Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 - Facelift (2018)

Audi heeft de A4 op de snijtafel gelegd. Zowel de sedan als de Avant kruipen er met vooral optische aanpassingen weer van af.

De momenteel vijfde generatie A4 werd in 2015 gepresenteerd en daarmee is het model nog niet bepaald oud te noemen. Audi heeft de laatste tijd echter veel nieuwe modellen gepresenteerd en dus is het ook tijd voor de A4 om gemoderniseerd te worden. Puur op optisch vlak, van technische aanpassingen is namelijk geen sprake.

Audi gaat bij een generatiewissel al niet al te hardhandig met ontwerpswijzigingen om en dus is het logisch dat ook deze bijgewerkte A4 niet wereldschokkend afwijkt van het al bekende model. De A4 krijgt nieuwe bumpers aan de voorzijde en ook de A4's met het S Line-pakket krijgen nieuw bumperwerk onderaan de neus. De achterbumper wordt tevens vernieuwd. De normaal ronde uitlaatpijpen erin zijn overigens vervangen door platte, trapeziumvormige exemplaren. Audi stelt verder nieuwe lichtmetalen wielen beschikbaar.

Nieuw is het S Line Competition-pakket, een pakket uiterlijke aanpassingen waarbij wat RS-details op de A4's worden doorgevoerd. De A4 Avant beschikt met het pakket onder andere over een spoiler bovenaan de bilpartij. Onderaan de achterportieren verschijnt dan een Audi-logo. Speciale 19-inch wielen, een sportonderstel, rode remklauwen en ledkoplampen maken tegens deel uit van het S Line Competition-pakket. Het interieur wordt met dit pakket aangekleed met een driespaaks stuurwiel, halflederen zwarte stoelen en diverse zwarte en koolstofvezel inzetstukken.

De subtiel vernieuwde A4 verschijnt later dit jaar bij de dealers.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

In tijden dat de versnellingspookjes on het niets verdwijnen steken ze daar een geval in dat precies uit een vliegtuig komt.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

"Audi stelt verder nieuwe lichtmetalen wielen beschikbaar."

Denken die nu echt dat wij achterlijk zijn ofzo? Dat zijn bestaande velgen met een ander kleur op die al lang te koop zijn in de replica markt.
            Dat velgen probleem is bij Audi erger en erger aan het worden.

Comment

Steengoede auto's met toch wel een vrij hoog geeuw effect ondertussen.
              Last edited by Bud Wijzer; 27/06/2018, 11:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Steengoed auto's met toch wel een vrij hoog geeuw effect ondertussen.
                Volledig mee eens.

Namaz weet jij een goede website om replica velgen te bestellen van erg goede kwaliteit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Volledig mee eens.

Namaz weet jij een goede website om replica velgen te bestellen van erg goede kwaliteit?
                  Zeer zeker -> https://www.givawheels.be/nl/

Comment

op die achterbumper en uitlaattips na zie ik geen enkel verschil met de facelift... eigenlijk ook niet met het vorige model maar soit.
                    ziet er wel een stuk beter uit met die nieuwe tips en diffuser imo
                    lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      op die achterbumper en uitlaattips na zie ik geen enkel verschil met de facelift... eigenlijk ook niet met het vorige model maar soit.
                      Vorige model is een wereld van verschil en in mijn ogen nog steeds knapper.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

de enige manier voor mij om de verschillende A4's uit elkaar te halen is door naar de DRL's te kijken
                        lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          Het verbaast me dat ze zelfs de lichten niet veranderd hebben...normaal gezien is er toch steeds een 'update' met de LED lijnen? (Was zo met de A6 facelift, A3 facelift, etc.)

Comment

Never change a winning team... (gaan wij mogelijk nog vanavond ervaren ... ?? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              Never change a winning team... (gaan wij mogelijk nog vanavond ervaren ... ?? )
                              Zo denken sommige merken er idd over en hun klanten dus ook.
                              Hetgeen ze bij Audi en BMW voor mekaar krijgen, zou bv nooit lukken bij de fransozen. Die hun klanten verwachten om de x aantal jaar een nieuw ruimteschip. Sommige modellen laten ze wel eens meer dan 4 jaar bollen en verkopen dan eigenlijk totaal niet meer. Denk als ze bij Audi en BMW de modellen zo drastisch veranderen, dat ze een hoop klanten kwijt zijn. Rare evolutie trouwens.

Comment

eens de functie gewaarborgd, wordt een design enkel een hulp voor de marketing
                                het was/is al zo sinds de jaren ‘30 met KitchenAid ...
                                soms gaan functie en design niet door dezelfde deur !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  "Audi stelt verder nieuwe lichtmetalen wielen beschikbaar."

Denken die nu echt dat wij achterlijk zijn ofzo? Dat zijn bestaande velgen met een ander kleur op die al lang te koop zijn in de replica markt.
                                  Dat velgen probleem is bij Audi erger en erger aan het worden.
                                  Origineel design in 21 inch

En dan op de "nieuwe A4", in een veel te kleine maat waardoor het op geen hol meer trekt.

Comment

Ah, ik zie het, dat zijn nieuwe velgen voor de A4!
                                    Ja, dat is een wereld van verschil.

Comment

Triestige bedoening bij Audi sinds ze niet meer samenwerken met BBS.

Comment

Working...
                                      X