Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
    Of deze

Ik zie die foto om de een of andere reden niet, niet in Tapatalk, niet via webbrowser.

Comment

• Uurjte geleden ging de foto, nu zie ik em idd ook niet meer.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• nu?
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

nu?
          Nop.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

nu?
            Nee idd. Ik gebruik tegenwoordig postimage. Gratis aanmelden, foto’s uploaden en kunt ze overal neerzetten.

Comment

• Ik zie ze ook niet. De bugs tieren welig hier
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 2X getankt vandaag. Niet vanzelfsprekend tegenwoordig als het uit eigen zak moet komen

Vanmorgen in Duitsland 10 liter getankt aan 2,28 €/L (niet langs Autobahn want die was nog een pak duurder).

Juist in Polen bakje volgegooid aan omgerekend 1,45 €/L. Is hier de voorbije week ook 15 cent opgeslagen blijkbaar

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Vandaag aan een Pools tankstation was het slechter weer, gelukkig viel de prijs mee

Comment

• Ik zat er vorige week ook...berekoud idd... je auto speciaal gewassen voor de foto? Met dat weer gaat die toch maar 100m zo proper zijn, lijkt mij LOL

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Ik zat er vorige week ook...berekoud idd... je auto speciaal gewassen voor de foto? Met dat weer gaat die toch maar 100m zo proper zijn, lijkt mij LOL
                          Hahaha, nee hoor! Ik had er toen juist 850 km opzitten met echt winterweer vanaf Berlijn. Op dat zilver zie je bijna geen vuil, zeker niet op een foto

Vandaag de kar eens gaan wassen en opdrogen aan een self carwash hier in Mielno, was hoog tijd. Vannacht wordt -8 voorspeld. Auto staat een week stil nu, laat het maar sneeuwen en vriezen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hahaha, nee hoor! Ik had er toen juist 850 km opzitten met echt winterweer vanaf Berlijn. Op dat zilver zie je bijna geen vuil, zeker niet op een foto

Vandaag de kar eens gaan wassen en opdrogen aan een self carwash hier in Mielno, was hoog tijd. Vannacht wordt -8 voorspeld. Auto staat een week stil nu, laat het maar sneeuwen en vriezen....
                            Bizar, ik reed hetzelfde traject vorige week, mijn motorkap vol vieze grijze strepen en mega vuile velgen.
                            Je hebt blijkbaar ook niet veel last van wervelingen aan je achterklep dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Bizar, ik reed hetzelfde traject vorige week, mijn motorkap vol vieze grijze strepen en mega vuile velgen.
                              Je hebt blijkbaar ook niet veel last van wervelingen aan je achterklep dan.
                              Tja, en toch is het zo. Ik zal een goeie wax gebruiken zeker

Hierbij een paar foto's van even voor de tankbeurt in Duitsland en Polen. Laatste foto u welbekend zeker? Echt proper is dat toch niet hé

Comment

• Tegenwoordig is het hier bijna zomer begin maart, ik heb andere tijden gekend

Comment

• Comment

Working...
                                  X