Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat (B8)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tijd van Segmentdenken op basis van lengte is al wel even voorbij. Passat is en blijft een d-segmenter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

de wielbasis van een c kan dan wel langer zijn, veel gaat op in motorruimte de langsgeplaatste motoren eisen een stuk meer van de auto

ook al zal de c het vaakst verkocht worden met kleine 1600'tjes, er moet een v8 en een 6-in-lijn inkunnen
      bij de passat is de wielkast de voetsteun binnenin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        de wielbasis van een c kan dan wel langer zijn, veel gaat op in motorruimte de langsgeplaatste motoren eisen een stuk meer van de auto
        Inderdaad de opbouw van de aandrijflijn bij BMW en Mercedes vergt veel meer plaats. En door een groot deel van het gewicht achter de vooras te plaatsen kan je tot een veel beter stabiliteit komen. En dat gaat dan tenkoste van de interieurruimte. Dus de langere wielbasis is noodzakelijk voor het technische en niet voor het interieur.

Comment

• Is dit een facelift of een volledig nieuw model? Mooi maar erg behoudend vind ik.
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Volledig nieuw model.
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• De berline zou, mits deftig uitgerust, wel mijn nieuwe firmawagen mogen zijn volgend jaar. Ben benieuwd!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  Damn, zijn er effectief geruchten dat er een 'Passat GTI' zou komen?
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Passat GTI? Zal wel eerder Passat R worden ofzo zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Damn, zijn er effectief geruchten dat er een 'Passat GTI' zou komen?
                      Nee.

Comment

• zou ook dom zijn de passat zijn imago te verknallen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron: [www.auto.cz]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Grauwe grijsheid ;-)
                              Zal weer wel een zeer fijne reismobiel zijn, maar hij kan me toch niet bekoren, voorlopig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Menen ze nu écht dat zelfs in de basisversie de achterruiten nog manueel te bedienen zijn?
                                Gierige moffen.

Comment

• kan toch geen kwaad ?

geen autobak hebben en alle 5 seconden in de pot moeten roeren, maar te tam om ff een raam open te zwengelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Menen ze nu écht dat zelfs in de basisversie de achterruiten nog manueel te bedienen zijn?
                                    Gierige moffen.
                                    Volgens mij menen ze dat niet.

Leid je het af uit de bedieningsknopjes links op de armsteun? Volgens mij staan daar 4 raamknopjes op, maar is de "foto" uit de configurator niet zo duidelijk.
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Mijn Trendline had indertijd al geen zwengels meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Bron: [www.auto.cz]
                                        Dat is al direct een pak minder...

Verder hoop ik op een nieuwe W8 of nieuwe R36 versie!
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          kan toch geen kwaad ?

geen autobak hebben en alle 5 seconden in de pot moeten roeren, maar te tam om ff een raam open te zwengelen
                                          In een wagen van deze prijsklasse verwacht ik 4 elektrische ruiten. We hebben het hier niet over een blikken doos van 8000 euro...

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                          Volgens mij menen ze dat niet.

Leid je het af uit de bedieningsknopjes links op de armsteun? Volgens mij staan daar 4 raamknopjes op, maar is de "foto" uit de configurator niet zo duidelijk.
                                          Ik zie er duidelijk maar 2...

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                          Mijn Trendline had indertijd al geen zwengels meer.
                                          In een Golf 7 trendline moet je achteraan ook nog zwengelen hoor!

Comment

Working...
                                          X