Audi R8 (2023) : Preis, Motoren & Ausstattung - R8-Nachfolger mit E-Unterstützung?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi R8 (2023)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten2013?
Moet natuurlijk "2023" zijn.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZal vragen om het aan te passen.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenGaat verdacht veel op de TT lijken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Da's nog maar een tekening uit de fantasie van de illustrator. Er staan nog overal vraagtekens achter zie ik.
Op dit moment is het dat de TT geen directe opvolger krijgt, en als er al een toekomst bestaat voor de TT dan alleen als een MEB e-tron product op het zelfde platform als de hele VW ID range.
Ook de R8 heeft geen toekomst in zijn huidige samenstelling, die heeft ook alleen toekomst als een moderne Hybrid of EV, de V10 motor komt ook niet meer terug in een eventuele R8 Hybrid.
Als ik het voor het zeggen had kreeg de volgende generatie Audi R8 quattro de 2.5ltr vijfcilinder in combinatie met een 200+ pk elektromotor.
Voor de Audi TT zie ik geen toekomst, hij verkoopt steeds slechter, omdat coupe's uit de mode raken, daar zal een elektrische TT niets aan veranderen.There are Pretenders among us.....
Comment
Comment