Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met DKV tankkaart?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen met DKV tankkaart?

Ik heb momenteel een lokale tankkaart van hier in de streek maar de laatste tijd marcheert het systeem weer precies meer niet dan wat anders... en dan moet ik met de bankkaart tanken en kan ik geen btw recup doen....

cenet-annulatie, pomp niet beschikbaar.... altijd wel iets. Ook is het altijd gokken in het begin van de maand of ze al aan de facturatie begonnen zijn want die dag is de kaart niet beschikbaar. Tijd voor wat anders.
    Ik zie tegenwoordig bij elk tankstation wel het DKV logo dus daar kan je écht wel overal mee tanken en ben ik niet meer streekgebonden.

iemand ervaringen mee? Want is een hollandse firma zeker? Gaat dat goed met bankdomiciliering? Kaarten zijn wat betrouwbaar? Ik ben al aan mijn derde kaart toe omdat ze na een jaar of 2 totaal onleesbaar worden.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Als ik dat aanvraagformulier bekijk lijkt het mij dat ik niet veel kans maak als zelfstandige met 1 firmawagen

vlootgegevens, thuispomp gepland/aanwezig, aantal liters afname per maand

Comment

DATS is de oplossing
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        DATS is de oplossing
        Dan ben ik nog beperkter in keuze van tankstation

Comment

Met jouw wagen rijd je toch +- 1000 km met 1 tank? Zitten in BE en FR met stations.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

1000km? Das 2 keer tanken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Met jouw wagen rijd je toch +- 1000 km met 1 tank? Zitten in BE en FR met stations.
              Zit DATS in FR?

Zelf tot grote tevredenheid gebruiker van twee DATS24-kaarten. Werkt altijd, reeds twee jaar in gebruik nu. Ik heb twee kaarten (in elke auto ligt eentje) en in mijn directe regio (laat ons zeggen max 15 km rijden) zijn er 4 of 5 stations.
              In welke richting ik dus ook vertrek, ik kom een tankstation tegen.

Ook aangenaam dat hun stations meestal heel proper zijn, met papier om de handen af te kuisen na tanken en leeggemaakte vuilnisbakken. Ook is er meestal lucht voorhanden om de banden te controleren.

Last but not least heb ik via het werk een kaart waarmee ik 1 cent korting krijg op de geafficheerde pompprijs, dit bovenop het feit dat DATS an sich meestal al de interessantste prijzen van de regio hanteert.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                Ik heb momenteel een lokale tankkaart van hier in de streek maar de laatste tijd marcheert het systeem weer precies meer niet dan wat anders... en dan moet ik met de bankkaart tanken en kan ik geen btw recup doen....

cenet-annulatie, pomp niet beschikbaar.... altijd wel iets. Ook is het altijd gokken in het begin van de maand of ze al aan de facturatie begonnen zijn want die dag is de kaart niet beschikbaar. Tijd voor wat anders.
                Ik zie tegenwoordig bij elk tankstation wel het DKV logo dus daar kan je écht wel overal mee tanken en ben ik niet meer streekgebonden.

iemand ervaringen mee? Want is een hollandse firma zeker? Gaat dat goed met bankdomiciliering? Kaarten zijn wat betrouwbaar? Ik ben al aan mijn derde kaart toe omdat ze na een jaar of 2 totaal onleesbaar worden.
                Tomsk, daar bestaat al een uitgebreid topic over: http://www.autoforum.be/showthread.p...ht=tankkaarten
                lees deze eens even door zou ik zeggen, misschien kan je dan een beslissing nemen.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

DKV is eigenlijk Duits maar heeft idd een kantoor in NL.
                  Ik heb twee kaartjes, één voor de auto en één voor de moto. Heb er ooit één moeten vervangen maar rijd er ondertussen wel al vijf jaar mee. Dit jaar vervangen ze zelf proactief.
                  Je vindt echt overal DKV pompen, ook in het buitenland.
                  Grootste nadeel is de prijs.
                  Voor benzine betaal je de officiële prijs (dus NIET de pompprijs), op diesel krijg je een beetje korting.
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    Als ik dat aanvraagformulier bekijk lijkt het mij dat ik niet veel kans maak als zelfstandige met 1 firmawagen

vlootgegevens, thuispomp gepland/aanwezig, aantal liters afname per maand
                    Ge kunt via dkv ook maut en peage doen en zo. Zet al maar een obu in die camion van u ????
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

AS24 een alternatief?

Sent via OnePlus with Tapatalk!
                      =================
                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

Ik ben zelf trouwens nu aan t kijken naar een Octa+ kaart voor in België. Die werkt ook bij een heel serie andere pompen en geeft ofwel korting op de officiële prijs, ofwel de pompprijs, steeds de goedkoopste van de twee.
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Ik ben zelf trouwens nu aan t kijken naar een Octa+ kaart voor in België. Die werkt ook bij een heel serie andere pompen en geeft ofwel korting op de officiële prijs, ofwel de pompprijs, steeds de goedkoopste van de twee.
                          Op het werk hadden ze Tankkaarten van Esso, zelfde systeem altijd wat het goedkoopste was.
                          Nu zijn ze veranderd naar een kaart die "overal" gebruikt kan worden, resultaat is dat we op verschillende plaatsen kunnen tanken, maar we weten nooit waar het wel en waar het niet lukt
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

check out Servicing Stop as they fix anything and everything to do with cars and have a brilliant service, they pick your car up, fix it and drop it back off! Plus 50% off your service!
                            Last edited by ; 16/06/2016, 12:46.

Comment

Wij gebruiken hier nu een Maes-tankkaart en voor het buitenland onze Shell-kaart.
                              Maes kost niets, maandelijks factuur aan pompprijzen. Shell is €3,99 per maand. Facturatie om de twee weken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Esso tankkaart aanbod gekregen.... 7 eurocent korting op de officiële prijs...

da's wel nog een pak hoger dan de pompprijs... dan blijf ik wel gaan waar ik nu ga

Comment

Iemand ervaring met een Q8 kaart?

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Heb offerte voor Octa+ aangevraagd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Iemand ervaring met een Q8 kaart?
                                      Ik heb een Q8 Liberty Benelux (ook Tango en OK in NL)
                                      De Q8 Easy zijn altijd bij de goedkoopste pompen in BE
                                      Kost niets en je kunt als 'baas' verschillende opties instellen: bvb. enkel diesel, verplicht kmstand ingeven, limiet,....
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ik heb een kaart van Gabriels. Altijd pompprijs en is goedkoop. Is sedert enkele maanden ook bruikbaar bij octa+ en g&v. Aangezien ik een massa pompen van hen in de buurt heb, komt dat goed uit. Kaart is ook gratis.

Comment

Working...
                                        X