Voorkant is lekker dik. en mooi interieur, maar die zijkant en achterkant..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVind het geen mooie velg, maar van maat is dit toch wel beter dan hetgeen Porsche zelf momenteel in de aanbieding heeft.
Comment
-
Die wagen heeft op z'n minst 20-21" nodig. De velgen die ze er stock ondersteken zijn gewoon belachelijk. Verhouding klopt langs geen kanten.
De verhouding van de wagen an sich is al van de ezel z'n kloten en als ze er dan nog eens van die onozel klein velgjes onder steken is het hek helemaal van de dam.
Front is bijzonder mooi, vooral in turbo uitvoering, zijlijn is te lang, achterkant is gewoon mottig ... just my 2cts.
Comment
-
Kont blijf ik echt niet mooi vinden vooral in't wit en gecleaned zoals op voorgaande foto's bah! En de velgen die Porsche standaard levert vind ik ook te klein ogen er moet daar inderdaad minimum 20" 21" onder. De neus is wel mooi en goed rijden zal ie wel!Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk heb er gisteren 2 gezien: Een zwarte Turbo aan de fabriek en een zilvere op de snelweg.
Foto's:
Comment
-
Ik dacht net hetzelfde. Ook het feit dat er logo's achteraan opstaan helpt ook al veel naar mijn mening. Dat witte exemplaar een paar posts hierboven is echt enorm mottig. Zo in het zwart vind ik het best nog knap.
Comment
-
Vond hem irl ook VEEL beter meevallen dan op de foto's.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk heb er gisteren 2 gezien: Een zwarte Turbo aan de fabriek en een zilvere op de snelweg.
Foto's:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenZo in 't zwart valt zijn kont nog wat mee.
123
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEffe een fotoshopke gemaakt op basis van de foto hierboven, velgen van de Cayenne in een deftigere maat, Porsche logo weg en een Belgische nummerplaat... Veel beter vind ik.
!!!!!!
freude am fahren
Comment
Comment