Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault K-ZE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    wereldwijd was het 700 000 voor dacia (lada in sommige landen incl) of de dacia's wereldwijd onder renault of dacia staan is niet duidelijk...bmw 2 125 000
    tosch sterke prestatie

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Helemaal naast de kwestie, maar verschiet van de T-roc. We zijn voltallig aanwezig maar dit had ik nu ook niet verwacht.

      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Helemaal naast de kwestie, maar verschiet van de T-roc. We zijn voltallig aanwezig maar dit had ik nu ook niet verwacht.
        Naast de kwestie maar de cijfers zijn er hé. Ze mogen het Dacia altijd nadoen

        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • #44
          Inderdaad, die T-Roc verkoopt goed, veel Golf kopers overtuigd denk ik omdat de 7 toch een uitloopmodel is. Mooi!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

            Naast de kwestie maar de cijfers zijn er hé. Ze mogen het Dacia altijd nadoen
            Hoeft niet hoor, ik weet niet wat een Duster kost maar dat zal toch minstens 5000eur goedkoper zijn denk ik. Dan zijn die cijfers voor de T-roc zeker niet slecht te noemen

            Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Inderdaad, die T-Roc verkoopt goed, veel Golf kopers overtuigd denk ik omdat de 7 toch een uitloopmodel is. Mooi!
              Het is model met een ruim publiek, ik heb er al senioren mee zien rijden, jonge gezinnen en oudere gezinnen.

              Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Het is model met een ruim publiek, ik heb er al senioren mee zien rijden, jonge gezinnen en oudere gezinnen.
                Zijn die leveringstijden nog zo lang? Ben er ook even voor in de running geweest, was toen wel 9 maanden wachten dacht ik.

                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • #48
                  Ik weet het niet, ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd.

                  Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                    LAAT MAAR KOMEN
                    dat al diegenen die de dure ev wagens hier al maanden verdedigen en beweren dat het niet anders kan ,
                    maar eens goed op hun bek gaan.
                    ze verdienen het
                    Als dat je grote voorbeeld is, waarom dan hierop gewacht? Waarom dan geen Renault Twizzy? En waar is hij dan? Wanneer kun je hem kopen?

                    Comment


                    • #50
                      voor je over voorbeelden begint,ik rij al bijna 3 jaar ev.
                      een twizzy vergelijken met deze?????????????????????
                      .en als renault aan het tempo van tesla werkt hebben ze met deze nog 3 jaar tijd

                      Comment


                      • #51
                        Renault -38,9 %, da’s een serieuze pandoering.

                        Comment


                        • #52
                          das het tesla systeem,spaar de leveringen op om dan ineens alles te leveren,
                          om met grandioze groeicijfers te kunnen uitpakken..lol

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                            Renault -38,9 %, da’s een serieuze pandoering.
                            Da's waar.
                            Het gaat wel om de cijfers van één maand.
                            ​​​​​​Als je de cijfers van alle maanden overloopt (https://autotijd.be/verkoopcijfers/europa/per-maand) krijg je een beter beeld: juli en augustus zijn dan voor de Renault groep rampzalig, de rest van het jaar is minder catastrofaal.
                            De automarkt krimpt momenteel en op enkele uitzonderingen na hebben ze er allemaal wat last van.

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

                              Da's waar.
                              Het gaat wel om de cijfers van één maand.
                              ​​​​​​Als je de cijfers van alle maanden overloopt (https://autotijd.be/verkoopcijfers/europa/per-maand) krijg je een beter beeld: juli en augustus zijn dan voor de Renault groep rampzalig, de rest van het jaar is minder catastrofaal.
                              De automarkt krimpt momenteel en op enkele uitzonderingen na hebben ze er allemaal wat last van.
                              PROBLEMEN DOOR DIESEL EN IRAN

                              MINDER OMZET VOOR RENAULT

                              Groupe Renault moet het in het derde kwartaal van 2019 doen met minder omzet. Vooral strubbelingen bij partner Nissan en een teruglopende vraag naar dieselmotoren gooien naar verluidt roet in het eten.

                              Renault zag z’n inkomsten met 1,6 procent teruglopen tot een totaal van 11,3 miljard. Het verkoopvolume liep met 4,4 procent nog harder terug. In totaal verkocht Renault 852.198 auto’s, meldt Reuters.

                              Als een complete verrassing komt het bericht uit Frankrijk niet, want Renault kondigde de dalende lijn vorige week al aan. Als oorzaak wordt onder meer een terugloop in de productie voor partners Nissan en Daimler (Mercedes) genoemd. Ook het feit dat er steeds minder vraag is naar dieselmotoren in Europa speelt een rol, terwijl de relatieve ellende vanuit het Midden-Oosten wordt aangewakkerd door een afsluiting van de Iraanse automarkt wegens sancties vanuit de VS.

                              Uiteraard doet ook het voortslepende debacle rond oud-topman Ghosn en de gevolgen die dat heeft aan de absolute top van het bedrijf Renault geen goed. Thierry Bolloré, de man die vorig jaar in het gat sprong dat door Ghosn werd achtergelaten, werd eerder deze maand alweer vervangen door een nieuwe CEO.

                              Mondiale automarkt

                              Naar aanleiding van z’n eigen cijfers doet Renault ook een voorspelling voor de wereldwijde automarkt. Die zal dit jaar harder krimpen dan gedacht, stelt de automaker.

                              Volgens het Franse concern wordt de markt dit jaar waarschijnlijk 4 procent kleiner. Eerder rekende Renault nog op een min van 3 procent. In Europa zal de vraag naar auto's waarschijnlijk met 1 procent afnemen, vergeleken met een eerdere voorspelling van een vlakke markt. De autoverkopen gaan de laatste tijd gebukt onder afzwakkende economische groei en steeds strengere milieueisen. Ook de ontwikkeling van EV’s en (meer) autonome auto’s zijn enorme kostenposten.

                              Bron: Autoweek

                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #55
                                Heel interessant.
                                Full electric Dacia voor € 10k? Ik zou wel graag de profitability cijfers eens willen zien in het business plan rond zo'n model. En een kleine A-segment kar met dergelijke minimale prestaties lijkt me niet echt aangepast aan de Europese marktvraag.
                                Er staat trouwens letterlijk: "that the firm is looking at how to bring an EV to Europe for “around £10,000” Er staat dus niet "that the firm will bring (...)"
                                Ik heb in het verleden al wel meer merken beloftes zien maken die werden ingegeven door marketing/PR gedachten en waar uiteindelijk weinig of niks van in huis kwam.

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Er staat trouwens letterlijk: "that the firm is looking at how to bring an EV to Europe for “around £10,000” Er staat dus niet "that the firm will bring (...)"
                                  .
                                  Toch wel, er staat dus OOK letterlijk: "According to Renault’s head of electric vehicles, Gilles Normand: “A special version of the K-ZE will come to Europe.”

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                    Heel interessant.
                                    Full electric Dacia voor € 10k? Ik zou wel graag de profitability cijfers eens willen zien in het business plan rond zo'n model. En een kleine A-segment kar met dergelijke minimale prestaties lijkt me niet echt aangepast aan de Europese marktvraag.
                                    imo is daar zeker een publiek voor, de echte geitenwollensok...en ikzelf geef ook geen zier om prestaties...6jaar smart cdi, ik kwam nix tekort
                                    zou zelfs wel eens een rage kunnen (?) zijn als een geit vroeger

                                    profability stel ik me ook wel vragen, maar...laat maar komen !

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

                                      Toch wel, er staat dus OOK letterlijk: "According to Renault’s head of electric vehicles, Gilles Normand: “A special version of the K-ZE will come to Europe.”
                                      En in het Duits, voor wie dat beter verstaat

                                      https://de.motor1.com/news/379355/re...t-nach-europa/
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment

                                      Working...
                                      X