Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben enorm fan een 5 GT, alleen vind ik daar de single turbo 3 liter te licht in ..

Ik heb eens gereden met zo een 535d Xdrive en dat was werkelijk een snel paleis op wielen !

Wat is je favoriete kleurencombinatie gTa ? M-pack ?

Comment

• Ik vind dat je die bitter weinig ziet rijden.
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
        Deze is echt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Prachtige wagen...
        De prijs is ook prachtig
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Deze is echt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Prachtige wagen...
          ²²²²²

Prijs valt ook zeer goed mee voor een 2011 en deze km-stand
          , denk toch een dikke 20k onder de nieuwprijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            ²²²²²

Ja idd, nieuwprijs was 92.000 euro.
            Dus 22.000 euro.
            In huidige autocrisis zal er waarschijnlijk nog een stuk vanaf kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
              Waar,maar ik denk dat de laatste fl R klasse(met eindelijk deftige koplampen) nog wel redelijk wat geld gaat,niet?
              Jazeker, dat klopt. Een beetje zoals de '5 GT, eigenlijk. Momenteel nog niet zo oud (max.2j ongeveer) en gezien de nieuwprijs dus nog geen "koopje" in absolute cijfers.
              Je vindt er wel al ('5 GT en Mk.III R-klasses) aan minder dan 50% van hun nieuwwaarde (ik spreek niet over die enkele exemplaren die al meer dan 200k km op de klok hebben in die tijd maar over exemplaren met een normalere kilometerstand), maar dan kosten die dingen nog altijd een kleine 50k en da's niet binnen mijn budget. Nog een goed jaartje in waarde zakken en dan vallen die karren wel binnen m'n budget.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Wat is je favoriete kleurencombinatie gTa ? M-pack ?
                Dat laatste is nog maar zeer recent verkrijgbaar, en staat m.i. als een tang op een varken. Het creëert geen meerwaarde zoals 't dat wel doet op een gewone '5 of een '3 of een '1. Ook bij de '7 zou ik het M Pack niet moeten hebben: een plus qua looks is het voor mij allerminst. Bij de '5 GT is het ten andere onmogelijk om in combinatie met het M Pack de gepolierd alu raamomlijsting te krijgen (met hoogglans zwart dakzuil- en spiegelvoetbekleding).

M'n favo kleurencombinatie is die die ik krijg bij de auto die een zeer goede prijs/staat/uitrusting-verhouding heeft en me qua algehele looks aanspreekt. En dat is quasi enkel een donkere met chrome-line.
                • Bij de '5 GT vind een licht kleur niet mooi, omdat het het volume sterk benadrukt (lichtere kleuren zetten volume in de verf, ook bij auto's). En eerlijk is eerlijk: de '5 GT z'n kont is nou niet van de mooiste, dus als 'ie in 't donker komt dan valt 't minder op. M'n pa zei vorig weekend nog: "het is niet waar, hij is eleganter in 't zilver", maar dat is zijn smaak; feit is dat de auto z'n volume veel beter toont in zo'n lichte kleur.
                • 't Model is naar mijn mening ook enorm gebaat bij het brekend effect van de geborsteld alu raamomlijstingen. Het benadrukt de (don't shoot me) "coupé-lijn" wat, terwijl eentje volledig in donkere kleur naar mijn gevoel meer naar de looks van een monovolume begint te neigen.

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                Ik vind dat je die bitter weinig ziet rijden.
                Is ook zo. Ik denk dat dat model allerminst een succes is. Ook niet moeilijk: z'n looks zijn zeer discutabel (velen vinden 'm echt lelijk en ik kan dat zeker begrijpen) en vandaag is 't allemaal 4-deurs-coupé wat de klok slaat. En dat is zo'n '5 GT niet. Een CLS, een CC, een A7: die wel. De '5 GT vind ik eigenlijk meer een soort van coupé-4zits-monovolume. Of zo.

Niettemin: qua objectieve eigenschappen is er weinig op aan te merken. Stevig, goed afgewerkt, ruim, zeer comfortabel, ... Ik zou 'm durven overwegen, dus. Maar voor mij is 't duidelijk: als een '5 touring met dezelfde motor en uitrusting niet duurder is, dan maakt de GT geen kans. Ik gok dus op de onpopulariteit van 't model en hoop dat 'ie veel sneller dan de touring in waarde zal zakken.
                Last edited by ; 18/02/2012, 12:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  ²²²²²

Maar je betaalt wel nog altijd 70.000 EUR voor zo'n ding! Da's voor mij niet verdedigbaar. Nieuw zou ik de GT nooit kopen, en zo jong tweedehands met zo'n prijs, staat voor mij gelijk aan nieuw. Voor dat geld heb je een beest van een '5 touring, en dat is mijn keuze snel gemaakt.

Stel echter dat een zeer goed uitgeruste 530d GT met b.v. 80k km over een jaartje op de tweedehandsmarkt 30k kost, terwijl een vergelijkbare 530d touring dan nog 38k kost ... dan zou ik de GT wel durven overwegen.
                  Ik vind 'm minder mooi dus 'ie moet me voor een prijs binnen budget iets bieden wat andere auto's niet bieden. En méér bieden dan een '5 touring kan de GT niet voor mij. Dus dan moet 't zuiver op basis van z'n prijs zijn dat de GT wel binnen budget komt, en de touring nog buiten budget blijft.

Comment

• De bovenstaande zijn voor mij veel te duur. Teveel geld voor auto met die looks.

Dit zou ik wel durven overwegen met een lagere vraagprijs (wegens km-stand). http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=208005520 Bijna compleet uitgerust, technische doenbare km-stand, en qua looks aanvaardbaar voor mij. De nettoprijs als brutoprijs en ik twijfel sterk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      De bovenstaande zijn voor mij veel te duur. Teveel geld voor auto met die looks.

Dit zou ik wel durven overwegen met een lagere vraagprijs (wegens km-stand). http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=208005520 Bijna compleet uitgerust, technische doenbare km-stand, en qua looks aanvaardbaar voor mij. De nettoprijs als brutoprijs en ik twijfel sterk!
                      Deze ziet er echt wel scherp uit!

Comment

De bovenstaande zijn voor mij veel te duur. Teveel geld voor auto met die looks.

Komfortzetels icm met multimediapakket achteraan ..

Comment

• Njah aan dat laatste heb ik zelf niet veel, en ik zou er dus geen cent aan geven. Maar als 't erop zit, zit het erop niewaar. Ik acht het wel mogelijk dat m'n vriendin tijdens het reizen achteraan rechts zou gaan plaatsnemen om daar met de zetel in ligstand te tukken. Maar of ze een filmpje zou kijken, ik betwijfel het...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                            Deze ziet er echt wel scherp uit!
                            Maar toch niet goedkoop. 'Ie heeft 130k km, en moet nog 38k kosten hé.

Comment

Maar die zetels zien er wel niet zo goed meer uit he.. Voor de rest razend knappe wagen!

Comment

Deze is echt

Prachtige wagen...
                                Inderdaad.

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                De prijs is ook prachtig
                                Voor iemand die maar 3000 euro netto verdient misschien maar lopen er nog zo'n paupers rond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Inderdaad.

Voor iemand die maar 3000 euro netto verdient misschien maar lopen er nog zo'n paupers rond?
                                  3800 ondertussen,crisis he.
                                  Nee voor mij zal het eerder zo gaan,eerst m'n huidige verkopen voor uiteindelijk de helft van m'n vraagprijs en dan zo een prachtige C30 drivE kopen die dan nog eens verbazingwekkend goed met het verkeer mee kan en mét gecleande achterkant liefst
                                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Ga niemand citeren, maar er vergeten er hier toch blijkbaar de nieuwwaarde van zulke voertuigen. IEDEREEN wil natuurlijk een gunstkoopje op de kop tikken, maar weinige willen er "iets meer" voor over hebben. Ik vind die prijzen niet abnormaal voor zulke uitgeruste GT. Het is natuurlijk vraag & aanbod en je kan zoveel vragen als dat een zot er wil voorgeven maar je moet redelijk blijven, langs beiden kanten, nee toch?
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Zo overdreven lijkt me deze prijs toch niet, gezien de uitrusting etc.
                                      Op Autoscout.be heeft ie geen noemenswaardige concurrentie in deze kilometragecategorie.
                                      In Duitsland zie je deze staan:

Voor hoeveel euri zou je de Belgische kunnen kopen, vraag ik me dan af.
                                      35k?

Comment

• ----- VS. ------

GEEF mij maar foto 1. WAT EEN WERELD VAN VERSCHIL BIJ BMW.
                                        Designers van foto2 moeten wel goed gedronken hebben om zo iets op papier te zetten.

Comment

Working...
                                        X