Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Is het echt uw bedoeling de mensen zoveel mogelijk te ergeren?

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Geachte niet-topicstarter,

ik kan maar aan één ding denken wat jij beter zou afsluiten. Je PC.

met vriendelijke groeten,

Gelijk ICM zegt, alst U (nog zo iets ergerlijks) niet aanstaat, ga dan ergens anders zagen. Maar tis ni omdat u niet aanstaat dat een ander zijn topic dicht moet é.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
      Ok Erwin, ik probeer iets in te plannen....mag een dag in de week buiten het weekend eventueel ook?
      Wim,

Ik heb Erwin daarover een PB gestuurd. Misschien dat je eens contact met hem opneemt en mijn voorstel dat ik heb gedaan in overweging neemt ?

Comment

• Update probleem automatische verwarming

Hallo Allemaal,

Zonet uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een algemene Dealership Management klacht is binnengekomen ivm de verwarming die niet normaal werkt op automatische stand.
        Dit heeft gezorgd dat het probleem naar prioriteit 1 is gebracht en dat er met man en macht aan het probleem wordt gewerkt . Dit zal als resultaat geven dat er een update voor de verwarming zal komen in een van de volgende weken.

Wel dit is een voorbeeld van hoe we met verenigde krachten van alle mensen hier het probleem hebben aangekaart en hebben gezorgd dat wij en vele andere achtereen profiteren van de oplossing.

Groetjes
        Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
          Leg het dan ook meteen op die manier uit, daar ben ik het ook mee eens hoor.

ik had u waarschijnlijk te slim ingeschat, en verwacht da ge mss zelf wat opzoekwerk zou doen.
          het was trouwens een zeer bekende quote als je die op google zou intypen.
          maar je hebt gelijk, mijn verwachtingen waren te hoog voor u.

At Andy's Auto Sport, you can find Chevrolet Corvette Parts at a great price. Check out our Corvette Parts today!
          Last edited by Timmie; 17/03/2011, 15:07.

Comment

• Hallo maandag komt mijn insignia binnen en had graag nog eens langs deze weg info gevraagd wat er in het pakket zit voor ingebruiksname kit van €99.

Dank bij voorbaat

Comment

• De zoekfunctie toont dit: http://forum.autowereld.be/showpost....postcount=4413

Geen dank.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Als ik me niet vergis (heb eht eens gelezen toen ik laatst bij de dealer stond te wachten) is die ecoflex;

-Aanpassing stroomlijn door bodem dicht te maken, iets andere elementen en roosters in de bumpers etc

-Verlaagde rolweerstand door van die energy-efficient banden te gebruiken in bepaalde maat met lichte velgen.

-verhoudingen van de bak aangepast op zuinigheid en soepelheid bij lagere toeren. Er wordt beoogd om op te schakelen bij 2000tpm...
                Motor zelf heeft geen of weinig aanpassingen dacht ik.
                Nu die stroomlijn en rolweerstand zal je allicht helpen en ook die +3km/h top veroorzaken
                Die verhoudingen in de bak zul je moeten aanvaarden vrees ik. Zal allicht lomer aanvoelen.
                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                  eerst die ecopremies ontvangen en dan de wagen aanpassen? ik zou gewoon aanschuiven in het insignia topic.
                  Eerst een nummerke trekken

Comment

• Als er zo'n discussies ontstaan, kan ik toch onmogelijk aan de kant blijven staan !

Als neutrale toeschouwer (ik heb nl geen Flexride) , vind ik persoonlijk dat Polleke2 overschot van gelijk heeft, en dat ArneK al sinds 10-15-20 pagina's moeilijk doet, ethiek naast zich neerlegt, prikken onder de gordel uitdeelt, respectloos en uiteindelijk zich heel kinderachtig opsteld (net mijn 4jarige zoon die uitdagend met zijn lolly voor zijn zus 'r neus komt te staan, en treiterend begint te neuten "ik heb een lolly, ik heb een lolly, ...").

Als er een oplossing is voor een probleem, waarom zo moeilijk doen !!! Schrijf het dan hier !

Tot hier mijn bijdrage. En ik vrees dat ik niet de enige neutrale toeschouwer ben die er zo over denkt !

Comment

• Ben vandaag mijn wagen gaan terughalen bij de carrosserie.
                      Er was een tak op de motorkap gevallen en had 6 "putjes" achter gelaten.
                      Deze zijn verwijderd ZONDER spuitwerk.
                      In bijlage de foto's van de huidige toestand.
                      Jammer genoeg heb ik geen foto van hoe het ervoor uitzag...
                      En nog extra foto's van een gewassen, daarna gekleide, daarna met Poorboys Black Hole glaze geboende insignia om vervolgens af te werken met Colonite wax !
                      6 maanden bescherming verzekerd !
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        Ben vandaag mijn wagen gaan terughalen bij de carrosserie.
                        Er was een tak op de motorkap gevallen en had 6 "putjes" achter gelaten.
                        Deze zijn verwijderd ZONDER spuitwerk.
                        In bijlage de foto's van de huidige toestand.
                        Jammer genoeg heb ik geen foto van hoe het ervoor uitzag...
                        En nog extra foto's van een gewassen, daarna gekleide, daarna met Poorboys Black Hole glaze geboende insignia om vervolgens af te werken met Colonite wax !
                        6 maanden bescherming verzekerd !
                        Hoi,

Proper gedaan , Kontich? en kostprijs ?
                        Wat de foto "ervoor" betreft , heb je die tak nog

Binnenkort zal de mijne ook wel blinken , wacht nog juist op een telefoontje .

Groetjes
                        Erwin
                        Last edited by ; 17/03/2011, 17:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                          Hoi,

Wat de foto voor betreft , heb je die tak nog

Groetjes
                          Erwin
                          Nee,in Merksem. Carrossier is een vriend van mij. Als je zijn adres wilt laat je maar iets weten.
                          Kostprijs ? Wil je niet weten...
                          Die tak ligt ergens in duizend stukken op een wei in Waasmunster...
                          Zal straks eens kijken en antwoorden op uw laatste PB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                            Hoi,

Wat de foto "ervoor" betreft , heb je die tak nog

Groetjes
                            Erwin

Erwin, je hebt mail, vriend...geen PB

awel Pol, je maakt me nieuwsgierig....die van u ziet er al in elk geval goed uit.

Comment

• Uitlaat

Vandaag bericht gehad dat m'n insignia is gearriveerd in de garage. (Was normaal voorzien voor Week 15 dus een maand te vroeg!) Ik ben er direct naartoe gereden om eens te gaan kijken. En wat zag ik, of beter, wat zag ik niet? De mooi blinkende uitlaat...

Ik ging er altijd vanuit dat dit standaard op alle insignia's zat. Ik ben er van overtuigd dat zo goed als elke insignia die ik heb zien rijden tot nu toe (en waar ik er op gelet heb) een zichbare uitlaat had. Ook als ik eens zie bij de foto's van de insignia's die te koop staan zie ik zo goed als overal deze uitlaat.

Ik heb de vraag al gesteld aan de dealer maar nog geen antwoord gehad.

Het is een 160PK Sports Tourer Cosmo. Iemand een idee of dit inderdaad ooit standaard was en nu niet meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyG Bekijk Berichten
                                Vandaag bericht gehad dat m'n insignia is gearriveerd in de garage. (Was normaal voorzien voor Week 15 dus een maand te vroeg!) Ik ben er direct naartoe gereden om eens te gaan kijken. En wat zag ik, of beter, wat zag ik niet? De mooi blinkende uitlaat...

Ik ging er altijd vanuit dat dit standaard op alle insignia's zat. Ik ben er van overtuigd dat zo goed als elke insignia die ik heb zien rijden tot nu toe (en waar ik er op gelet heb) een zichbare uitlaat had. Ook als ik eens zie bij de foto's van de insignia's die te koop staan zie ik zo goed als overal deze uitlaat.

Het is een 160PK Sports Tourer Cosmo. Iemand een idee of dit inderdaad ooit standaard was en nu niet meer?
                                Bij mij was ie standaard.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Euh... is dit topic nu gemoved naar "Algemeen" , ipv "Nieuwe auto's" ?

On topic : ik heb die uitlaat ook niet (130pk ecoflex)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyG Bekijk Berichten

Oi,

Das rap , ik heb nog 5 maand mogen wachten. ST Cosmo uitvoering 130pk ook met zichtbare uitlaat . Is het mogelijk dat het sierstuk ( wat het volgens mij is ) in de garage wordt na gemonteerd . Of het is er afgevallen tijdens transport.
                                    Kijk eens goed rond in de showroom of beter nog in de opslag waar de wagens binnenkomen of dat daar nog dezelfde modellen staan zonder zichtbare uitlaat

Groetjes
                                    Erwin.

@hansa , goe opgemerkt
                                    Last edited by ; 17/03/2011, 19:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk Berichten
                                      Als er zo'n discussies ontstaan, kan ik toch onmogelijk aan de kant blijven staan !

Als neutrale toeschouwer (ik heb nl geen Flexride) , vind ik persoonlijk dat Polleke2 overschot van gelijk heeft, en dat ArneK al sinds 10-15-20 pagina's moeilijk doet, ethiek naast zich neerlegt, prikken onder de gordel uitdeelt, respectloos en uiteindelijk zich heel kinderachtig opsteld (net mijn 4jarige zoon die uitdagend met zijn lolly voor zijn zus 'r neus komt te staan, en treiterend begint te neuten "ik heb een lolly, ik heb een lolly, ...").

Als er een oplossing is voor een probleem, waarom zo moeilijk doen !!! Schrijf het dan hier !

Tot hier mijn bijdrage. En ik vrees dat ik niet de enige neutrale toeschouwer ben die er zo over denkt !
                                      Zo denk ik er ook over.
                                      Eerst zegt Arne niets of bijna niets. Zaait wat verwarring met geheimzinnige verhalen. Belt dan met Erwin om deze voor zijn kar te spannen, in mijn ogen. Dan komt zijn verhaal toch, maar....
                                      Arne, kom met uw tovenaar naar het treffen, hij zal goed ontvangen worden door de mensen die problemen hebben met hun wagen, anders zal hij....

Comment

• Sinds vandaag heb ik eindelijk mijn insignia één woord PRACHTIG

Maar heb wel al een vragen over mijn insignia 160pk

Zoals wie heeft hier nog een 160pk en rond hoeveel km kan je doen met een volle tank ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                                          Sinds vandaag heb ik eindelijk mijn insignia één woord PRACHTIG

Maar heb wel al een vragen over mijn insignia 160pk

Zoals wie heeft hier nog een 160pk en rond hoeveel km kan je doen met een volle tank ???

zie hieronder in m'n post...alle info is aanwezig

Comment

Working...
                                          X