Tijd van Segmentdenken op basis van lengte is al wel even voorbij. Passat is en blijft een d-segmenter.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat (B8)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
ook al zal de c het vaakst verkocht worden met kleine 1600'tjes, er moet een v8 en een 6-in-lijn inkunnen
bij de passat is de wielkast de voetsteun binnenin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende wielbasis van een c kan dan wel langer zijn, veel gaat op in motorruimte de langsgeplaatste motoren eisen een stuk meer van de auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDamn, zijn er effectief geruchten dat er een 'Passat GTI' zou komen?
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Gierige moffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenMenen ze nu écht dat zelfs in de basisversie de achterruiten nog manueel te bedienen zijn?
Gierige moffen.
Leid je het af uit de bedieningsknopjes links op de armsteun? Volgens mij staan daar 4 raamknopjes op, maar is de "foto" uit de configurator niet zo duidelijk.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Verder hoop ik op een nieuwe W8 of nieuwe R36 versie!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkan toch geen kwaad ?
geen autobak hebben en alle 5 seconden in de pot moeten roeren, maar te tam om ff een raam open te zwengelen
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenVolgens mij menen ze dat niet.
Leid je het af uit de bedieningsknopjes links op de armsteun? Volgens mij staan daar 4 raamknopjes op, maar is de "foto" uit de configurator niet zo duidelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenMijn Trendline had indertijd al geen zwengels meer.
Comment
Comment