Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 Avant '08
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is idd krap. Of je moet voor een 1.8 TFSI gaan, al is dat geen optie denk ik Een A4 Avant kan je voor die prijs al ongelooflijk goed uitrusten, dus nog wat wachten tot we weten hoe hij er uit ziet. Ik zou toch ook niet teleurgesteld zijn moest ik met een dikke A4 Avant rondbollen
Alhoewel krap:
Heb hier een offerte voor me liggen van € 47.300 zonder al te veel onderhandelen voor de A5
(2.7 MT, zwart, bruin leder, GPS, Audi SS, isofix, 19" Y velgen, Pack Intenso Plus, Pack Lounge, xenon)
Meer hoeft da eigenlijk niet te zijn.
Maandag e.k. ga ik eens proefrijden ;-)
Avant nog steeds NIET bestelbaar, noch configureerbaar :-(Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAlhoewel krap:
Heb hier een offerte voor me liggen van € 47.300 zonder al te veel onderhandelen voor de A5
(2.7 MT, zwart, bruin leder, GPS, Audi SS, isofix, 19" Y velgen, Pack Intenso Plus, Pack Lounge, xenon)
Meer hoeft da eigenlijk niet te zijn.
Maandag e.k. ga ik eens proefrijden ;-)
Avant nog steeds NIET bestelbaar, noch configureerbaar :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp zijn minst een S-line met S-line exterieur hé
Het is ofwel de A4 Avant S-Line met alles erop en eraan of deze versie van de A5 ZONDER S-Line.
Ik ga maandag tijdens de proefrit eens naar huis om vanalles in te laden, zien of dit met een kindje (maxicosi)wel gaat maar heb schrik.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHet is ofwel de A4 Avant S-Line met alles erop en eraan of deze versie van de A5 ZONDER S-Line.
Ik ga maandag tijdens de proefrit eens naar huis om vanalles in te laden, zien of dit met een kindje (maxicosi)wel gaat maar heb schrik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou dus enkel de S-line (interieur als exterieur) willenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk vind dat de A5 dit niet echt nodig heeft, is zo al een "bom" .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAudi moet gewoon S-line zijn, is een (idiote?) mening van mij kan er niet aan doen
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenDan deel ik die 'idiote' mening wel met jou!
LTNSSintruin till I die
Comment
-
Ik heb de bestelbon een week geleden al getekend (02-02-0, ik ga voor de Avant.
De verkoper heeft me verzekerd dat hij de bestelling plaatst van zodra het mogelijk wordt in het bestelsysteem, en volgens hem zou dit zeer binnenkort zijn. Hij verwacht trouwens dat onmiddelijk na de officiële voorstelling in maart de eerste Avant(en) geleverd zullen worden in het testcenter in Kortenberg. Hij heeft mij verzekerd dat hij de mijne als eerste zal bestellen .
Ik hou er alvast rekening mee dat het misschien wel 6 maanden of meer kan gaan duren (ondanks de belofte van de verkoper dat het juni of juli zal zijn), wie weet wordt het wel een echte bevalling, als het maar geen ezelsdracht wordt .
Maar ik denk dat het wachten waard zal zijn.
Details van de bestelde wagen:
Audi A4 Avant 2.7 140kw 190pk multitronic
Oceaanblauw pareleffect
alacantare leder sportzetels zwart
automatische koplampen
audi music interface
koffermodule
isofix voorbereiding
xenon +
zonder kentekens
zonneschermen deuren ar
inlegplaatjes aluminium hologram
multifunctioneel stuur
stopcontact 230 V
Pack Lifestyle plus
De V6 komt standaard met aantal extras zoals chroom omlijsting en 17" velgen.
En dan was het budget op tot de laatste euro!
Comment
-
Hier is het originele artikel vanop Motorspain.com ivm die foto's hierboven:
Motor 16 es la revista de coches y automóviles más leída. Consulta las últimas noticias del motor y descubre todo sobre las últimas pruebas de vehículos.
Staat niks nieuws in, maar goed voor je Spaans te oefenen.
Extra foto bij het artikel:
Edit: grote zijspiegels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenVorige foto klopt niet, de Avant heeft dezelfde lampen als de A6 (zonder LED)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAh gij leeft nog :-D
LTNS
Ik volg alle ontwikkelingen hier op de voet.
Ook de keuze die jij moet maken tussen de A5 en A4 Avant!
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenDe lichten zijn wel wat afgeplakt.
Zo heeft audiblog een mooi soepke gemaakt
Comment
Comment