Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault K-ZE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
    10000e?

    dacia dus
    Toch dus


    Renault’s budget electric City K-ZE targets Europe

    Chinese-market baby EV is heading for Europe, possibly with Dacia badging and a £10k price

    Renault’s budget all-electric City K-ZE small car is to be upgraded for European sale. It could be badged as a Dacia and is likely to kick-start the group’s future shared mobility initiative.

    The Renault Group’s official line is that “it will announce a variant of K-ZE, adapted to Europe, as an entry point into zero-emissions-in-use mobility” and it wouldn’t confirm or deny the use of Dacia branding when questioned.

    The K-ZE is a small A-segment SUV, keenly priced from £6900 in China to attract younger buyers.

    According to Renault’s head of electric vehicles, Gilles Normand: “A special version of the K-ZE will come to Europe.”

    The European version is likely to have safety equipment upgrades and possibly a small improvement to its official NEDC range of 155 miles.

    The limited range enables Renault to keep the price low and, Normand said, the need for a big range is less important because this is a city car.

    In Chinese specification, the K-ZE has a 44bhp, 88lb ft electric motor. It needs seven seconds to reach 37mph and has a top speed of 65mph.

    Renault brand boss Thierry Bolloré told Autocar at last month’s Frankfurt show that the firm is looking at how to bring an EV to Europe for “around £10,000”.

    The K-ZE was designed at the outset as a global model and will have been engineered in several forms. It will, however, be produced in only one plant – Shiyan, China – to contain costs.

    Within Renault’s electric line-up, the K-ZE sits beneath the recently upgraded Zoe, but it could also make an affordable entry into electric motoring for Renault-owned Dacia.

    Bron: https://www.autocar.co.uk/car-news/n...targets-europe

    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #22
      LAAT MAAR KOMEN
      dat al diegenen die de dure ev wagens hier al maanden verdedigen en beweren dat het niet anders kan ,
      maar eens goed op hun bek gaan.
      ze verdienen het

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
        LAAT MAAR KOMEN
        dat al diegenen die de dure ev wagens hier al maanden verdedigen en beweren dat het niet anders kan ,
        maar eens goed op hun bek gaan.
        ze verdienen het
        How how. Wil niet zeggen dat hij zo goedkoop is, dat hij meer gaat verkopen dan zo een dure hé.

        Comment


        • #24
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

            How how. Wil niet zeggen dat hij zo goedkoop is, dat hij meer gaat verkopen dan zo een dure hé.
            free,dat beweer ik toch niet,
            ik zeg alleen dat het hoog tijd is dat er werk gemaakt wordt van betaalbaar,
            en stoppen met die onzin dat het niet kan.
            de verkoopcijfers ,daar hebben we het wel over wanneer de eerste cijfers bekend zijn.

            Comment


            • #26
              In Chinese specification, the K-ZE has a 44bhp, 88lb ft electric motor. It needs seven seconds to reach 37mph and has a top speed of 65mph.
              65mph = 100 km/u

              Dan kan je al even goed de e.GO kopen: https://e-go-mobile.com/en/models/e.go-life/
              Nu te koop en komt niet uit China.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

                free,dat beweer ik toch niet,
                ik zeg alleen dat het hoog tijd is dat er werk gemaakt wordt van betaalbaar,
                en stoppen met die onzin dat het niet kan.
                de verkoopcijfers ,daar hebben we het wel over wanneer de eerste cijfers bekend zijn.
                Betaalbaar zal niet zo zeer het probleem zijn, maar 'betaalbaar + kwaliteit + deftig' is geen goedkope combinatie. Ben niet zeker dat ge iemand in een basic EV krijgt die voor die prijs een mooi uitgerustte ICE wagen kan rijden. De mens wil enigszins zich ook thuis voelen in een wagen. Bij een klant van ons hebben ze voor in het fabriek enkele basic Zoë's en de EV van peugeot. Dus moet er af en toe in meerijden met die mannen. Tot nu toe niemand, incl. mezelf, die gelukkig werden in die auto's. Mss met een andere inkleding wel, maar dan worden ze weer duurder. Dus voor in een fabriek telkens max 1 à 2km te rijden, zal dat voldoen.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                  65mph = 100 km/u

                  Dan kan je al even goed de e.GO kopen: https://e-go-mobile.com/en/models/e.go-life/
                  Nu te koop en komt niet uit China.
                  1) dat kreng kost in basislivrei al 60% meer dan de aangekondigde prijs van de k-ze (afwachten misschien)
                  2) 100km/u voor in 't stad en eventueel stadsrand (this is a city car) da's ruim voldoende
                  3) de tijd dat 'made in china' gelijk stond met brol is wel al even gepasseerd. Zo goed als 99% van al onze 'high-end' (sic) elektronica komt van bij de chinezen.

                  Uw enige punt dat klopt is dat die mottige doos nu al leverbaar is.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                    Betaalbaar zal niet zo zeer het probleem zijn, maar 'betaalbaar + kwaliteit + deftig' is geen goedkope combinatie.
                    'k Weet niet, Dacia bewijst zo ongeveer het tegenovergestelde.
                    We snappen wel dat het cliënteel van, ik zeg zomaar iets willekeurig, Rolls Royce bijvoorbeeld, zich niet gelukkig zal voelen in een Dacia.

                    Comment


                    • #30
                      100 per uur is zoals vroeger een 2cv, fiat 500 of elke camionette diesel, dat zou vandaag met het tragere verkeer perfect marcheren, combineer dat met hopelijk een veiligere koets en ik ben alvast fan

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

                        'k Weet niet, Dacia bewijst zo ongeveer het tegenovergestelde.
                        We snappen wel dat het cliënteel van, ik zeg zomaar iets willekeurig, Rolls Royce bijvoorbeeld, zich niet gelukkig zal voelen in een Dacia.
                        Dacia is nu niet bepaald een luxe wagen hé. Ge laat mij zo denken aan onze boekhoudster die de auto's regelt. Destijds toen ik zei dat ik liever geen Citroën meer had, zei ze: 'Alez gij, dat zijn toch goede auto's, en er komt niet veel aan'. Toen zei ik: 'De opa van ne maat van mij, heeft 40 jaar met ne Lada gereden en buiten slijtage nooit iets aan gehad. Wilt gij met die Lada gaan rond rijden'. Toen was haar antwoord neen, en snapte ze het plaatje pas. Het is niet omdat een auto geen stukken krijgt, dat het een fijne auto is om mee te rijden.

                        Desondanks Dacia goede auto's maakt, blijken de verkoopcijfers van 3 x duurdere BMW's nog hoger te liggen, om maar een voorbeeld te geven.

                        Zelf zijn we een jaar of 7 geleden gaan kijken voor een Dacia voor mijn vrouw, maar we waren destijds niet echt overtuigd ervan. En mijn vrouw interesseert haar echt niet in wat auto dat ze gezien wordt. Mss dat het tegenwoordig al wat beter is.
                        Mijn neef heeft nen Duster gehad en die heeft er enorm veel miserie mee gehad. Hem dan maar ingeruild op ne Captur.

                        Comment


                        • #32
                          Free, dat klopt allemaal wel ongeveer wat ge zegt, het is allemaal een kwestie wat je er van verlangt en hoe kieskeurig je bent.
                          Deftig zoals jij zegt is zeer relatief.
                          We hebben hier thuis ook een Espace V in Initiale uitvoering. Daarmee vergeleken is een Duster maar een 'triestige' auto als je het door uw bril bekijkt.
                          Maar ik ben niet de enige die de Duster toch wel een hoge score moet toekennen wat prijs/kwaliteit/uitrusting betreft. Nietwaar Jocar?

                          Wat die verkoopcijfers betreft: was het geen Dacia die na de Golf de meest verkochte auto was in Europa?
                          Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 28/10/2019, 17:25.

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                            Free, dat klopt allemaal wel ongeveer wat ge zegt, het is allemaal een kwestie wat je er van verlangt en hoe kieskeurig je bent.
                            Deftig zoals jij zegt is zeer relatief.
                            We hebben hier thuis ook een Espace V in Initiale uitvoering. Daarmee vergeleken is een Duster maar een 'triestige' auto als je het door uw bril bekijkt.
                            Maar ik ben niet de enige die de Duster toch wel een hoge score moet toekennen wat prijs/kwaliteit/uitrusting betreft. Nietwaar Jocar?

                            Wat die verkoopcijfers betreft: was het geen Dacia die na de Golf de meest verkochte auto was in Europa?
                            Ge moet wereldwijd denken hé

                            Maar ze zijn idd goed bezig met Dacia, en daar is zeker een zeer grote doelgroep voor. Zeer veel mensen in mijn familie en kennissenkring zijn minder met auto's bezig als ik en die kijken eerder daar hun portemonnee. Zelfs mijn schoonvader die zijn hele leven met dure wagens heeft gereden, had mijn vrouw gezegd om zeker bij Dacia te gaan kijken. Maar zoals gezegd, waren we niet echt overtuigd van de kwaliteit. Voelde allemaal zo fragiel aan. Mss dat het tegenwoordig wel anders is.

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                              Free, dat klopt allemaal wel ongeveer wat ge zegt, het is allemaal een kwestie wat je er van verlangt en hoe kieskeurig je bent.
                              Deftig zoals jij zegt is zeer relatief.
                              We hebben hier thuis ook een Espace V in Initiale uitvoering. Daarmee vergeleken is een Duster maar een 'triestige' auto als je het door uw bril bekijkt.
                              Maar ik ben niet de enige die de Duster toch wel een hoge score moet toekennen wat prijs/kwaliteit/uitrusting betreft. Nietwaar Jocar?

                              Wat die verkoopcijfers betreft: was het geen Dacia die na de Golf de meest verkochte auto was in Europa?
                              Hahaha, idd! Ik reageer niet meer op die laatdunkendheid over budget auto's. Moesten ze niet allemaal met een 'premioem' leaseklet willen rondrijden dan zou Dacia met de huidige prijs-kwaliteit al lang de Golf voorbijgestoken zijn en mooi op de 1ste plaats prijken. Het zijn super wagens voor wie het nog allemaal zelf moet betalen
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                                Betaalbaar zal niet zo zeer het probleem zijn, maar 'betaalbaar + kwaliteit + deftig' is geen goedkope combinatie. Ben niet zeker dat ge iemand in een basic EV krijgt die voor die prijs een mooi uitgerustte ICE wagen kan rijden. De mens wil enigszins zich ook thuis voelen in een wagen. Bij een klant van ons hebben ze voor in het fabriek enkele basic Zoë's en de EV van peugeot. Dus moet er af en toe in meerijden met die mannen. Tot nu toe niemand, incl. mezelf, die gelukkig werden in die auto's. Mss met een andere inkleding wel, maar dan worden ze weer duurder. Dus voor in een fabriek telkens max 1 à 2km te rijden, zal dat voldoen.
                                betaalbaar is op dit ogenblik net het probleem......
                                en wat deftig betreft,das voor iedereen anders,
                                er zijn ook mensen die met minder genoegen nemen,en al die tierelantijntjes liever kwijt dan rijk zijn.
                                het probleem zit meer in het feit dat een groot deel van de bevolking tussen de rotverwenden moet gerekend worden en nooit tevreden zijn

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                  Hahaha, idd! Ik reageer niet meer op die laatdunkendheid over budget auto's. Moesten ze niet allemaal met een 'premioem' leaseklet willen rondrijden dan zou Dacia met de huidige prijs-kwaliteit al lang de Golf voorbijgestoken zijn en mooi op de 1ste plaats prijken. Het zijn super wagens voor wie het nog allemaal zelf moet betalen
                                  free doet een eenmaal graag aan vuurke stook

                                  Comment


                                  • #37
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #38
                                      en dat met slechts 3 modellen

                                      Comment


                                      • #39
                                        Straks verkoopt de groep Renault nog en gaat alleen met Dacia verder

                                        Comment


                                        • #40
                                          mss koopt vw renault wel,kunnen ze eindelijk van hun sjoemelsoftware afraken............

                                          Comment

                                          Working...
                                          X