Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voorkant is lekker dik. en mooi interieur, maar die zijkant en achterkant..
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Wat een velg toch niet kan doen aan een wagen... Zo is hij toch errug lekker!!!

Volgens de photoshop, rekening houdend met de grootte van de wagen zouden de velgen minstens 22 inch moeten zijn.

Comment

Vind het geen mooie velg, maar van maat is dit toch wel beter dan hetgeen Porsche zelf momenteel in de aanbieding heeft.

Comment

• Heb die wagen gisteren zien rijden in Nürburg, en zoals op foto's trekt de achterkant op niets IMHO.

Comment

• van wanneer is hij bestelbaar in Duitsland of België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Vind het geen mooie velg, maar van maat is dit toch wel beter dan hetgeen Porsche zelf momenteel in de aanbieding heeft.
              Zo is ie toch al stukken beter

Comment

Ruf's klassieke 5-spaaks.
                Die wagen heeft op z'n minst 20-21" nodig. De velgen die ze er stock ondersteken zijn gewoon belachelijk. Verhouding klopt langs geen kanten.
                De verhouding van de wagen an sich is al van de ezel z'n kloten en als ze er dan nog eens van die onozel klein velgjes onder steken is het hek helemaal van de dam.

Front is bijzonder mooi, vooral in turbo uitvoering, zijlijn is te lang, achterkant is gewoon mottig ... just my 2cts.

Comment

• Ik heb er gisteren 2 gezien: Een zwarte Turbo aan de fabriek en een zilvere op de snelweg.

Foto's:

Comment

• mjah.. 't begint te komen

toch wel een speciale wagen

Comment

• Kont blijf ik echt niet mooi vinden vooral in't wit en gecleaned zoals op voorgaande foto's bah! En de velgen die Porsche standaard levert vind ik ook te klein ogen er moet daar inderdaad minimum 20" 21" onder. De neus is wel mooi en goed rijden zal ie wel!
                      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                      BMW 320d
                      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Ik heb er gisteren 2 gezien: Een zwarte Turbo aan de fabriek en een zilvere op de snelweg.

Foto's:

Zo in 't zwart valt zijn kont nog wat mee.

Comment

• Ik dacht net hetzelfde. Ook het feit dat er logo's achteraan opstaan helpt ook al veel naar mijn mening. Dat witte exemplaar een paar posts hierboven is echt enorm mottig. Zo in het zwart vind ik het best nog knap.
                          www.flickr.com/photos/bramvds
                          www.last.fm/user/lender

Comment

• Vond hem irl ook VEEL beter meevallen dan op de foto's.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Ik heb er gisteren 2 gezien: Een zwarte Turbo aan de fabriek en een zilvere op de snelweg.

Foto's:

De eerste foto's waarop ik hem een beetje smaak.

Comment

• Fak

Comment

• Knap in zo'n donker kleurtje!
                                  freude am fahren

Comment

• Kvind de Panamera gewoon retegeil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Zo in 't zwart valt zijn kont nog wat mee.
                                      ²²

123

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Effe een fotoshopke gemaakt op basis van de foto hierboven, velgen van de Cayenne in een deftigere maat, Porsche logo weg en een Belgische nummerplaat... Veel beter vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Effe een fotoshopke gemaakt op basis van de foto hierboven, velgen van de Cayenne in een deftigere maat, Porsche logo weg en een Belgische nummerplaat... Veel beter vind ik.

Supervet !!!!!!
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X