Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tgoh het is niet echt meer van deze tijd maar ik vind dat geen nadeel, op zich lekker old school. Alhoewel het 2015 wel bizar is, mijn wagen heeft al sinds 2008 een elektrische dat is 7jaar geleden...
Dat neemt toch redelijk veel ruimte in beslag.
Zeker in mijn E91 was dat zonde want daar was geen plaats voor bekerhouders in de middenconsole.
In het opbergvak onder de armsteun van de F36 past ook al geen blikje meer.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Onderscheid maken met de sterkere varianten hé.
Nu, met de FL krijgt enkel de 320d en 320i nu ook een dubbele, alles eronder heeft nog de enkele. En de 340i heeft er eentje links en eentje rechts.
Akkoord, maar serieus, zie dit:
Dat is gewoon zielig zo een pijpje. Opteer dan bv bij lagere versies om de uitlaat niet door de bumper te laten komen.
Tgoh het is niet echt meer van deze tijd maar ik vind dat geen nadeel, op zich lekker old school. Alhoewel het 2015 wel bizar is, mijn wagen heeft al sinds 2008 een elektrische dat is 7jaar geleden...
wat is nu technisch gezien een voordeel? Buiten de zogenaamde plaats besparing? Een voethandrem is ook plaats besparend.
wat is nu technisch gezien een voordeel? Buiten de zogenaamde plaats besparing? Een voethandrem is ook plaats besparend.
Er is geen voordeel. Maar een handrem blijft een handrem, wat is het voordeel van een klassieke tov een elektronische? Die vraag kan je evengoed stellen..
Over de uitlaten: hebben de recente bmws een optie ofzo mer uitlaat links en rechts? Ik heb al enkele maar een 2 activ tourer gezien met uitlaatje links en rechts.
Er is geen voordeel. Maar een handrem blijft een handrem, wat is het voordeel van een klassieke tov een elektronische? Die vraag kan je evengoed stellen..
Over de uitlaten: hebben de recente bmws een optie ofzo mer uitlaat links en rechts? Ik heb al enkele maar een 2 activ tourer gezien met uitlaatje links en rechts.
Dat moet wel de 2 serie active tourer 240i zijn!!!
Er is geen voordeel. Maar een handrem blijft een handrem, wat is het voordeel van een klassieke tov een elektronische? Die vraag kan je evengoed stellen..
Over de uitlaten: hebben de recente bmws een optie ofzo mer uitlaat links en rechts? Ik heb al enkele maar een 2 activ tourer gezien met uitlaatje links en rechts.
Het voordeel van een klassieke: blijft werken ook al zijn er elektronische problemen met de auto of de batterij is defect.
Een electrische is gewoon handiger. Je kan die ook automatisch triggeren bvb (Audi Hill Assist)
Ik zie een handrem ook als laatste middel om te stoppen, als je eerst op de motor kan afremmen en dan zacht de handrem aantrekken.
(is een noodplan) Met zo een elektrisch, weet ik niet of de beveiligingen dit toelaten.
Comment