Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Kona (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! Maar toch liever niet bij een nieuwe auto.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Als je alle foto's herbekijkt vind ik hem er bij sommige kleuren toch niet slecht mee wegkomen. Toch de versies waarbij het dak zwart gespoten werd en waar dat plastic achteraan terug komt vind ik het nog te doen. Voor de terug kerende kleurtjes in het interieur heb ik het dan weer wat minder. Ik vind de auto in zijn geheel niet verkeerd, als je hem vergelijkt met Captur en Juke. Bepaalde zaken zien er wel goedkoper uit, maar dat is deze auto misschien ook ?
Comment
-
HYUNDAI KONA ELEKTRO (2018.) IM TEST: ERSTE FAHRT, REICHWEITE, PREISE-DIE REICHWEITE REICHT IM ELEKTRO-KONA.
https://www.motor-talk.de/news/die-r...-t6403706.htmlThere are Pretenders among us.....
Comment
-
Ik vind de Kona Electric technisch zeer interessant (beter dan de Leaf naar wat ik lees), alleen lijkt hij mij net te klein voor het hele gezin, of als het alleen voor mezelf is en af en toe 1 van de kinderen te groot. En vrij lelijk met al die plastiek. Maar ja, SUVs en crossovers moeten plastiek rond de wielkasten hebben. Waarom weet ik nog altijd niet.
Dat blauw en groen vind ik wel leuke, frisse kleuren. Als ze op deze basis een sportief gelijnd karretje kunnen maken, ben ik verkocht!
Comment
-
Prijszetting KONA EV: https://cdn.uc.assets.prezly.com/49c...-13629248748e/Last edited by Moeftie; 26/09/2018, 08:22.Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenPrijszetting KONA EV: https://cdn.uc.assets.prezly.com/49c...-13629248748e/
Zeer goede prijzen voor EV.
Maar ik las op NL website dat jaarproductie al uitverkocht is.
Verkopers gaan het misschien moeilijk vinden om een krel audio systeem te verkopen.
Comment
-
En bij de duurste krijg je een stoffen dakhemel.
Wat zijn power seats?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Toch nog redelijk veel geld voor de grootte van de auto ivgl met ICE.
Zeer goede prijzen voor EV.
Maar ik las op NL website dat jaarproductie al uitverkocht is.
Verkopers gaan het misschien moeilijk vinden om een krel audio systeem te verkopen.
Wachttijd zou oplopen tot meer dan een jaar. Ook omdat andere meer EV-georiënteerde landen zoals Noorwegen en Nederland voorrang krijgen,
ik ben vooral geïnteresseerd in de kleine batterij met minder rijbereik dus zet mijn horizon op 2020 of zelfs 2021 om mijn vrouw haar auto te vervangen.
In Nederland is er ook een thuislaadpakket bij te koop voor 1699 euro.
Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
-
Dit weekend even bij de Hyundai dealer binnengestapt.
Wagen is inderdaad particulier op dit moment niet te bestellen.
Enkel bedrijven die er minstens 3 afnemen mogen een bestelling plaatsen.
En niet om door te verkopen, Hyundai gaat controleren dat je bedrijf inderdaad 3 auto's zal kopen en inschrijven!
Levertermijnen lopen inderdaad op, ook omwille dat Hyundai de wisselkoers goed in de gaten houdt. Maken ze te weinig winst met verkoop naar Europa, dan gaan de auto's naar een plaats waar de wisselkoers beter is voor hen. Realistisch gezien zal een goedkopere EV dus toch pas voor 2020 of 2021 zijn.
Comment
-
Hyundai Kona Elektro: Test
Kona Elektro: 613 Kilometer unter Strom!
Hyundai verspricht beim Kona Elektro 470 Kilometer Reichweite.
Und was machen wir?
Fahren einfach weiter.
Zehn Stunden mit einer Batterieladung.
There are Pretenders among us.....
Comment
-
Hyundai rekent aan een gemiddelde van 15,4 kWh/100 Km.
De WLTP cyclus aan 14,3 kWh/100 Km
Het gemiddelde zal uiteraard wel nog stijgen tijdens de volgende winter.
En 1.000 Km zegt ook nog niet veel. We doen maar gemiddeld 20% autosnelweg.
Op de autosnelweg staat hij dan nog eens in comfortmodus en op de N-wegen in Ecomodus (gelimiteerd op 90 km/uur).
Ik doe het niet voor de kostprijs (laadkaart van het bedrijf en thuisstation) maar voor de actieradius en ook wel een beetje voor de "sport".Last edited by ivob2; 12/04/2019, 10:13.
Comment
-
De Zwitserse politie is ook overtuigd blijkbaar
Bron: Kantonspolizei St. Gallen flottet 13 Hyundai Kona einEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment