Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
    Da weet toch t kleinste kind da ge op zo ne auto een gewoon moet aanvragen ipv de interessante uit te hangen en voor e specialeke gaan. Dit is gewoon aandachtzoeken in mijn ogen.
    Die keuren ze op de keuring af hoor ze is niet eens volledig zichtbaar. Ze zit achter het lampje en de bumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      In die brievenbus past dat wel en de fakteur is een brave mens, maar die moet zijn €20 toch ontvangen?
      Let ook op als ze door de brievenbus valt als ze juist op de hoek valt heb je al een ezelsoor aan uw plaat of een ferme deuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
        Let ook op als ze door de brievenbus valt als ze juist op de hoek valt heb je al een ezelsoor aan uw plaat of een ferme deuk.
        De facteur gaat ze echt nie door uw brievenbus steken hoor. Hoe geraakt die mens anders nog aan zijn centen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
          Eens met de hamer erop motten en dat is weer recht.

Brievenbus is nu in hoogte ook zo diep niet hoor (valt maar 20cm), maar wel een kleine meter diep in de lengte, dus zou geen probleem mogen zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
          De facteur gaat ze echt nie door uw brievenbus steken hoor. Hoe geraakt die mens anders nog aan zijn centen?
          't Is dat wat ik me afvraag. Stom systeem ze ... :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
            't is even wennen, maar het valt wel mee. Een cijfer of letter meer had geen kwaad gekunnen. En een iets meer sexy lettertype (het duitse bijvoorbeeld) zou ook geen kwaad kunnen. Maar dat is misschien voor de volgende regering.
            welke regering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
              Qua voor de hand liggende uitspraak, kan dit tellen.
              zeker, in vergelijking met die oude, kleine plaatjes? echt een verbetering toch op dat vlak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                zeker, in vergelijking met die oude, kleine plaatjes? echt een verbetering toch op dat vlak...
                Ik vind de kleine toch veel mooier hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                  Da weet toch t kleinste kind da ge op zo ne auto een gewoon moet aanvragen ipv de interessante uit te hangen en voor e specialeke gaan. Dit is gewoon aandachtzoeken in mijn ogen.
                  Ik deel dezelfde mening Joske, btw, volgens de oldtimerverzekering MARSH moet ik geen Europese plaat aanvragen:
                  De bestaande nummerplaat kan blijven bestaan zolang er geen wijziging is.
                  Elke aanpassing (verandering van voertuig / aanvraag nieuw inschrijvingsbewijs na verlies / enz) heeft tot gevolg dat er een nieuwe 'Europese' nummerplaat zal worden afgeleverd.

Indien u nu al een nummerplaat naar Europese richtlijnen wenst, gelieve ons het origineel inschrijvingsbewijs toe te zenden. Op basis daarvan kunnen wij dan een 'Aanvraag tot Inschrijving' vervolledigen voor de herinschrijving van de wagen op uw naam.
                  Conclusie: mijnen OCO blijft met zijn kleine Belgische "oude" platen rondrijden

Comment

• ben ik nu de enige die die plaat nog vet vind staan op die polo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                      ben ik nu de enige die die plaat nog vet vind staan op die polo?
                      Ja. Past langs geen kanten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                        ben ik nu de enige die die plaat nog vet vind staan op die polo?
                        Ja je bent de enige. (sorry daarvoor)

Comment

• Wat bezielt iemand om voor zo een auto zo een plaat te nemen
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• PDF ff omgezet in JPG

Comment

• Ik wil een transit plaat.

Belachelijk trouwens dat het €80 kost als je de plaat dezelfde dag nog wil.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• En dan nog kunnen ze dat niet garanderen

Comment

• Als je nu een vierkante nummerplaat hebt aangevraagd. Is het dan niet verplicht om vooraan ook een vierkante te hangen? Moeten de beide nummerplaten niet identiek dezelfde zijn?

Wat de afmetingen van de reproductie betreft, heeft de titularis de keuze tussen de “langwerpige” of “vierkante” reproductie, onafhankelijk van de achterste officiële kentekenplaat. Enkel de titularis die voor zijn voertuig een toelating heeft verkregen om een “kleine” kentekenplaat aan te brengen, zal eveneens een reproductie met de afmetingen van de “kleine” kentekenplaat mogen aanbrengen op zijn voertuig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Valt zo nog goed mee!

Comment

• Nieuwe nrplaat gespot op een rallycar.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Wat is bij jullie de wachttijd tussen de aanvraag (per internet) en het ontvangen van de plaat ?

Comment

• veel te lang

donderdagmorgen om 9u besteld, momenteel nog geen kat gezien..

Comment

Working...
                                          X