Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster II (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mij doet dat niet zoveel eigenlijk. Misschien ligt het aan mij maar ik vind een automatische airco op 20° bij een zonnige dag niet hetzelfde dan 20° op een winderige regendag. De ene keer vind ik het aangenaam warm, de andere keer is dat voor mij te koud. Dus dan moet ik die evengoed verstellen. Bij een manuele schat ik ook gewoon de stand in en moet ik die daarna 1x wat hoger of minder hoog zetten. Voor mij is dat hetzelfde.

Ik heb wel soms de indruk dat een manuele minder krachtig is dan een automatische. Maar dat is waarschijnlijk gewoon subjectief.
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• manueel is op zich niet minder krachtig, wel dat de automatische de snelheid aanpast aan de omstandigheden. Die blaast met momenten volle bak, terwijl ge uw manuele dan niet altijd zo hard gaat opzetten. En het hangt precies toch wel sterk af van auto tot auto. Hier thuis geen last met de automatische. Die temperatuur blijft het hele jaar hetzelfde opstaan. In de lesauto is het ook een automatische en daar draai ik voortdurend aan de temperatuur... meerdere keren per dag.
      www.peugeotforum.be

Comment

• airco af en raampje open

Comment

• da's bij temperaturen in de 20°C nog de beste optie

boven de 30°C is het toch gewoon airco
          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            airco af en raampje open
            Yes!
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• 2de best verkopende auto in Europa, na de golf

De Volkswagen Golf was in de maand augustus de bestverkochte auto van Europa, maar ook de budget-auto is zeer populair in Europa. De Dacia Duster en de Dacia Sandero staan allebei in de top 5.

Comment

• Kan ik best geloven, je krijgt echt waar voor je geld. Enkel jammer dat het weer een suv moet zijn.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  2de best verkopende auto in Europa, na de golf

https://www.hln.be/auto/dit-is-de-op...ropa~a9548fb8/
                  Hahaha, jarenlang laatdunkend over gedaan en nu meer en meer gewild. Zo zie je maar, toppie!
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Blijft gewoon ook een mooi design, de Duster.
                    Na de facelift alleen maar mooier geworden nog.

Comment

• Just, geen budgetstyling zoals de Logan toch wel wat heeft

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• De best verkochte auto in Polen momenteel, je kan er hier niet naast kijken

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Top 5 wśród klientów indywidualnych to:

1. Dacia Duster
                          2. Toyota Yaris
                          3. Skoda Fabia
                          4. Fiat Tipo
                          5. Toyota Auris

Bron: https://auto.wprost.pl/rankingi/1022...umf-dacii.html

Comment

• Hierzie, als Hij al een Duster koopt, da's pas het goede voorbeeld

BESCHEIDEN

DACIA DUSTER VOOR PAUS FRANCISCUS

Paus Franciscus rijdt Dacia. Groupe Renault heeft namelijk een uiteraard grondig aangepaste Duster gedoneerd aan de kerkvorst.

Gisteren overhandigde Christophe Dridi, sinds begin dit jaar CEO van Dacia, een 'pausmobiel' van het merk aan niemand minder dan paus Franciscus. De witte Duster waarin de kerkvorst zich zal laten vervoeren, heeft een beige interieur en is door zowel de afdeling van Dacia die prototypes bouwt als door touringcarbouwer Romturingia tot stand gekomen. Dat laatste bedrijf kennen we onder meer van de opvallende pick-ups die het op basis van de Duster bouwt.

De Duster heeft een groot zonnedak met een uitneembaar glazen paneel zodat de paus rechtop kan staan om naar zijn volgelingen te zwaaien. Het onderstel is met 3 centimeter verlaagd voor een betere in- en uitstap. Kort geleden werd een op een oude pick-up van Nissan gebaseerde pausmobiel gepresenteerd. Voor verschillende bezoeken van de paus zijn door de jaren heen diverse voor de paus aangepaste auto's gepresenteerd. Paus Franciscus heeft een sympathieke voorkeur voor ingetogen auto's. Franciscus reed onder meer zelf in het Vaticaan rond in een Renault 4.

Comment

• ne paus die het niet hoog in zijne bol heeft,dat we dat nog mogen meemaken
                              die heeft zeker raad gekregen van 2 priesters hier in de buurt,die rijden allebei met een zwarte(standaard)duster.

Comment

• Op zich alleen maar een goed beeld, een paus moet niet paraderen in de sloppenwijken met een Mercedes G, maar met een auto die de mensen daar ook zouden kunnen betalen.

Comment

• ne pope-duster ipv ne pope-buster haha grappig

Comment

• duster tce 100 nu met fabrieks-af lpg, zonder meerprijs

Geniet van de condities 2024 op het hele Dacia gamma.

hele gamma trouwens...nu nog de AUTOMAAT aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      duster tce 100 nu met fabrieks-af lpg, zonder meerprijs

Geniet van de condities 2024 op het hele Dacia gamma.

hele gamma trouwens...nu nog de AUTOMAAT aub
                                      Mooie promotie! Maar de LPG is enkel verkrijgbaar op de 1000 cc versie en laat die motor toch echt wel wat tekortkomen in de Duster imo. Waarom niet op de 1,3 TCi? Vreemd. Zou die motor niet geschikt zijn voor LPG misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Mooie promotie! Maar de LPG is enkel verkrijgbaar op de 1000 cc versie en laat die motor toch echt wel wat tekortkomen in de Duster imo. Waarom niet op de 1,3 TCi? Vreemd. Zou die motor niet geschikt zijn voor LPG misschien?
                                        lpg vind ik rare keuze,her en der verdwijnen stations en komt er aardgas in de plaats?????

Comment

• zelf heb ik kompleet lak aan vermogen, 100pk zal wel volstaan, trekgewicht van de 1000cc is voldoende voor mijn caravanneke...maar de automaat zal dan weer nooit op de 1000 worden aangeboden

zelf lpg leggen in de 1300 (dat zal wel gaan) doe ik niet...teveel in het verleden op gas gereden en wetende dat het niet fijn om van't kaske naar de muur te worden gestuurd bij calamiteiten, neen danku

aardgas...2 vooraanstaande families in belgie hebben goed gelobbyd om hun product op kaart te zetten - dat mag - en het verstrengen van de regels omtrent lpg, en aardgas is duurder om op te rijden

Comment

Working...
                                          X