Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wordt die bak nog steeds gebouwd door Borgwarner?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Volledig artikel: http://www.evo.co.uk/news/evonews/219657/audi_s5.html

Ik ben benieuwd wat de tijd van 0-100 gaat zijn met de S-Tronic..
      BIZAR ..

ik bedoel daarmee .. de dealers waar ik informeerde wisten enkel te melden dat er een 6-traps automaat komt maar geen DSG voor de S5 ..

en als je op de duitse specs kijkt lijkt er ook geen sprake van de DSG pf S-Tronic ..

'6-stufige tiptronic mit Dynamischem Schaltprogramm DSP und Sportprogramm '

je kan hem zo zelfs al configgen op de site.

Het zou me dan ook verwonderen dat ze na 6 maanden die automaat dan plots vervangen door een S-Tronic ..

Mij lijkt het dat die bak voorbehouden zal zijn voor de RS5

Comment

• het verbruik daalt trouwens bij de automaat van 12,8l / 100km naar:

S5

Motor S5 4.2 quattro 260(354) kW (PS) tiptronicKraftstoffverbrauch kombiniert: 10,8 l
        CO2-Emission kombiniert: 256 g/km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Een A5 een hoog John-gehalte?

Jezus man, hoe kan je zoiets beweren?
          Johnny-gehalte heb ik niet gezegd, maar ik vind gewoon die led's te protserig, niet sierlijk genoeg... Verder is de A5 best knap en zal een 3.0tdi ongetwijfeld erg veilig en snel kunnen scheuren!!

Edit zegt: Lees den draad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Mijn "realistische" droom: Audi A5 Quattro 2.0 TFSI (211pk) S line S-tronic ..

Moest dat er ooit komen, hoe zalig zou dat niet zijn. Allé, vind ik hé
            Ik zit met net hetzelfde in mijn hoofd..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
              Johnny-gehalte heb ik niet gezegd, maar ik vind gewoon die led's te protserig, niet sierlijk genoeg... Verder is de A5 best knap en zal een 3.0tdi ongetwijfeld erg veilig en snel kunnen scheuren!!

Edit zegt: Lees den draad

Het was idd niet op jou bedoelt maar op papalouise's reply. Een A5 is toch wel de laatste auto die ik een "john-wagen" zou noemen. De meeste John's zullen zich geen zo'n wagen kunnen permiteren want meestal zijn dat marginalen die met een overdreven opgezette Golf rijden.

Wat betreft die led's: iedereen heeft zijn smaak daarover. Ik vind het prachtig, de A5 is voor mij de mooste "betaalbare" productiewagen van het moment.

Comment

Het was idd niet op jou bedoelt maar op papalouise's reply. Een A5 is toch wel de laatste auto die ik een "john-wagen" zou noemen. De meeste John's zullen zich geen zo'n wagen kunnen permiteren want meestal zijn dat marginalen die met een overdreven opgezette Golf rijden.

Wat betreft die led's: iedereen heeft zijn smaak daarover. Ik vind het prachtig, de A5 is voor mij de mooste "betaalbare" productiewagen van het moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                  Om even in te pikken op de kleur van de ledjes. Ik merk dat als ik 's morgens de wagen start de kleur iets blauwer is zeker zonder de lichten aan. Na een tijd worden ze witter.

De ledjes gaan bij mij ook minder scherp opleichten met de lichten aan en dan worden ze, naar mijn mening, ook iets witter.

Maar iemand met een A5 merkte net hetzelfde op toen hij er de volgende keer op ging gaan letten. Dus ik vermoed als de leds "opgewarmd" zijn ze mss een andere schijn hebben.

Conclusie: afhankelijk van het tijdstip van de dag dat je een A4 of A5 tegen komt kan er een verschil zijn.

BTW, ik was vandaag, maar dan op de E40, ook in iemand zijn gat aan het duwen. Excuus, hij was aan het bellen achter zijn stuur en reed (op derde vak) 97 km/h. en dat weet ik dank zij de digitale teller! Nu gij...
                  t was ik in elk geval niet op de E40 en ik haat ook linksrijders ;-)

Comment

• Zojuist een deal gesloten ivm verkoop van de avantime... Ik kan er nog een maand mee rijden en dan... dan moet die A5 niet te lang meer wegblijven!

Comment

Een A5 een hoog John-gehalte?

Jezus man, hoe kan je zoiets beweren?
                      ik rij zelf met ene en vind dat een prachtwagen, ik vind alleen dat die Led's er wat over zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                        ik rij zelf met ene en vind dat een prachtwagen, ik vind alleen dat die Led's er wat over zijn
                        Met andere woorden, je gebruikt die LED's niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                          Met andere woorden, je gebruikt die LED's niet?
                          Kan je die dan afzetten?? of bedoel je rijden met standlichten vermijden ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                            Volledig artikel: http://www.evo.co.uk/news/evonews/219657/audi_s5.html

Ik ben benieuwd wat de tijd van 0-100 gaat zijn met de S-Tronic..
                            Weet iemand hier meer over????????
                            Is voor mij wel belangrijk,want ik heb nu een S5 Tiptronic besteld voor levering augustus en als dit klopt wil ik mijn bestelling aanpassen naar een S-Tronic,als dit nog gaat tenminste en als ik dan niet veel langer moet wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
                              Weet iemand hier meer over????????
                              Is voor mij wel belangrijk,want ik heb nu een S5 Tiptronic besteld voor levering augustus en als dit klopt wil ik mijn bestelling aanpassen naar een S-Tronic,als dit nog gaat tenminste en als ik dan niet veel langer moet wachten.
                              Als het er al komt, tegen dat die in productie gaat zullen we wel al een tijdje verder zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
                                Kan je die dan afzetten?? of bedoel je rijden met standlichten vermijden ofzo?
                                Tuurlijk kan je die afzetten. Ik laat ze echter maar al te graag aan. Niet dat ik per se wil opvallen, maar je merkt wel dat iedereen jou gezien heeft, in de positieve zin. Mensen geven je meer ruimte in het verkeer. Ze gaan sneller aan de kant, of snijden niet gemakkelijk je pas af. Voor zolang het nog duurt, krijg je meer respect, en zodoende kan je vrij relaxed rijden, zelfs bij erg druk verkeer. Ik kan dan ook gemakkelijk hoffelijk rijden, 'k hou daar wel van.

Ik vind de LED's trouwens wél knap (of toch op de A5). BMW heeft al jaren Angel Eyes, maar LED's geven letterlijk een streep meer en feller licht. 't Oogt toch wat moderner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Tuurlijk kan je die afzetten. Ik laat ze echter maar al te graag aan. Niet dat ik per se wil opvallen, maar je merkt wel dat iedereen jou gezien heeft, in de positieve zin. Mensen geven je meer ruimte in het verkeer. Ze gaan sneller aan de kant, of snijden niet gemakkelijk je pas af. Voor zolang het nog duurt, krijg je meer respect, en zodoende kan je vrij relaxed rijden, zelfs bij erg druk verkeer. Ik kan dan ook gemakkelijk hoffelijk rijden, 'k hou daar wel van.

Ik vind de LED's trouwens wél knap (of toch op de A5). BMW heeft al jaren Angel Eyes, maar LED's geven letterlijk een streep meer en feller licht. 't Oogt toch wat moderner.
                                  Je hebt wel gelijk dat het opvallend werkt, je wordt beter gezien, k blijf ze allen te dik vinden, de angel eyes zijn ook aggressief maar verfijnder imo..

Comment

• Hier storen de 20" velgen me minder, nu lijken ze precies niet té groot. Zal waarschijnlijk wel door de kleur komen, die andere was een witte..

Deze heeft ook een S5 grill gestoken met een S-Line logo erin. Ziet er wel mooi uit imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

hoe zet je die af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                        hoe zet je die af?
                                        in de MMI,bij car,dan setup en de dagrijverlichting uitschakelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                          De variabele hydraulische demping is heel verschillend ivm de standaard vering. In de Comfort stand is hij veel comfortabeler, in de Dynamic stand veel sportiever. Het verschil blijft natuurlijk ook een kwestie van perceptie: de ene persoon zal het meer merken als de andere.
                                          De beste manier om dit te ondervinden is een vergelijkende testrit maken.
                                          Ik ga vrijdag demping testen met A4 omdat deze in de A5 nog niet leverbaar zou zijn.
                                          Zal dus vant weekend laten weten hoe het was

Comment

Working...
                                          X