Fak Avantus, verschrikkelijk vette karren!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpre-facelift 80 met 2.2 turbo MC, door ABT opgekieteld naar 210pk
Ok dit is té cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOk dit is té cool.
Dit zou ik boven héél wat hedendaagse sportwagens verkiezen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEr staat een zalige 90 typ81 te koop. Volgens mij in prachtstaat.
http://www.kapaza.be/Autos/Audi/15173182/Audi_90.html
hier gaat men rap bij moeten zijn denk ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn vorige week is ie moeten uitwijken voor een kerel die op z'n baanvak kwam rijden
end of story wss.
kar was bijna hersteld...
Comment
-
Toch eens voor gebeld vandaag, hoogste bod ligt al op 3000euro, stijgt men petje te boven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Audi/15173182/Audi_90.html
Toch eens voor gebeld vandaag, hoogste bod ligt al op 3000euro, stijgt men petje te boven
Ik krijg het schijt van zo'n mensen. Ik kan ook sebiet een bod doen van 4000€ maar denk je dat ik dat ga geven?
Ga daar naartoe met 2500€ (ofzo) cash, zwier dat op tafel en neem die kar mee. Een bod is geen zak waard. Cash wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEen bod is geen zak waard. Cash wel.
Gio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWat een gezeik
Ik krijg het schijt van zo'n mensen. Ik kan ook sebiet een bod doen van 4000€ maar denk je dat ik dat ga geven?
Ga daar naartoe met 2500€ (ofzo) cash, zwier dat op tafel en neem die kar mee. Een bod is geen zak waard. Cash wel.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten3000€
bullshit, sowieso
Maar laat het al maar, die kar is toch al niet helemaal wat ik zoek, maar voor een prijsje had ik hem wel meegenomen (had 1500 in gedachten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk ga er van de week naar kijken met 1500 € en hij zal dat wel accepteren normaal gezien .
maar op deze moment geloof ik het verhaaltje toch nog, hebt gij al eens gebeld?
Comment
Comment