Op zoek naar een nieuwe wagen
Er blijven nog 4 kandidaten over
Uitrusting voor alle auto's in ongeveer gelijk (op de C5 na) : Bluetooth GSM uitrusting, ingebouwde GPS, lederen interieur, electronische klimaatregeling en verwarmde voorzetels
Mijn idee op dit ogenblik :
Er blijven nog 4 kandidaten over
BMW 318d touring
Mercedes B 200 CDI
Audi A4 Avant 2.0 TDI
Citroën C5 Tourer 2.0 HDI Exclusive
Eens benieuwd wat jullie voorkeur is. Uitrusting voor alle auto's in ongeveer gelijk (op de C5 na) : Bluetooth GSM uitrusting, ingebouwde GPS, lederen interieur, electronische klimaatregeling en verwarmde voorzetels
Mijn idee op dit ogenblik :
- 318d : zijn belangrijkste troef is het verbruik, ik rijdt ongeveer 50000 km per jaar , betaal dan wel zelf mijn brandstof niet, maar 1 liter /100 km minder verbruik sust mijn geweten. Mijn vrouw ziet me liever niet met een BMW rijden
- Mercedes B : fantastische zithouding, maar teringherrie. Het interieur is ook niet echt spannend. Wagen is de kortste, absoluut voordeel voor de stad (ik woon in het centrum van een provinciestadje)
- Audi A4 Avant : erg mooie bak. Ik vind de zetels niet zo geweldig zitten (definitef oordele na testrit volgende week). 3 zone klimaatsregeling zorgt voor extra comfort voor de kinderen achterin die nu vaak klagen over de warme achterin
- Citroën C5 Tourer : lijkt op zijn minst op foto een geweldige bak. Ik zou hem ook beter kunnen uitrusten dan de andere auto's binnen mijn lease budget (onder meer electrische zetels vooraan, de prachtige 18" velgjes, integraal leder, panoramisch glazen dak, 350 geluidsinstallatie, masserende bestuurszetel, electrisch opende achterklep .... Comfort van de Hydractive - vering lijkt me ook handig meegenomen
Comment