Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederlandstalig instructieboekje BMW 523i (E62)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Nederlandstalig instructieboekje BMW 523i (E62)

Ik zoek voor mijn nonkel zijn BMW 523i (E62 sedan) een Nederlandstalig instructieboekje. Hij heeft die jaren terug in occasie gekocht maar er lag een Franstalig boekje in. Bij zijn BMW dealer Van Osch in Halen kreeg hij te horen dat deze niet meer te bestellen is.

Ik hoop dat ik met het type E62 juist zit. Het is in ieder geval de gefacelifte versie want hij heeft 140kW/190PK.
    Heeft iemand zoiets nog liggen of weet je waar ik dit kan vinden?

Zeker van dat het geen e60 is.

Comment

Ik heb het nog wat verder uitgezocht en het zou een E60 LCI zijn. Door zijn 140kW zou het de gefacelifte versie zijn. Het juiste bouwjaar weet ik niet. Misschien wel van belang aangezien hij uit 2007 is en dat net het overgangsjaar is?

Comment

Als het een LCI is, komt die sowieso uit de periode 2007 - 2010.

Comment

Dit zijn er foto's van.

Comment

Dit is een facelift E60. Te herkennen aan oa de chroom sierlijst in de voorbumper. Het zou me wel sterk verbazen dat je geen instructieboekje meer nieuw kan bestellen. Ik heb 8 jaar geleden eentje gekocht voor mijn BMW E24 bij de dealer. Ik denk dat het eerder niet willen is... Eventueel eens contact opnemen met Kojaparts of met Verholen? Mss hebben zij er nog eentje liggen in een afbraakauto.

Deze auto ken ik trouwens precies... In welke regio rijdt deze rond?
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
              Dit is een facelift E60. Te herkennen aan oa de chroom sierlijst in de voorbumper. Het zou me wel sterk verbazen dat je geen instructieboekje meer nieuw kan bestellen. Ik heb 8 jaar geleden eentje gekocht voor mijn BMW E24 bij de dealer. Ik denk dat het eerder niet willen is... Eventueel eens contact opnemen met Kojaparts of met Verholen? Mss hebben zij er nog eentje liggen in een afbraakauto.

Deze auto ken ik trouwens precies... In welke regio rijdt deze rond?
              Regio Diest.
              Die Kojaparts en Verholen ga ik zeker eens contacteren. Merci voor de tip!

Comment

Working...
              X