Ik ben duidelijk niet de enige die problemen heeft met het Infotaiment DVD 800 (Bosch/Blaupunkt). Wat heeft men bij jouw wagen al gedaan om dit probleem op te lossen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Uitvallen DVD800 (Bosch/Blaupunkt) Opel Insignia
Collapse
X
-
Uitvallen DVD800 (Bosch/Blaupunkt) Opel Insignia
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI -
In mijn geval reeds tweemaal (met tussentijd van drie dagen) de batterij ontkoppeld en terug aangesloten. Euvel wordt gemeld aan Opel en men zal mij contacteren wat er dient te gebeuren.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
.....Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk BerichtenVorige vrijdag ben ik bij de garagist geweest om nog eens het DVD800 probleem aan te kaarten. Ze hadden die middag met Opel gebeld en die wisten van het probleem. Het is een software probleem en ze zijn ermee bezig. Oplossing was nog niet gekend. Ik heb de garagist om een rapport gevraagd zodat ik zeker ben dat ze me geen blaasjes wijsmaken. Hij ging ervoor kijken. Heb nog niks gehoord.
Als ik eind deze week geen update zie, dan ben ik van plan om een aangetekende brief te schrijven met daarin de vermelding dat mijn garantie maar mag ingaan de dag dat het probleem opgelost is, want eigenlijk heeft de wagen al van dag 1 dat probleem.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Na 3 dagen rondgereden te hebben in de splinternieuwe wagen viel alle geluid (radio, navi, zelfs het geluid bij de richtingaanwijzer) uit.
Bij de garage binnen geweest, en daar heeft men de wagen aan de computer gehangen. Na enkele minuten kreeg men wel verschillende foutmeldingen te zien, maar geen enkele oplossing werd geboden. Wat normaal wel zou moeten.
Heb dan maar de oplossing die hier reeds werd voorgesteld (batterij even loskoppelen) zelf voorgesteld. En daarna ging alles terug.
Sindsdien, we zijn ondertussen 3 weken verder..., niets meer negatiefs ondervonden.
Comment
-
Comment
-
Gisteren nog telefoontje van de dealer gekregen. Betreft een software-fout. Momenteel is er nog geen oplossing voor maar zodra deze er is moet de wagen binnekomen voor een update. Wanneer het ondertussen nog eens zou voorvallen kan je;- Batterij afkopplen en na enige tijd terug aansluiten.
- Zekering van de radio even uittrekken en na een minuutje terug inpluggen.
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenGisteren nog telefoontje van de dealer gekregen. Betreft een software-fout. Momenteel is er nog geen oplossing voor maar zodra deze er is moet de wagen binnekomen voor een update. Wanneer het ondertussen nog eens zou voorvallen kan je;- Batterij afkopplen en na enige tijd terug aansluiten.
- Zekering van de radio even uittrekken en na een minuutje terug inpluggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenIk zou persoonlijk gaan om de zekering uit te trekken ipv. de batterij af te koppelen. Men weet nooit welke andere elektronische apparaten onder spanning moeten blijven staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk BerichtenIemand die weet welke zekering eruit moet ?
Comment
-
Dames en heren,
Als iedereen eens zijn bevindingen moest opschrijven. Hiermee bedoel ik: wat was mijn DVD800 op het moment van de crash allemaal aan het verwerken, wat deed ik op dat moment met de DVD800, ....... . Misschien crasht het systeem op heel moeilijke momenten. Hiermee bedoel ik op momenten dat er navigatie (op de autobaan of in de stat), iPod en andere komponenten moeten werken. Crasht het systeem bij mensen die heel Europe hebben geïnstalleerd of ook bij mensen die alleen maar BeNeLux hebben geïstalleerd. Noem maar op. Wie weet komen we tot een besluit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMoest het nu over een relatief recente wagen gaan zou ik zeggen "zie eens in uw instructieboekje", maar vermits het hier over een bijna-oldtimer gaat zou je eens op een Opelforum kunnen navragen ???
Jammergenoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichtenwill, niet iedereen heeft zijn bestelde wagen - met boekje - al ontvangen he ...
Jammergenoeg
Comment
-
usb
usb probleem
mensen, ik heb een probleem
ik heb een insignia business met een cd500 navigatie systeem. (de benelux versie van de dvd800)
hij heeft verder dezelfde opties als de dvd800, dus usb en aux aansluiting en de centrale draaiknop.
nu heb ik het volgende pobleem:
als ik een usb stick aansluit dan mis ik twee mogelijkheden als ik de centrale knop indruk
- zoeken
- verwijder usb stick
in de test auto had ik deze functies wel, (met dezelfde usb stick)
verder is het zo dat wanneer ik een ipod aansluit dat ik ook de volgende functie mis in het menu:
- verwijder ipod
het is nu zo dat ik de auto uit moet doen alvorens ik de usb stick kan verwijderen. anders kan ik de usb stick en/of data kapot maken.
verder herkent hij sinds gisteren mijn ipod niet meer, hij laadt hem nog wel op maar daar houdt het dan ook mee op.
wie heeft er ook een cd500 systeem? heeft diegene wel de opties die ik mis. herkent iemand de problemen die ik heb en heeft diegene een goede oplossing?
please help me out.
p.s. de dealer weet ervan maar na een week heb ik nog steeds geen antwoord. de auto is zo nieuw dat men dit soort dingen nog niet weet. slecht excuus natuurlijk maar daar moet ik het mee doen.
Comment
-
Als je de batterij loskoppelt moet je dan terug een code intypen als je de radio terug aansteekt zoals bij de oldschool radio's?
Kennissen van mij hebben ook een insigna en als het voorkomt wil ik wel de held van de dag spelen maar het zou nogal een anticlimax zijn moest ik hem niet terug kunnen opstarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk BerichtenAls je de batterij loskoppelt moet je dan terug een code intypen als je de radio terug aansteekt zoals bij de oldschool radio's?
Kennissen van mij hebben ook een insigna en als het voorkomt wil ik wel de held van de dag spelen maar het zou nogal een anticlimax zijn moest ik hem niet terug kunnen opstarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenDames en heren,
Als iedereen eens zijn bevindingen moest opschrijven. Hiermee bedoel ik: wat was mijn DVD800 op het moment van de crash allemaal aan het verwerken, wat deed ik op dat moment met de DVD800, ....... . Misschien crasht het systeem op heel moeilijke momenten. Hiermee bedoel ik op momenten dat er navigatie (op de autobaan of in de stat), iPod en andere komponenten moeten werken. Crasht het systeem bij mensen die heel Europe hebben geïnstalleerd of ook bij mensen die alleen maar BeNeLux hebben geïstalleerd. Noem maar op. Wie weet komen we tot een besluit.
Je parkeert je wagen en sluit hem af en de volgende keer wanneer je vertrekt doet dat ding niets meer.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment