Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De vorige kostte rond de 36500€, denk dat ge er kortbij zit.

Comment

• Dat belooft voor de volgende Gti! Zal wel vlot naar de 240/255 pk gaan.

Comment

• 290 PK OP DE VOORWIELEN

PRODUCTIERIJP: VOLKSWAGEN GOLF GTI TCR

De in mei 2018 tijdens het GTI Treffen aan de Wörthersee gepresenteerde Volkswagen Golf GTI TCR Concept is productierijp!

De Golf GTI TCR, waarvan de letters TCR staan voor Touring Car Racer, is een op de raceversie van de Golf geïnspireerde variant van de Golf GTI. Onder de kap rust een 2.0 liter grote TSI die 290 pk en 370 Nm opwekt. Daarmee is hij iets minder krachtig dan de 300 pk sterke Golf R, maar nu komt het. De Golf GTI TCR laat zijn 290 pk los op de voorwielen terwijl de Golf R over 4Motion-aandrijving beschikt.

Schakelen gaat met een zeventraps DSG-transmissie. De Golf GTI TCR is in staat om in 5,6 tellen naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. Zijn topsnelheid ligt in beginsel op 250 km/h, maar er is optioneel ruimte voor nog ietsje meer. Wie bereid is extra geld neer te tellen, kan de Golf GTI TCR met een topsnelheid van 260 km/h krijgen. Op de vooras is een sper-differentieel gemonteerd; tevens heeft de Golf geperforeerde remschijven, speciale sportstoelen én een sportstuur aan boord. Op dat sportstuur is een rode streep gezet om het midden aan te geven.

Vanbuiten is de Golf GTI TCR te herkennen aan zijn speciale 18-inch wielen, zwarte zijspiegelkappen, splitter, dakspoiler en diffuser aan de achterzijde. Het TCR-logo wordt op straat geprojecteerd als je het portier opent. Prijzen worden spoedig vrijgegeven.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Vanaf 38950 € in Duitsland.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Working...
                  X