Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind 'm zalig.

Blacklines achteraan, en 'ie is perfect. 'k Vind 'm ietsje minder opvallend dan de M3 coupé, iets meer understated. Prachtige kar... Doe maar in lichtzilver metallic (zoals op de foto's), met de standaard 18", en binnenin rood leder en alu inleg.

Comment

• Zou je dan ook zwarte velgen nemen of niet? Ik denk dat als het 'gewone' velgen zijn die eronder liggen, dat hij wat magertjes zou kunnen zijn in dat kleur. Alléja, da's een gokje hé, want er zijn nog geen foto's van een grijze met gewone velgen denk ik.

Comment

• knap die M3! Wat me alleen nogal stoort zijn de spiegels met 2 verbindingsstukken en dan een gat ertussen... Misschien heeft dit een aerodynamisch nut, maar ik vind het hoe dan ook lelijk.

Desondanks mogen ze er hier altijd ééntje komen afleveren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten
          knap die M3! Wat me alleen nogal stoort zijn de spiegels met 2 verbindingsstukken en dan een gat ertussen... Misschien heeft dit een aerodynamisch nut, maar ik vind het hoe dan ook lelijk.

Desondanks mogen ze er hier altijd ééntje komen afleveren!
          They won't!

Comment

• hahah lol idd! dood aan die fakers , as get ni kunt betalen, probeer dan NIET

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Ze gaan hem dus echt een nieuw front geven...
              Door de slankere neus komt de kont nog zwaarder uit... nee ik vind het ook niet fantastisch!

Comment

They won't!
                spijtig genoeg ja

Comment

Ze gaan hem dus echt een nieuw front geven...
                  Ja en dat wil dus zeggen BMW kennende dat het niet lang zal duren of die neus zal de nieuwe facelift zijn voor al de E90 en E91 modellen...

Comment

• kan ff niet volgen...

is er ook een E90 én dan nog is een E92 M3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                      Ja en dat wil dus zeggen BMW kennende dat het niet lang zal duren of die neus zal de nieuwe facelift zijn voor al de E90 en E91 modellen...
                      Dat zou drastisch zijn... ik dacht dat ze de poep zouden vermaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                        kan ff niet volgen...

is er ook een E90 én dan nog is een E92 M3?
                        Er is en komt:

E90 (berline)
                        E91 (touring)
                        E92 (coupé)
                        E93 (cabrio)

En elk van de 4 krijgt zijn M maatje.

Comment

Er is en komt:

E90 (berline)
                          E91 (touring)
                          E92 (coupé)
                          E93 (cabrio)

oh, dat weet ik dan ook alweer.

merci

Comment

Er is en komt:

E90 (berline)
                            E91 (touring)
                            E92 (coupé)
                            E93 (cabrio)

Ik wist niet dat er een touring ook kwam, daar zie ik nu ook nie direct het nut van in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                              Ik wist niet dat er een touring ook kwam, daar zie ik nu ook nie direct het nut van in
                              De M5 touring is er toch ook?

Comment

• Ja, daar was ik eigenlijk ook niet zo voor te vinden (tot ik hem irl zag) . Maar toch vind ik dat een M3 touring afbreuk doet aan het sportieve imago van M

Comment

Ja, daar was ik eigenlijk ook niet zo voor te vinden (tot ik hem irl zag) . Maar toch vind ik dat een M3 touring afbreuk doet aan het sportieve imago van M
                                  Dat is niet gezegd, de touring van lili al gezien? Dat is nu al een halve M.

Comment

• Nee, nog niet gezien... overtuig me...

Niet dat ik er radicaal tegen ben, maar het eerste wat ik dacht toen ik da las wa gaat het volgende zijn een csl versie van den touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik vind 'm zalig.

Blacklines achteraan, en 'ie is perfect. 'k Vind 'm ietsje minder opvallend dan de M3 coupé, iets meer understated. Prachtige kar... Doe maar in lichtzilver metallic (zoals op de foto's), met de standaard 18", en binnenin rood leder en alu inleg.
                                      (op die blacklines na)

Comment

Dat is niet gezegd, de touring van lili al gezien? Dat is nu al een halve M.
                                        Idd, zalige wagen!!

Comment

Nee, nog niet gezien... overtuig me...

Niet dat ik er radicaal tegen ben, maar het eerste wat ik dacht toen ik da las wa gaat het volgende zijn een csl versie van den touring

Comment

Working...
                                          X