Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang Mach-E (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Moeten we de Mach-E niet eerder met de model Y vergelijken ipv met de X?
    Ik denk dat de prijzen dan al heel wat meer overeen komen?
    Ja niet dat het veel beter is De goedkoopste versie met autopilot kost 75.680 euro

Auotpilot bij TESLA is 7500 euro Bij Ford 1200 euro voor het tech pakket met highway assist. Geen idee hoeveel verschil er op zit naar functionaliteit.

Comment

• Ken je het verschil tussen autopilot (standaard aanwezig) en advanced autopilot (7500€)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        Ken je het verschil tussen autopilot (standaard aanwezig) en advanced autopilot (7500€)?
        Nee niet gedaan. Tesla is voor mij geen optie gewoon te duur ik wil niet meer dan 50000 uitgeven aan 4 wielen en bovendien ieder zijn smaak maar voor mij lelijk dus ik ga het niet echt uitpluizen

Bovendien zie ik dat enkel het duurdere Performance van model Y uitkomt volgend jaar voor 80000 euro.

Zelfde marketing als Apple eerst het duurste model uitbrengen met de grootste marges. Ford doet wel de moeite om een betaalbaar model op de markt te zetten.

Comment

• ja maar dan klopt het niet wat je zegt he, die autopilot die je bij ford voor 1200 hebt, zit er standaard op bij tesla.
          heb nu zelf een model 3 AWD in leasing van 60000 euro, niet goedkoop maar een even snelle bmw kost even goed 60k (of meer nog, met de nodige opties) en als ge nen benzinewagen van 45000 koopt ben je uiteindelijk even duur af als je het verschil in brandstof en onderhoudskosten meeneemt over de volledige levensduur, en die model 3 is dan nog een stuk rapper ook. als firmawagen is het al helemaal een no-brainer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            ja maar dan klopt het niet wat je zegt he, die autopilot die je bij ford voor 1200 hebt, zit er standaard op bij tesla.
            heb nu zelf een model 3 AWD in leasing van 60000 euro, niet goedkoop maar een even snelle bmw kost even goed 60k (of meer nog, met de nodige opties) en als ge nen benzinewagen van 45000 koopt ben je uiteindelijk even duur af als je het verschil in brandstof en onderhoudskosten meeneemt over de volledige levensduur, en die model 3 is dan nog een stuk rapper ook. als firmawagen is het al helemaal een no-brainer.
            Het is voorlopig nog te vroeg om echt in detail te gaan vergelijken er zijn zelfs nog geen rijtesten van de Mustang.
            Het gaat erom wat het belangrijkste voor jezelf is voor een EV.
            De mustang full option heb je voor 68000 maar je kan ook tevreden zijn met een basismodel van 48000.
            Daartegenover zit je aan 80000 euro voor een model Y die heeft meer range , hogere topsnelheid en sneller naar 100. Maar er komt nog een Mustang GTversie die even snel zal zijn
            .
            Verder is lease of particulier weeral een verschil.
            En dan heb je nog de overstock aan dumping van niet ev's. Waarbij 20000 euro korting bij MB op een stock zeker geen uitzondering is als je tegenover de verkoper zit. Voor dat prijsverschil kan je 10 jaar gratis tanken en onderhoud hebben. Moeilijk vergelijken dus.
            Je kan niet gaan vergelijken op catalogus prijs want dat is zelden de realiteit.
            Last edited by carman; 21/07/2020, 00:45.

Comment

• 20000 korting op een mercedes? Amai je mag die EV fabrikanten dankbaar zijn, ze geraken blijkbaar hun brol aan de straatstenen niet meer kwijt.

En snap ni hoe ge aan 80k voor de model Y komt, die ging 65k kosten dacht ik voor de LR AWD en die dure enhanced autopilot moet ge niet nemen.
              Een model 3 SR+ is 50k en dien is ook al best goed (als je kan leven met 300 km range in de praktijk).

Net eens naar de mustang-e gekeken op ev database, ziet er op het eerste zicht niet oninteressant uit.
              Last edited by sunking; 21/07/2020, 09:01.

Comment

• Als we de Mach-e en de model Y evenwaardig gaan configureren, dan liggen de prijzen van beide auto's toch wel heel erg dicht bij elkaar.

Gaan zitten zeveren dat de ene full option zoveel kost terwijl de ander full option maar zoveel kost zegt totaal niets als de duurdere opties heeft die op het goedkopere exemplaar niet eens te krijgen zijn.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Leuke promoclip van de Mustang Mach e

Comment

• See How Ford Is Fine Tuning Mustang Mach-E For European Market

De Mach-E op de Ford testbaan in Lommel.

How Mustang-Mach E is Tailored for Europe's Drivers

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• We hebben met de testbaan in Lommel toch nog iets in België kunnen houden van Ford
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Lijkt me een droomjob voor elke petrolhead daar, al heb ik al van mensen gehoord, die er werken, dat het vaak ook heel enerverend en vervelend werk is.

Comment

• Ook in China aangekomen ondertussen. Wat een lekkere bak

Comment

• Ik ben aan het wachten om hem te bestellen.

Comment

• Ik vind hem ook de max, eerlijk gezegd. Daar zo'n lekker Ford onderstel onder.. moet zalig rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                Ik ben aan het wachten om hem te bestellen.
                                Hola! nice! Ons zeker op de hoogte houden dan. Benieuwd! Vanaf wanneer kan bestellen eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hola! nice! Ons zeker op de hoogte houden dan. Benieuwd! Vanaf wanneer kan bestellen eigenlijk?
                                  Ik weet het niet, ben ingeschreven bij Ford en men ging me een mail sturen zodra bestelbaar.

Ik vermoed eind okt, november voor levering voorjaar 2021.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten

Ik weet het niet, ben ingeschreven bij Ford en men ging me een mail sturen zodra bestelbaar.

Ik vermoed eind okt, november voor levering voorjaar 2021.
                                    Dan kort het af nu, aan de video hierboven te zien zijn ze nu ook klaar voor Europa.

Goeie keuze, een van de mooiste EV's momenteel.

Comment

• ELEKTROKNALLER!

STEKKERSPORTER: FORD MUSTANG MACH-E GT

Ford heeft een splinternieuwe topversie aan het leveringsgamma van de Mustang Mach-E toegevoegd. De volledig elektrische SUV is als Mustang Mach-E GT maar liefst 465 pk sterk!

De Ford Mustang Mach-E, de volledig elektrische SUV van Ford die je als tegenspeler van auto's als de Tesla Model Y moet zien, heeft een nieuwe topversie: de Mach-E GT. Daarmee wordt het aantal motorversies waarmee de SUV leverbaar is behoorlijk uitgebreid. De achterwielaangedreven versies heb je met een 75 kWh groot accupakket, maar ook met een pakket met een capaciteit van 98 kWh. Die eerste is 258 pk sterk, de tweede schopt het tot 285 pk. Liever een vierwielaangedreven Mustang Mach-E? Kan ook! Ook dan kun je uit het 75 kWh en 98 kWh grote pakket kiezen. De versie met 75 kWh groot pakket is ook 258 pk sterk, de vierwielaangedreven variant met het 98 kWh grote pakket is met 338 pk krachtiger dan z'n voorwielaangedreven alternatief. Er is nu een nieuwe versie die alle bovengenoemde varianten van de Mustang Mach-E doet verbleken. Dít is namelijk de Mustang Mach-E GT, een 465 pk sterke stekkersporter!

De Mustang Mach-E GT heeft logischerwijs het grootste pakket in z'n bodem, een pakket dat de vierwielaangedreven topversie aan een actieradius van 500 kilometer helpt. In dit geval is interessanter wat de Mustang Mach-E GT aandrijft. Dankzij twee elektromotoren is de krachtigste Mustang Mach-E 465 pk en 820 Nm sterk. Daarmee sprint de kolos volgens Ford minstens zo snel als een Tesla Model Y naar een snelheid van 100 km/h en spreekt van een sprinttijd van 3,7 tellen. Die snelste Model Y klaar dat klusje in minder dan 4 tellen, reken voor de Mustang Mach-E GT dus op een vergelijkbare waarde. De topsnelheid is begrensd op 200 km/h.

De Mustang Mach-E GT krijgt een speciaal afgesteld adaptief MagneRide-onderstel en staat op 20-inch lichtmetalen wielen waar zich rode remklauwen achter schuilhouden. De Mustang Mach-E GT is verkrijgbaar in een stel speciale kleuren die niet op de overige versies beschikbaar zijn: Grabber Blue en Cyber Orange. De sportversie heeft een 15,5-inch groot aanraakscherm op de middenconsole en is uiteraard uitgerust met de nieuwste versie van Ford's SYNC-infotainmentsysteem.

Meer Ford Mustang Mach-E nieuws? Jazeker, Ford meldt dat de reguliere vierwielaangedreven Mustang Mach-E met het grootste accupakket in 5,1 seconden op een snelheid van 100 km/h zit. Ook dat vergelijkt Ford maar al te graag met de Model Y, in dit geval de Long Range. De actieradius van deze versie van de Mustang Mach-E moet op 540 kilometer liggen.

Comment

• Met stip de leukste EV, als hij die actieradius ook een beetje haalt.

Ik zou deze zelfs boven een Audi E-tron verkiezen

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X