Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je kan maar het verstand gebruiken dat je hebt :-)
Inderdaad, en de mensen die met zo een G rijden, hebben meer verstand dan iemand die met een Saxo rijdt Want om zoiets te kunnen betalen, zijt ge meestal niet van de domsten.
Inderdaad, en de mensen die met zo een G rijden, hebben meer verstand dan iemand die met een Saxo rijdt Want om zoiets te kunnen betalen, zijt ge meestal niet van de domsten.
Da's een heel verstandige conclusie....gelukkig heb jij een firmawagen zeker ?
Inderdaad, en de mensen die met zo een G rijden, hebben meer verstand dan iemand die met een Saxo rijdt Want om zoiets te kunnen betalen, zijt ge meestal niet van de domsten.
slimme mensen kunnen besluiten dat een auto een slechte investering is, domme mensen kunnen een dikke erfenis hebben . Ik ken een prof en een burgerlijk ngenieur die beiden met een prius rijden (maar daar wil ik dan weer niet dood in gevonden worden), ken mensen met een dikke villa, bedrijfswagen, en dan een dacia logan als 2e wagen. en als ge een goed draaiend fritkot hebt en uwen auto van de belastingen kunt aftrekken, kan nen dikke bak plots wel verleidelijk zijn.
slimme mensen kunnen besluiten dat een auto een slechte investering is, domme mensen kunnen een dikke erfenis hebben . Ik ken een prof en een burgerlijk ngenieur die beiden met een prius rijden (maar daar wil ik dan weer niet dood in gevonden worden), ken mensen met een dikke villa, bedrijfswagen, en dan een dacia logan als 2e wagen. en als ge een goed draaiend fritkot hebt en uwen auto van de belastingen kunt aftrekken, kan nen dikke bak plots wel verleidelijk zijn.
Dat is idd zo. Ook niet iedereen heeft dezelfde behoefte aan een wagen. Herbie en ik amuseren ons kostelijk totdat hij natuurlijk heel onaardig wordt natuurlijk (hij snapt nog niet dat ik hem gewoon puur op stang aan het jagen ben). Maar ik hecht belang aan comfort, betrouwbaarheid en rijcomfort. Herbie heeft allemaal lak aan die dingen en wss ook omdat hij zijn auto een pak minder gebruikt dan ik. Moest ik 10 à 15km van mijn werk wonen en nooit de baan op moeten, dan zou ik wss met de fiets gaan werken en weet ik zelfs niet of ik nog een auto zou aanschaffen, want voor andere verplaatsingen heb ik ook nog ne moto.
Maar er zijn mensen die er totaal niet mee bezig zijn, en anderen wel. Voor een auto-, fiets-, en motorliefhebber ben ik daar wat meer mee bezig, maar heb ik nooit gekeken naar de auto van de buren. Ik vind dat allemaal mooi om naar te kijken, maar weet niet of ik zelf zoveel geld aan een auto zou kunnen geven.
hoezo ? da's toch nodig om de molen draaiende te houden ?
Hoor u zelf nu eens bezig. Dus als ik een auto van €30000 koop of een auto van €60000 koop zal dat verschil maken in het aantal werknemers? Gekke jongen gij.
Ik hoop dat uwe baas niet teveel vertrouwen in u legt
Heeft echt geen zin meer om nog met u over iets te praten. Lang geleden dat ik nog zo een gek manneke ben tegen gekomen.
Hoor u zelf nu eens bezig. Dus als ik een auto van €30000 koop of een auto van €60000 koop zal dat verschil maken in het aantal werknemers? Gekke jongen gij.
Ik hoop dat uwe baas niet teveel vertrouwen in u legt
Heeft echt geen zin meer om nog met u over iets te praten. Lang geleden dat ik nog zo een gek manneke ben tegen gekomen.
laat u ni doen hé, hij is u gewoon puur op stang aan 't jagen
Met een nieuwe G-klasse voor de deur is het tijd om beetje bij beetje de oude rot uit te zwaaien. Voor de G65 AMG doet Mercedes dat met de gelimiteerde Final Edition.
Het belooft een speciaal afscheid te worden, want Mercedes produceert slechts 65 exemplaren van de speciale editie. Onder de (grote) kap ligt de bekende 6.0 liter V12 met 630 pk en 1.000 Nm. De G65 is het nóg sterkere broertje van de iets minder zeldzame (maar nog altijd erg heftige) G63 AMG. Binnen 5,3 seconden zit de G65 vanuit stilstand op de 100 km/h. Pieken kan tot 230 km/h.
De Final Edition onderscheidt zich met details in de kleur mat-brons. Een zwarte grille, zilveren remklauwen en bronskleurige 21-inch wielen geven de gigant een stoer uiterlijk. Voor het interieur zijn specialisten van Designo ingevlogen. Een speciaal afscheid vraagt ook om een speciaal prijsje: in Duitsland vragen ze € 310.223 voor de G65 AMG Final Edition.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment