Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• klopt niet.
    200 cdi heeft andere injectoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      In 2de vertrekken of schokken?

Of 'ie in 2de vertrekt weet ik niet zeker, ik voel hem alleszins niet extra schakelen (heb er ook nog niet echt opgelet), maar ik weet wel dat hij in S veel soepeler vertrekt.
      schokken deed de mijne eigelijk nooit
      alleen bij de 260 weer bij koude van 2e naar 3e

naar mijn mening vertrekt elke benz in 2e

Comment

• De A-klasse.. laatste model. Zijn daar bekende problemen mee of zijn dat goede autootjes?

't Moet vooral dienen als stadsauto, korte afstandjes .. dus diesel lijkt me niet zo verstandig? Maar het benzine gamma vind ik nu ook niet echt 'wauw'..

Comment

• A200 turbo niet wauw genoeg?

Buiten de harde ophanging zijn daar naar mijn weten niet echt problemen mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            A200 turbo niet wauw genoeg?

Buiten de harde ophanging zijn daar naar mijn weten niet echt problemen mee
            Een B rijdt veel comfortabeler zeker?

200 Turbo is idd wel tof, maar ik bedoel bvb de 150 enzo..

Comment

• Ik neem aan van wel, maar ik zou daar niet zo zeker van zijn. A klasse is in ieder geval qua comfort benz-onwaardig.

En buiten de 200 turbo is er alleen maar brol idd.

Comment

• Comment

• Ik heb wel zin in deze:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Dat is hier in de buurt, ik ken die verkoper, is wel lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                      Dat is hier in de buurt, ik ken die verkoper, is wel lachen
                      Ik vind het niet zo lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Ik vind het niet zo lachen
                        Hij heeft ook al een "F40" verkocht

Comment

Hij heeft ook al een "F40" verkocht
                          Ja echt eh, wat een mottig geval was dat. Eerst stond die aan de andere kant van de weg te koop (is mss ook van hem).

In ieder geval heeft die altijd auto's te koop staan die louche lijken als je er voorbijrijdt
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

Ik vind de 203 eigenlijk één van de mindere modellen van de laatste jaren, zeker zo in classic uitvoering
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Ik vind de 203 eigenlijk één van de mindere modellen van de laatste jaren, zeker zo in classic uitvoering
                              Ik vind hem wel mooi.
                              Zeker in donkerblauw. Moeten wel alu velgen onder. 16" of 17".

Comment

• FL-exemplaren zijn stukken knapper met die klare voorlichten + het interieur ziet er stukken beter uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  FL-exemplaren zijn stukken knapper met die klare voorlichten + het interieur ziet er stukken beter uit.
                                  Dat is waar.
                                  Deze heeft gewoon een goede prijs, niet veel km's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    De A-klasse.. laatste model. Zijn daar bekende problemen mee of zijn dat goede autootjes?

't Moet vooral dienen als stadsauto, korte afstandjes .. dus diesel lijkt me niet zo verstandig? Maar het benzine gamma vind ik nu ook niet echt 'wauw'..
                                    Over het algemeen goede auto's.

Er zijn geen bekende problemen die niet onder garantie opgelost worden/zouden moeten zijn, dus daar zit je al goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      het interieur ziet er stukken beter uit.
                                      ja, maar het begin van flipperkast standaard bij benz en bey-bey becker
                                      de prefl is een pak meer benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ja, maar het begin van flipperkast standaard bij benz en bey-bey becker
                                        de prefl is een pak meer benz
                                        Er staat er hier nu eentje op de oprit voor mij voor de komende dagen.

Kvind het maar niets

Comment

• je leert die wel apprecieren

Comment

Working...
                                          X