Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x2 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Seg groene golf en steker, jullie kunnen je ook wel goed bezig houden hier hé? Lijkt wel dezelfde persoon die dubbel spreekt.. Is wel wa vermoeiend ze..
    Is inderdaad vermoeiend... Maar blijft steeds terug komen in alle topics met dezelfde commentaren. Probeer er tegen in te gaan maar helpt niet echt om hem te stoppen. Dus ik ga het opgeven .

Trouwens, ik deed al heel wat pogingen om terug over de X2 te praten.
    Last edited by THE GREEN HORNET; 30/03/2018, 13:37.

Comment

• Je hoeft er niet op in te gaan. Telkens wanneer je dat doet, lok je weer een nieuwe reactie uit. mensen veranderen hun mening niet maar blijven ze wel telkens opnieuw uiten (en liefst met nog een schepje er bovenop, zo blijft het spelletje duren, tot het compleet uit de hand loopt). Been there, done that, maar ik probeer me koest te houden tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten

Maar blijft steeds terug komen in alle topics met dezelfde commentaren.
        .
        Lol, overdrijver is jouw middle name....

Comment

Kan het zijn dat GroeneGolf en Golvasplanché wel erg goed overeen komen in het rondstrooien van niet auto gerelateerde berichten en hun afkeer tov bepaalde wagens of merken ?
          Afkeer van merken? Dat kan, maar dat laat mij koud. Afkeer van bepaalde modellen van een welbepaald merk zeer zeker, en dat zal U al wel gemerkt hebben niet?

Het is niet omdat men een voorliefde heeft voor een automerk dat men alles goed moet vinden wat de heren designers uit hun pc toveren.

Voor mij was de X2 voorbestemd als persoonlijke auto afgaande op de X2 concept car. Wat ze daar dan uiteindelijk van gemaakt hebben kan ik met de beste wil niet smaken.

My rant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            Je hoeft er niet op in te gaan. Telkens wanneer je dat doet, lok je weer een nieuwe reactie uit. mensen veranderen hun mening niet maar blijven ze wel telkens opnieuw uiten (en liefst met nog een schepje er bovenop, zo blijft het spelletje duren, tot het compleet uit de hand loopt). Been there, done that, maar ik probeer me koest te houden tegenwoordig.
            Ja, deze keer ne like voor u... Zal het ook is proberen maar is ni gemakkelijk zulle

Comment

Ja, deze keer ne like voor u... Zal het ook is proberen maar is ni gemakkelijk zulle
              Als ik zie hoeveel posts op het forum van jouw hand zijn dan denk ik inderdaad dat dat niet makkelijk moet zijn :-)
              Maar als het niet in je kraam past dan is het andere koek.... Een discussie vind je leuk zolang het je past blijkbaar

Comment

• de groenegolf slaat inderdaad de spijker er recht in : wat je niet hebt kan je idd niet gebruiken groene, jij bent daar het sprekende voorbeeld van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                  Seg groene golf en steker,
                  Ter info: een horzel steekt niet, die heeft geen angelke.

Comment

• hier gaan we dan met de productiestops https://www.autogids.be/autonieuws/e...stop-2018.html

Comment

• BMW X2 Digital Camo, 2018.
                      The spectrum of paint finishes for the BMW X2 is extended to include an additional colouring as part of the range of Original BMW Accessories – the “Digital Camo” wrapping.
                      The camouflage wrapping intentionally echoes the colouring of the pre-series prototypes.
                      Now the camouflage wrapping is available exclusively for the BMW X2 as an Original BMW Accessory, independent of other equipment features.

There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

BMW X2 Digital Camo, 2018.
                        The spectrum of paint finishes for the BMW X2 is extended to include an additional colouring as part of the range of Original BMW Accessories – the “Digital Camo” wrapping.
                        The camouflage wrapping intentionally echoes the colouring of the pre-series prototypes.
                        Now the camouflage wrapping is available exclusively for the BMW X2 as an Original BMW Accessory, independent of other equipment features.
                        eigenlijk jammer dat het 01/04 is ...

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wat is het toch een lelijke bak.

Comment

• Ik vind 'm helemaal niet mis. Vergelijk met X1,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• binnenkort geen vensters meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Ik vind 'm helemaal niet mis. Vergelijk met X1,
                                  Als je hem zo bekijkt is die X1 nog lelijker.
                                  Een ander kleurtje op de X2 doet toch wonderen, dit Galvanic Gold metallic doet hem goed.
                                  Nu nog al dat grijze plastic Gloss Black spuiten zoals de B-stijlen tussen de ramen en het ziet er nog beter uit.

Comment

Als je hem zo bekijkt is die X1 nog lelijker.
                                    Een ander kleurtje op de X2 doet toch wonderen, dit Galvanic Gold metallic doet hem goed.
                                    Nu nog al dat grijze plastic Gloss Black spuiten zoals de B-stijlen tussen de ramen en het ziet er nog beter uit.
                                    Die blinkende zwarte plastics krassen al van er naar te kijken, zelfde met die zwarte blinken interieur elementen, je mag er nog niet met een swiffertje over strelen of het krast al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten

Die blinkende zwarte plastics krassen al van er naar te kijken, zelfde met die zwarte blinken interieur elementen, je mag er nog niet met een swiffertje over strelen of het krast al
                                      Als BMW alleen al zou beginnen om dat grijze plastic te veranderen in zwart plastic is het al een grote stap vooruit.
                                      Verder zal H&R wel komen met onderstel variaties zodat hij wat lager kan.

Even snel een Photoshop bewerking.

Comment

Als BMW alleen al zou beginnen om dat grijze plastic te veranderen in zwart plastic is het al een grote stap vooruit.
                                        Verder zal H&R wel komen met onderstel variaties zodat hij wat lager kan.

Even snel een Photoshop bewerking.

Ik vind hem wel de mooiste BMW X, de rest van de X modellen zijn niet mooier.

Comment

• X2 gaan ze mij nooit verkopen.

Comment

Working...
                                          X