Dat komt wel goed, ik vind hem nu al mooier dan de Sedan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Avant 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGaan de van de C4 tot de C5 en C6 heb ik de Avant altijd knapper gevonden dan de Sedan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHoog tijd dus dat je die Benz inruilt voor een C6 Avantzwarte C6 avant 3.0tdi shadowline zou wel lekker zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Probe Bekijk Berichtennice,
maar ik vind de kofferlijn te schuin :s
Ziet er een lange A3 uit op die manier, ik mis de typische verticale achterruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenOpgeblazen A4 dus.
Seen that been there.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenSluit mij hier bij aan.
Ziet er een lange A3 uit op die manier, ik mis de typische verticale achterruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door petersamyn Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer de A6 avant gelanceerd wordt?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door petersamyn Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer de A6 avant gelanceerd wordt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door petersamyn Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer de A6 avant gelanceerd wordt?Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichteneind dit jaar in de toonzalen...Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenNog niet bevestigd, maar ik zet in op de IAA in september.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenC6 is mooiste break/touring/avant allertijden
model is 7 (8?) jaar oud en die kont ziet er nog steeds beter uit dan eender welk nieuw model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtentrue.
model is 7 (8?) jaar oud en die kont ziet er nog steeds beter uit dan eender welk nieuw model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenInderdaad, meest tijdloze break ooit.
dit 1993 model was het ook, zijn eigenaar rijdt al 18 jaar in een tijloze auto... en nog voor 15 jaarBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment