Oorspronkelijk geplaatst door Niko80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic : je wagen & het tankstation
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
nu?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
nu?
Comment
-
2X getankt vandaag. Niet vanzelfsprekend tegenwoordig als het uit eigen zak moet komen
Vanmorgen in Duitsland 10 liter getankt aan 2,28 €/L (niet langs Autobahn want die was nog een pak duurder).
Juist in Polen bakje volgegooid aan omgerekend 1,45 €/L. Is hier de voorbije week ook 15 cent opgeslagen blijkbaar
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk zat er vorige week ook...berekoud idd... je auto speciaal gewassen voor de foto? Met dat weer gaat die toch maar 100m zo proper zijn, lijkt mij LOL
Vandaag de kar eens gaan wassen en opdrogen aan een self carwash hier in Mielno, was hoog tijd. Vannacht wordt -8 voorspeld. Auto staat een week stil nu, laat het maar sneeuwen en vriezen....Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha, nee hoor! Ik had er toen juist 850 km opzitten met echt winterweer vanaf Berlijn. Op dat zilver zie je bijna geen vuil, zeker niet op een foto
Vandaag de kar eens gaan wassen en opdrogen aan een self carwash hier in Mielno, was hoog tijd. Vannacht wordt -8 voorspeld. Auto staat een week stil nu, laat het maar sneeuwen en vriezen....
Je hebt blijkbaar ook niet veel last van wervelingen aan je achterklep dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Bizar, ik reed hetzelfde traject vorige week, mijn motorkap vol vieze grijze strepen en mega vuile velgen.
Je hebt blijkbaar ook niet veel last van wervelingen aan je achterklep dan.
Hierbij een paar foto's van even voor de tankbeurt in Duitsland en Polen. Laatste foto u welbekend zeker? Echt proper is dat toch niet hé
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment