Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roekeloze rijgedrag van sommige jongeren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• roekeloze rijgedrag van sommige jongeren

hallo naar aanleiding van het verschrikkelijke ongeval gisteren in heverlee peil ik naar jullie mening hieromtrent. In de media heb ik vernomen dat het om twintigers zou gaan, weliswaar roemenen die het ongeval veroorzaakt hebben. Naar mijn mening zijn het zulke jongeren die verantwoordelijk zijn voor de hoge verzekeringskosten voor jonge bestuurders. Hiervan zijn de meer verantwoordelijke jongeren het slachtoffer. Wat denken jullie hiervan? Hoe is jullie rijstijl?

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het ongeval verschrikkelijk vind.

Comment

ik vind het een zeer triest voorval

mijn dochter zit ook in het 5de leerjaar en ik mag er niet aan denken dat ze met een vriendinnetje mee is met de auto van haar ouders en er zoiets gebeurd

sterkte aan de familie

Comment

Geef dan toch een beetje info over dat ongeval als je een topic opent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gazet Van Antwerpen
          09/03 Ongeval in Heverlee: Roemenen waren onder invloed van drugs

De twee Roemenen die zaterdag het dodelijk ongeval op de Waversebaan in Heverlee hebben veroorzaakt, zijn door de onderzoeksrechter aangehouden. Dat meldt het Leuvense parket.

De twee, 18 en 20 jaar oud, worden beschuldigd van onopzettelijke doodslag door verkeersongeval en inbreuken op de drugwet. Ze hadden vrijdagavond xtc gebruikt en waren op het moment van het ongeval nog onder invloed van de drugs.

Het is nog steeds niet duidelijk wie van de twee nu achter het stuur zat van de wagen die het ongeval veroorzaakte. Volgens het parket zijn de verklaringen van de twee daarover met elkaar in tegenstrijd en komen ze ook niet overeen met de vaststellingen van het onderzoek. Daarom heeft de onderzoeksrechter beslist hen allebei aan te houden. Vrijdag zullen ze voor de raadkamer verschijnen.

De twee Roemenen zaten in een pick-uptruck die zaterdagmiddag vanuit de Herendreef de Waversebaan opreed. Ze deden dat aan een onaangepaste snelheid en negeerden een stopteken. Daardoor reden ze een Volkswagen Polo aan waarin een vrouw, haar dochter en twee vriendinnen van die dochter zaten. De vrouw en de drie kinderen overleefden de klap niet. De twee Roemenen liepen lichte verwondingen op.
          .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Geef dan toch een beetje info over dat ongeval als je een topic opent
            wie dat niet in de media gehoord heeft komt van mars lijkt mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
              Tot u spreekt een marsmannetje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                Ik woon in Nederland en heb hier niets over gehoord, dus ik vind het wel fijn

Ik vind inderdaad dat sommige jongeren verschrikkelijk slecht rijden. Oke, ik rijd ook wel eens te hard (maar enkel op de snelweg, op de momenten waar ik het veilig acht), maar ik ga niet door de bebouwde kom scheuren...dan houd ik me netjes aan de snelheid, want voor je het weet steekt er een kind o.i.d. over.

En daar ligt dus het probleem... jongeren denken vaak dat de openbare weg een racebaan is. Meestal moeten ze eerst met hun neus op de feiten worden gedrukt.

Comment

kunnen we die roemenen niet gewoon allemaal terugsturen of zo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                    kunnen we die roemenen niet gewoon allemaal terugsturen of zo?
                    Kost te veel geld denk ik.

Werken die gaskamers niet meer ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      Kost te veel geld denk ik.

Werken die gaskamers niet meer ofzo?
                      komaan gasten, douchen.

Comment

opknopen die handel ... Maarja dat is natuurlijk niet politiek correct hé
                        Het zal je moeder en/of dochter maar wezen
                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                          opknopen die handel ... Maarja dat is natuurlijk niet politiek correct hé
                          't is racistisch. zegt men. ik vind het gewoon realistisch. die kerels geven niet om een leven. oostblokschorem is veel erger dan maghrebijnen.

Comment

Ik heb het topic gewoon even geobserveerd, maar wist dat dit snel een verkeerde kant uit ging gaan. Het zijn jongeren die het veroorzaakt hebben, da's al erg genoeg, maar bovenal zijn het ook nog nieuwe belgen en dat maakt van zo'n onderwerp een heet hangijzer. Discussies hierover lopen dus ook keer op keer fout af.
                            En ons Autoforum is écht niet de plaats om dat soort discussies te voeren.

http://forum.politics.be/ is de aangewezen plaats om politiek getinte conversaties te voeren.

Aan de topicopener: ik merk dat jij graag topics opent, mij allemaal goed maar neem op z'n minst de moeite om een openingspost ineen te steken. In dit geval door het posten van bvb een nieuwsbericht.

Hier gooi ik een slot op.

Comment

Working...
                            X