Oorspronkelijk geplaatst door BertVS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Polestar 2 (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
zelfs al zou je dat al mogen,wedden dat ze hier of daar wel iets vinden om je duur aan te rekenen?
al is het steenslag aan het chassis
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDaarstraks op het nieuws die verkoper werd ni rood als ze hem vroegen wat dat spel ging kosten"ietsje meer dan 60.000 euro... 62.900 euro om precies te zijn"
De launch versie is enorm goed uitgerust (panoramisch dak, 4 verwarmde zetels, alle veiligheidsystemen aan boord, zeer goede stereo-installatie, ... .
Een Volvo S60 met vergelijkbare uitrusting heb je ook niet voor 40 000 EUR.
Het is bovendien een wagen die sneller is dan alle bestaande Volvo's
En er komt een meer uitgeklede versie voor 40-45 kEUR, over een jaartje of zo.
Comment
-
Ik heb ze eens geconfigureerd. Polestar is veel standaard en zit tussen 58.800 en 72.400. S60 met ongeveer alles wat standaard is in de polestar komt op 62.000. Dan zit je met een R design s60 (met polestar engineerd optimalisation) die nog niet in de buurt van het vermogen/koppel van de polestar 2 zit.
Wil je hetzelfde vermogen zit je aan of net boven de max prijs van de polestar 2.
Daar moet je dan nog biv/jaarlijkse tax/benzine/hoger prijs onderhoud bijtellen (polestar geeft ook 3 jaar tot 50.000km gratis onderhoud).
Dus ja echt duur is da speelgoed niet echt (aleja in vergelijking met de s60 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten't Gaat mij meer over het feit dat sommige doen alsof dat 60k niets is... den helft van VTM nieuws kijkend Vlaanderen heeft in hun leven nog geen 60k gezien.
Maar feit is dat elk merk begint met de duurste modellen eerst. Sowieso moeten de prijzen van de componenten van de electrische aandrijving nog zakken, en dat is iets makkelijker in de marge weg te werken bij een auto van 60k dan bij ééntje van 30k.
Ik heb wel al 60k bij elkaar gezien, maar ik zou toch al heel veel zin moeten hebben om dat aan een nieuwe auto te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDaarstraks op het nieuws die verkoper werd ni rood als ze hem vroegen wat dat spel ging kosten"ietsje meer dan 60.000 euro... 62.900 euro om precies te zijn"
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten't Gaat mij meer over het feit dat sommige doen alsof dat 60k niets is... den helft van VTM nieuws kijkend Vlaanderen heeft in hun leven nog geen 60k gezien.
Geef mij maar Birgit of Cathérine :-)
(maar in feite kijk ik naar geen van beide nieuwzen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
(maar in feite kijk ik naar geen van beide nieuwzen :-)
Comment
-
EEN KEER WAT ANDERS
PRODUCTIE VAN DE POLESTAR 2 IS GESTART
Het is verrassend nieuws tussen alle fabriekssluitingen: Polestar is zojuist begonnen met de productie van de Polestar 2.
De productiebanden zijn voor het eerst voor de elektrische auto gaan draaien in het Chinese Luqiao. Een opvallende keuze, gezien de mondiale crisis vanwege COVID-19. Polestar rept echter met geen woord naar de coronacrisis en zegt vooral trots te zijn op de nieuwe mijlpaal. Het kostte Polestar dik een jaar om de productie op gang te krijgen, want in februari vorig jaar werd de Polestar 2 aan het publiek gepresenteerd. De levering van de eerste exemplaren staat voor deze zomer gepland.
Polestar begint de levering in Europa, waarna China en Noord-Amerika volgen. De auto wordt voortgedreven door een elektromotor van 408 pk die zijn kracht put uit een 78 kWh accupakket. Volgens WLTP-metingen komt de Zweed 470 kilometer ver.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Heerlijke car toch!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
De uitrol van de nieuwe Polestar2 is al een week aan de gang en in Zweden werden de eersten aan de pers "meegegeven" voor testritten . Gisteren was het dan de beurt aan Noorse journalisten om met de eerste 5 testwagen rond te toeren.
Ergens half augustus wordt er ook een Polestar Space center geopend op het Hopland 14 te Antwerpen.
Polestar Spaces. Zorgvuldig ontworpen. Totaal uniek. Ontdek onze wagens in je eigen tempo. Geen verkopers. Geen druk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Een wat minder positieve review van Autocar (eentje waar ik gewoon ook meer in vertrouw)
Interested? You should be! The Polestar 2 is the only direct competitor to the Tesla Model 3. With 402bhp, a 292-mile range and a sub-£50,000 price tag, is t...
Polestar 2 weegt een pak meer, en dat laat zich voelen in de bochten, en de Polestar 2 lijkt ook niet zo fijn te rijden over gaten en voegen.
Interieur is beter maar achterin is hoofdruimte dus wel beperkt (en hij legt dat ook duidelijk uit) in vgl met Model 3
Zijn conclusie is spot on, voor mensen die echt geen Tesla willen is dit echt wel een flinke concurrent voor alle klassieke 'premioem' EV's
Comment
-
Of voor mensen die een stijlvoller en beter afgewerkt interieur willen dan wat Tesla te bieden heeft.
Wel vreemd: de meeste reviews schrijven de Polestar een beter rij- en stuurgedrag toe, dit is zowat de enige die een ander idee heeft.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenOf voor mensen die een stijlvoller en beter afgewerkt interieur willen dan wat Tesla te bieden heeft.
Wel vreemd: de meeste reviews schrijven de Polestar een beter rij- en stuurgedrag toe, dit is zowat de enige die een ander idee heeft.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Comment
Comment