Ik ben relatief recent steeds gepassioneerder aan het geraken door auto's in het algemeen. En heb de afgelopen maanden serieus overworgen op een nieuwe auto aan te schaffen. Ben hier echter van afgestapt om mijn spaarboekje voor de aankoop van vastgoed toch maar te behouden. 
Anyway, ik vroeg me dus af, hoe leer je auto's beter kennen? Een korte testrit zegt niet zoveel en ik kan moeilijk op de 2de hands markt voor de fun testritjes gaan doen.
Ik ben momenteel aan het overwegen om een Mazda MX-5 te kopen (2de hands). Aangezien deze relatief goedkoop, goedkoop in onderhoud en makkelijk te onderhouden zouden moeten zijn. En tegelijkertijd zeer "goed" rijden.
Echter weet ik dit natuurlijk niet.
Concreet dus : Hoe en/of waar kan ik meer praktijk ervaring opdoen?
Of anders, hoe zijn jullie begonnen met jullie passie?

Anyway, ik vroeg me dus af, hoe leer je auto's beter kennen? Een korte testrit zegt niet zoveel en ik kan moeilijk op de 2de hands markt voor de fun testritjes gaan doen.
Ik ben momenteel aan het overwegen om een Mazda MX-5 te kopen (2de hands). Aangezien deze relatief goedkoop, goedkoop in onderhoud en makkelijk te onderhouden zouden moeten zijn. En tegelijkertijd zeer "goed" rijden.
Echter weet ik dit natuurlijk niet.
Concreet dus : Hoe en/of waar kan ik meer praktijk ervaring opdoen?

Of anders, hoe zijn jullie begonnen met jullie passie?
Comment