Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb vandaag mijn 19" S5 velgen besteld in antraciet, samen met de 20mm verlaging zal dit best meevallen denk ik !
Sierstukken voor de uitlaten zijn ook onderweg en RS-logo's voor op de grill en kofferklep
zijn al in mijn bezit !
Ik kijk er naar uit hem volgende maand over de asfalt te laten lopen ...
Ik heb vandaag mijn 19" S5 velgen besteld in antraciet, samen met de 20mm verlaging zal dit best meevallen denk ik !
Sierstukken voor de uitlaten zijn ook onderweg en RS-logo's voor op de grill en kofferklep
zijn al in mijn bezit !
Ik kijk er naar uit hem volgende maand over de asfalt te laten lopen ...
Meen je dat nu? Ga jij RS-logo's op je audi zetten?
Je bent idd een echte kenner
ps: je hebt een avant besteld, dan gebruik je best de topic van de avant...
Hehe, gezellige boel hier weeral
Als we dan toch op de Mondeo aan 't kappen zijn... dat interieur van de Mondeo (zeker in de Titanium uitvoering) kan ook wel tellen als kermisattractie hoor... zei daar iemand 'knoert van een multi-color 7 inch LCD display tussen je klokkenwinkel en wansmakelijk overmatig gebruik van alu inlegplaatjes en graag in combinatie met piano-lak troep' ??
PS: RS-logo's op een niet RS-model plakken is gewoon triest (idem met S en S-line logo's) !
Audi is best wel koning van wansmakelijke inlegplaatjes: variaties genoeg.
Bij een mondeo kan dit ook zonder en dan blijf het interieur nog een stuk rustiger dan de A4-attractie. Het vorige A4 interieur was een stuk mooier.
Ik blijf het jammer vinden dat er niet meer A5 kenmerken inzitten zoals bv de mooie zijlijn en een strakkere achterkant. Ze zouden wat basisversies moeten schrappen zodat ze wat premium blijven: nu rijden er veel te veel basis A4's en 3 series rond.
Audi is best wel koning van wansmakelijke inlegplaatjes: variaties genoeg.
Bij een mondeo kan dit ook zonder en dan blijf het interieur nog een stuk rustiger dan de A4-attractie. Het vorige A4 interieur was een stuk mooier.
Ik blijf het jammer vinden dat er niet meer A5 kenmerken inzitten zoals bv de mooie zijlijn en een strakkere achterkant. Ze zouden wat basisversies moeten schrappen zodat ze wat premium blijven: nu rijden er veel te veel basis A4's en 3 series rond.
ok, ok dan... we gaan nog effe door
Variaties aan inlegplaatjes? In het interieur is maar 1 soort alu te zien en geen mix-up met piano-lak zooi of cheap-ass plastiek (check de materiaalkeuze van het handschoenkastje in de Mondeo, 80ties style ow yeah!). Inderdaad het kan ook beter bij de Mondeo... bij de Ghia uitvoering (leuk dat houtinleg yummie) of de Trend, maar als je wil profiteren van de uitzonderlijke prijs van de Titanium reeks dan tja... alles went wel zeker ..? *NOT*
Het vorige A4 interieur was ondertussen al 2 modellen (B6 en B7) meegegaan en verouderd, niet meer up-to-date qua stijl, werd hoog tijd dat 't eens serieus redesigned werd.
Maar best dat de A4 geen 1-op-1 kopie van de A5 is... zou jammer zijn voor het exclusieve karakter van de A5... of wat er nu nog van overschiet.
Bij een A4 is het nog erger: daar voelen de buitendeuren goedkoper aan als een Mondeo. Vergelijk maar eens een A5/A6 deur met een A4...
Bij audi heb je genoeg variatie aan wansmakelijke inlegplaatjes was mijn punt...
Een A4 hoeft geen 1-op-1 kopie van de A5 te zijn maar ze konden wel wat designkenmerken overnemen ipv een slappe facelift van de vorige A4 te maken. De binnenkant is wel een 1-op-1 kopie van de A5 ???
spoof: ge zaagt Ik wens u veel plezier en veilige kms met uw Mondeo, die ik trouwens best geslaagd vind sinds het nieuw model. Tenminste wat de buitenkant betreft.
En dan nu terug gewoon over de A4 zelf ipv te vergelijken met alles wat op de weg terug te vinden is. Interessanter zijn de ervaringen van die hun A4 al hebben en de verwachtingen die hem snel of minder snel gaan hebben. Ondertussen nog steeds nie beslist welke velgen te nemen....
Mo man wat een discussie. Elk zijn smaak zeker. Nu moet ik zelf ook wel toegeven dat ik gewoon duits wens te rijden. Er zullen er ook veel zeggen dat dat dom is en dat er veel betere wagens zijn, maar ik ben er tevreden van dus wil ik dat ook zo houden.
A4 nog steeds geen vaste leverdatum. Even de configuratie:
fantoomzwart
18duim sterspaak velgen
lifestyle plus pakket
2.0d
zonder kentekens
met xenon lampjes (I LOVE CHRISTMAS)
bluetooth voorbereiding (met multifunctioneel stuur)
Regen en lichtsensor (zat er niet standaard op )
Allé nu hopen dat hij snel binnen is, want het wachten begint tegen te steken. Maandag ga ik nogmaals gaan zeuren bij de garage
Het is JOUW mening dat de mondeo hondslelijk "is". Als je naar de wachtlijsten kijkt zijn er veel mensen het er toch niet mee eens. Zo VIND ik de verlichting van de A4 binnen en vanbuiten een kermisattractie.
Ik denk dat Spoof eerder op het Mondeo forum thuishoort dan op dit A4 forum ...
Daar dwaalt die sufferd al rond en kraamt ie dezelfde onzin uit als hier.
Spoof face it:
Eerst Audi, Mercedes en BMW,
dan een hele tijd niks, dan de rest van de gerenomeerde merken die kwaliteit uitstralen en dan pas Ford Opel enz.
Maar op zich veel veilige km gewenst in je mondeo
Begint ge nu al mensen uit te maken omdat ze een FORUM gebruiken voorwat het dient: discussies voeren? Op het mondeo topic heb ik niks over audi gezegd, alleen maar wat geholpen met uitleg over uitvoeringen; Ik verlaag me tenminste niet tot leugens en laster.
Qua imago zal uw lijstje wel ongeveer kloppen alhoewel audi nog eerder bij volvo staat dan bij BMW maar qua kwaliteit is het zeker lang niet meer het geval.
Ik heb alleen een probleem met het ego van de meeste Audi rijders: ze denken dat hun auto beter is omdat ze zoveel aan imago betalen. Een mondeo heeft betere punten als een A4 en omgekeerd. moyaert_a is hier blijkbaar de enige met verstand.
Begint ge nu al mensen uit te maken omdat ze een FORUM gebruiken voorwat het dient: discussies voeren? Op het mondeo topic heb ik niks over audi gezegd, alleen maar wat geholpen met uitleg over uitvoeringen; Ik verlaag me tenminste niet tot leugens en laster.
Qua imago zal uw lijstje wel ongeveer kloppen alhoewel audi nog eerder bij volvo staat dan bij BMW maar qua kwaliteit is het zeker lang niet meer het geval.
Ik heb alleen een probleem met het ego van de meeste Audi rijders: ze denken dat hun auto beter is omdat ze zoveel aan imago betalen. Een mondeo heeft betere punten als een A4 en omgekeerd. moyaert_a is hier blijkbaar de enige met verstand.
Dus volgens jou betaal je bij een Audi enkel het imago en is hij voor de rest maar evenwaardig aan een Ford? If so, kerel, get real!
Gaat nu toch niet ontkennen dat de afwerking/kwaliteit vd materialen bij een A4 pakken beter is dan bij een Mondeo?! (Dat hout-inleg alleen al is om kotsmisselijk van te worden,in de Mondeo). En euh, persoonlijk denk ik dat ge gerust Audi naast BMW moogt plaatsen ze. Binnenin denk ik dat BMW er nog een puntje kan aan zuigen op sommige vlakken...
Soit ieder zijn mening maar ge moet wel redelijk blijven
Comment