Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neurotische dwang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Neurotische dwang

Ik heb een neurotische drang, en kan me soms niet inhouden om mijn mening over technieken op te dringen. En val minstens 10x in herhaling.

In plaats van topics te vervuilen kan ik hier nu mijn gang gaan...

Verwijs iedere off- topic, stok in het hoenderhok, persoonlijke aanval, ... naar dit topic...

En laat het gesprek hier verder gaan...
    Last edited by ; 01/11/2016, 18:09.

goan dirk!!
    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      goan dirk!!
      Ik zal inspiratie geven:

diesel VS benzine
      4 cilinder vs meerdere cilinders
      cilinderinhoud vs technische ontwikkeling
      bash de n47 motor
      fosiele brandstoffen vs elektrisch
      badge kopers...
      help een verkoopstopic op zeep...
      dit is een openbaar discutieforum, dus ik mag alles. Leg je daar bij neer.
      ik gebruik dit forum om tweedracht te zaaien, er is niets zo leuk als 'ruzie' zoeken.

Ik heb de takt van een oliefant, en wanneer iemand een auto heeft gekocht. Breek ik deze volledig af.

Onder het moto, ik weet alles beter en een ander heeft GEEN gelijk.
      Al wie past in dit profiel, laat je hier gaan... maar laat andere topics ongemoeid...
      zie je dit toch gebeuren, verwijs ze Naar dit topic....
      Last edited by ; 01/11/2016, 11:33.

Comment

Ga gewoon in je dagboek schrijven.

Verstuurd met de postduif.

Comment

ge hebt gelijk dirk
          www.peugeotforum.be

Comment

Vind ik leuk
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik vind automaat zoveel beter dan manueel schakelen.

Comment

Ge kunt ni rijden gij

Comment

't Is Olifant godverdikke.

Comment

95 vs 98?
                    1.5 vs 2.0?

Hehe bestaan al enkele discussies over eigenlijk.

Super zo een topic! Maar van u kan ik eigenlijk ni echt zeggen dat ge topics vervuilt, ofwel deel ik vaak u mening? Er zijn hier andere charels...

Comment

95 is voor mietjes

Comment

Ben ik goe bezig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Ben ik goe bezig?
                          Ge zijt super bezig!

Comment

Ik heb een neurotische drang om dit topic te volgen .

Comment

FWD is zoveel beter en veiliger dan RWD
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                Als je stilstaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  Ben al aant gaan ze!

FWD is voor pussy's! RWD is zoveel meer fun, of zou toch meer fun zijn moest ik wa meer ballen aan mijn lijf hebben.
                                  Fuck safety go crazy!

Ik kan me volledig vinden in dit topic!

Comment

ik haat zeikers die hun schijnbare gelijk willen halen op een groffe manier
                                    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs
                                      Dit durft dan iemand schrijven die op zijn 318d ook M-bumpers heeft.
                                      En dan het 318d logo weglaat.
                                      Ik heb geen nageplaatste M-bumpertjes. En ja het 320d logo is weg, en jij weet blijkbaar weeral waarom ik dat doe. Nog paranormaal begaafd ook dus? Of zijn het toch weer die vooroordelen!?

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs
                                      Dan moet Jakkel een update of een nieuwe topic maken over zijn wagen, de titel is nog steeds 318d bij mijn Duitse wagen.
                                      Daar kan ik lezen M -bumpers heb niet gesproken over nageplaatste (goed lezen) .
                                      Ik moet hier niks. En waarom denk je dat ik geen topic aanmaak van m'n wagen denk je? Ik zal 't u zeggen, omdat er wel altijd van die types zoals u moeten beginnen kankeren op het gegeven tweeliter viercilinder diesel. En ja, timothy kan wel goed lezen. Je kleurt in je quote 'NAGEPLAATSTE M-bumpertjes'. En, ik heb geen nageplaatste M-bumpertjes. Vraag misschien eens aan uw vriend zwartpaard of hij een topic aanmaakt van z'n o zo zalige 430d. Hij hoeft zich niet te schamen, want hij heeft nog een BMW met een 'BMW waardige' motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv
                                        k ga mijn eigen wat quoten hier zodat men begrijpt wat ik wil zeggen.

niet persé. het is een andere rij-ervaring.
                                        personen die met een 'dik' blok hebben gereden, zullen dat in de toekomst nog doen.
                                        diegenen die enkel een auto kopen voor de prestaties, die zal het een worst zijn of dat uit een 2.0 of een 1.5 komt.

ik heb rond gereden met V8, audi 2.5V6 tip tronic, BMW730i, BMW 525TDS, dikke cilinders,.... en ik blijf erbij. there is no replacement for displacement.
                                        ik heb in de garage een 2.0 4cyl staan met 101pk en 155Nm, alsook een 2.0V6 met 90pk en 150Nm. evenveel longinhoud doch een heel ander gevoel.
                                        tijdje terug heb ik mijn 4cyl uit mijn capri gesloopt en die tragere V6 in gelegd. dat gevoel, dat geluid en die respons...
                                        ik trek het mij niet aan dat die V6 maar 170km/h kan, en die 4cyl dik over de 200 liep. liever cruizen aan 100km/h met een V6, dan racen aan 200 met een 4cyl.

toen ik jong was, telde ook enkel de prestaties, tot je eens met zo een 'slome' dikke bak rond hebt gereden en dan wil je niks anders meer. ik mag nog met TS zijn dikke bak aan de rode lichten staan, als er naast mij een jong gastje zit gas te geven.... als die zich daarmee gelukkig voelt om als eerste te zijn...

een auto is voor mij geen statussymbool, anders had ik geen golf op de oprit. dat is een ding om van A naar B te gaan.
                                        wel heb ik graag in de garage een 2de wagen om mee te cruizen, waarmee je kan genieten. en dat is absoluut geen zuinige, milieuvriendelijke,... auto. maar iets dat ik wil en waar financieel geen rekening mee wordt gehouden
                                        Andy, ik begrijp je...
                                        De bewijzen zijn er...
                                        De vw amarok was vroeger een 2.0 met 163 pk, en nu leveren ze een 3.0 v6 met 163 pk... Geef mij maar de v6...
                                        Het is gewoon België, die niet doorheeft dat ze niet moeten belasten op de cilinderinhoud... Maar dat is een andere duscutie, dan de duscutie over cilinderinhoud... En het zeker niet opportuun om mensen die bewust daarom een lagere cilinderinhoud kiezen te bestempelen als merkonwaardig... Is gewoon olie op het vuur gieten... En dat weet jij ook.
                                        Last edited by ; 01/11/2016, 14:46.

Comment

Working...
                                        X