelt er nog iemand op deze vraag en komt hij hier uit...

Comment

Mja, er schiet mij niet direct iets te binnen.
        Ik vrees toch als ge per sé drie losse 'volwaardige' stoelen wilt op de passagiersrij, dat ge dan 'vast' zit bij de monovolumes

Comment

op zicht niet 100% volwaardig

wel apart neerklapbaar

volvo xc90, en gratis 7-zitter

Comment

XC90 is inderdaad een goeie optie, alsook de Land Rover Discovery

Comment

Ik zie ook gerust graag SUV, maar tot op heden (toch al 2,5 jaar bijna) nog geen minuut spijt gehad van de S-Max (wel 2.2 TDCI Titanium S versie).

Comment

Chevrolet captiva is ook redelijk ruim achteraan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  op zicht niet 100% volwaardig

wel apart neerklapbaar

volvo xc90, en gratis 7-zitter
                  Samen met die Mercedes ziet die er redelijk breed uit.

Misschien moet ik me niet vastpinnen op die volwaardige zitjes, maar gewoon dat er zonder acrobatentoeren een kinderzitje in past in de halve zetel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                    Ik zie ook gerust graag SUV, maar tot op heden (toch al 2,5 jaar bijna) nog geen minuut spijt gehad van de S-Max (wel 2.2 TDCI Titanium S versie).
                    Dat geloof ik graag. Ik zou het zeker geen straf vinden om met een S-Max rond te crossen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AFX Bekijk Berichten
                      Chevrolet captiva is ook redelijk ruim achteraan...
                      Ruim, maar zeker geen volwaardige zetel in het midden. Andermaal: misschien eens gaan kijken bij de dealer met de spruiten erbij.

Comment

Tsk, tsk.
                        Doe het dan ineens goed.
                        Een Dodge RAM, bv.

Die heeft meer plaats (voorzien voor 3 dikke Amerikanen) en een hoger fuck-you gehalte dan alle andere SUV's die hier de revue al gepasseerd zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blacky Bekijk Berichten
                          Tsk, tsk.
                          Doe het dan ineens goed.
                          Een Dodge RAM, bv.

Die heeft meer plaats (voorzien voor 3 dikke Amerikanen) en een hoger fuck-you gehalte dan alle andere SUV's die hier de revue al gepasseerd zijn.
                          En bovendien lichte vracht. Een dikke "fuck you" aan Elio!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
                            Hmmm...

Is trouwens buiten mijn budget, gelukkig maar want ik zou nogal gefrustreerd zijn.

Ik heb doelbewust geen budget gezet omdat ik deze vraag nog ben tegengekomen op andere fora en op deze manier zou je enkel de resultaten beperken... Misschien googelt er nog iemand op deze vraag en komt hij hier uit...
                            Mijn vader heeft een ML en ik een Touran, de Touran haalt het alvast als het over de achterbank gaat. Uiteraard is voor de rest de ML meer auto. Nog een nadeel met kids van een SUV is de hogere instap en hogere laaddrempel.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                              En bovendien lichte vracht. Een dikke "fuck you" aan Elio!
                              Pas maar op. Hij zou er nog van genieten ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blacky Bekijk Berichten
                                Tsk, tsk.
                                Doe het dan ineens goed.
                                Een Dodge RAM, bv.

Peeters en Pichal maken me af als ik daarmee de weg op kom. Maar we hebben een winnaar, al was een pick up niet echt waar ik naar op zoek was. Dodge wordt trouwens niet meer verspreid in België.

Comment

Waarom de zetel in het midden volwaardig zijn als je er een volledige derde zetelrij bij krijgt??

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

wel apart neerklapbaar

volvo xc90
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Peeters en Pichal maken me af als ik daarmee de weg op kom. Maar we hebben een winnaar, al was een pick up niet echt waar ik naar op zoek was. Dodge wordt trouwens niet meer verspreid in België.
                                    Er zijn genoeg alternatieve importeurs voor die pick-ups. Handiri in Sint-Niklaas naast de E17 bv., maar da's nogal nen dure vogel.
                                    Als je ze via NL laat komen, dan betaal je overigens maar 19% BTW ipv 21.

En die RAM hebben ze ook in SRT-10 versie (lees: Vipermotor).
                                    8 liter V10 met 500pk. Geen inschrijving en jaarlijkse rijtaks van 180 Euro ofzo.

Comment

Peeters en Pichal maken me af als ik daarmee de weg op kom.
                                      Lol!
                                      Als je daarmee die arrogante Annemie op stang kan jagen zou dat voor mij een extra reden zijn om het net wél te doen!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                        Lol!
                                        Als je daarmee die arrogante Annemie op stang kan jagen zou dat voor mij een extra reden zijn om het net wél te doen!
                                        True, maar ik ben daar te braaf voor

Comment

Working...
                                        X