Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En een foutje zie je toch niet, als je er mee rijdt.
Ik begrijp de mensen niet die daar geld in steken om daar een knappe kap van te maken, 1 keer rijden en tis toch naar de zak
Je moet er natuurlijk kunnen mee rijden , heb nog nooit een kap na de eerst rit naar de vernieling gereden, deze kap ziet er nog altijd even goed uit.
Idd, is het leuke eraan, heb wel enkele uurtjes aan deze kap gewerkt en nog vindt ik het niet goed genoeg, teveel foutjes van het spuiten, moet je wel al van dichtbij bekijken.
Ik heb mijn porsche nog altijd niet afgemaakt, de deuren, motor en koffer zitten al in grondlak maar moeten nog afgewerkt worden. Dan moeten delen van de carroserie nog geschuurd worden en dan in grondlak. Ik moet ook nog iets vinden voor het interieur, waarschijnlijk ook spuiten.
Ik probeerde vandaag mijn BMW in elkaar te krijgen maar dat is mislukt. De spuitlaaag is te dik waardoor de motorkap er niet meer op geraakt. Dat wordt dus vijlen
hallo, hier enkele foto's van mijn pas afgewerkte b3 de foto's zijn zeer zlecht maar ik krijg er niets beter van. de decals zijn niet zichtbaar op de foto's en dat is spijtig
hopelijk vinden jullie hem mooi!!
het volgende project is een 850csi naar een b11 maar ik wacht nog op de velgen.
ja maar ik wou eens iets anders proberen. een lip vooraan, zijlisten ook aangepast en de achterbumper is helemaal veranderd. het interieur en de motor zijn echt op alpina nagemaakt.
hallo, jochen gt knap gedaan!! ik had ook led lichten in mijn bmw gestoken ik had daar een extreme tuner voor geplunderd. kun je die lichten aangesloten verkrijgen en zoja waar?
groeten bart
ps morgen komen er foto's van mijn bmw 850csi b12 alpina versie
Comment