Ik ben gisteren ook in de prijzen gevallen. 139 gemeten waar 70 toegelaten. Na een initiële scheldtirade en het vervloeken van alle dienaars der wet kan je niet anders dan concluderen; Als je het spel lang genoeg speelt moet je op een gegeven moment de prijs betalen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk BerichtenIk ben gisteren ook in de prijzen gevallen. 139 gemeten waar 70 toegelaten. Na een initiële scheldtirade en het vervloeken van alle dienaars der wet kan je niet anders dan concluderen; Als je het spel lang genoeg speelt moet je op een gegeven moment de prijs betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenwaaar juist ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenLol, zal stevige boete (en rijverbod) zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten139 (na correctie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk BerichtenHoogstraat te Duffel, feiten dateren al wel van 09/08 - Gisteren pas PV ontvangen.
aah die straat pak ik gelukkig nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk BerichtenHoogstraat te Duffel, feiten dateren al wel van 09/08 - Gisteren pas PV ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenHuh? Op welk stukske dan? De Nissan/Renault garage? Ik heb daar jamais de ma vie ooit een flitser weten staan, en ik ben daar in mijn leven toch al ne keer of tienduizend gepasseerd... en ook amper tegen 70 Ik zou ni direct een ander stuk weten waar ge die snelheid zou kunnen halen.
Ze moeten zich dus eigenlijk wel op een oprit gezet hebben. Ik ben geboren en getogen in Duffel en heb ze er ook nog nooit weten staan, bovendien ken je de baan dan door en door en dan ja ... dan wordt de rechtervoet al eens te zwaar. Nuja, gedane zaken nemen geen keer. De snelheid halen is gelukkig (of is het in dit geval spijtig genoeg) geen probleem.
Oorspronkelijk geplaatst door RamesDaar staat normaal ook gene flitser.
Ze zullen zich in de boskes geparkeerd hebben
Tof baantje met leuke bochtjes natuurlijk... Of het zoveel waard gaat zijn als de rekening die je gaat krijgen, daar durf ik over discussiëren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk BerichtenHoogstraat te Duffel, feiten dateren al wel van 09/08 - Gisteren pas PV ontvangen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk BerichtenHopelijk wel, iets mag het hebben maar 139 (na correctie) waar je 70 mag
Editje: uitleg: Op 70 wegen weet men dat er hard gereden wordt, waar dit op een 50-weg niet zo is. Dit is op zich veiliger, bovendien geldt voorrang van rechts zelden op een 70-weg en hebben deze wegen vaak uitgestrekte bochten en weinig zijwegen.
Ik zeg niet dat alles zomaar kan, maar hier in de buurt zijn er toch een aantal van die wegen waar je een minuut plankgas kan geven zonder iets tegen te komen. Op veel stukken staan zelfs geen huizen.Last edited by GeeZer; 28/09/2009, 01:51.
Comment
-
Hier doen ze beter qua signalisatie. Daar mag je omwille van werken SNELLER rijden dan ervoor.
Situatie:
Op een baan waar je (moesten er geen borden staan) 90 mag zijn het werken. Ze zetten daar een bord met een beperking tot 30 km/h op. Echter vanaf het eerste kruispunt staan er geen 30 km/h borden meer, maar hebben ze wel de 70 borden allemaal afgeplakt. Dus mag je er eigenlijk 90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHier doen ze beter qua signalisatie. Daar mag je omwille van werken SNELLER rijden dan ervoor.
Situatie:
Op een baan waar je (moesten er geen borden staan) 90 -> 70 mag zijn het werken. Ze zetten daar een bord met een beperking tot 30 km/h op. Echter vanaf het eerste kruispunt staan er geen 30 km/h borden meer, maar hebben ze wel de 70 borden allemaal afgeplakt. Dus mag je er eigenlijk 90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten(Sorry)
Moesten er geen borden staan mag je daar 90 hoor, werken of geen werken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenehhh?
Moesten er geen borden staan mag je daar 90 hoor, werken of geen werken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenJa... (maar zo zijn er veel straten éh ? moesten er geen borden staan. Moest mijn tante enz........)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenzaag
Voila, kort en goed. Neen, ik was eerst wat in het ongewisse over uw postje waar je zei dat, (moesten er geen borden staan) men 90 mocht en een beetje verder zei je dat de borden van 70 afgeplakt waren. Na een paar maal herlezen () viel alles evenwel in de plooi (maar ondertussen had ik mijn berichtje 90 -> 70 al verzonden). Om toch maar iets te antwoorden heb ik dan maar van die "zo zijn er veel straten" onzin gespuid waarop, terecht, met zaag geantwoord werd.
Comment
Comment