Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda Koeru concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda Koeru concept

Mazda grijpt de IAA aan om een nieuwe concept-Crossover te lanceren: de Koeru. Naast de auto is er overigens ook meteen een Koeru-jurk ontworpen.

Heel veel vertellen de Japanners niet over hun nieuwe -reeds geteasede– design, dat met zijn 21 inch wielen, kleine spiegeltjes en ontbrekende deurgrepen op en top concept is.

De Koeru volgt Mazda’s inmiddels welbekende KODO – Soul of Motion designthema. Als we het formaat enigszins kunnen beoordelen dan is het een voorloper van een model bovenaan het SUV-gamma. De CX-5 is nog redelijk nieuw, en de CX-3 is ook net gelanceerd, een CX-7 past hier nog prima boven. Kan Mazda ook een beetje marge pakken.

Voor nu zou ik vooral kijken naar het design, een productieversie zal nog wel eventjes op zich laten wachten.
    http://www.autoblog.nl/nieuws/mazda-koeru-concept-dit-is-hem-80214

Mocht hij iets groter zijn, dan zou ik onmiddellijk zeggen: "hé kijk, de nieuwe CX7".
    Maar daar lijkt hij me toch echt te klein voor. Zou mazda ook een CX6 durven uitbrengen?

cx5 vs koeru.jpg
    KLIK |&| KLAK

Comment

Retestrak
      Die Kodo taal kan nog wel even mee

Comment

Comment

Op AutoInternationaal denkt men dat deze vrij zeker als CX-6 op de markt zal komen: http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=25146&n=3

Wielbasis zou hetzelfde zijn als de CX-5, wel iets breder en 21cm lager. Zou wel een hit kunnen worden.
          Lijkt me ook de eerste wagen die me in een SUV kan krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
            Op AutoInternationaal denkt men dat deze vrij zeker als CX-6 op de markt zal komen: http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=25146&n=3

Wielbasis zou hetzelfde zijn als de CX-5, wel iets breder en 21cm lager. Zou wel een hit kunnen worden.
            Lijkt me ook de eerste wagen die me in een SUV kan krijgen.
            Ik heb hierboven een vergelijkende foto geplaatst, maar die is er slechts al link te zien.
            Daar kan je duidelijk zien dat hij een heel stuk lager is.
            Iemand trouwens enig idee waarom mijn foto's daar als link staan en niet getoond worden?
            KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
              Ik heb hierboven een vergelijkende foto geplaatst, maar die is er slechts al link te zien.
              Daar kan je duidelijk zien dat hij een heel stuk lager is.
              Iemand trouwens enig idee waarom mijn foto's daar als link staan en niet getoond worden?
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dank je wel Jocar, maar kan je ook zeggen wat ik fout doe?
                Want ik klik op de knop 'insert Image', zoek de afbeelding op mijn pc en voeg die toe
                KLIK |&| KLAK

Comment

Want ik klik op de knop 'insert Image', zoek de afbeelding op mijn pc en voeg die toe
                  er is een 'how to' topic dat alle methodes uitlegt : http://www.autoforum.be/showthread.p...n-op-autoforum

Comment

Geen probleem

Ik open de link met de foto, dan kopieer en plak de foto gewoon in een post.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                      X