Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Ah zo
    Fris kleurtje, ik vind het wel mooi.
    Ik hoop dat ik het bij het rechte einde heb, ik heb mijn A4 Avant in cascadeblauw besteld
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Niemand een beeld van een oceaanblauwe avant ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Idd, vind ik ook.

Al geniet Monzagrijs nog altijd van mijn voorkeur, het is nog iets lichter/minder blauw. Maar voor de mensen die geen S-Line nemen is dit zeker een mooi alternatief..
        Sinds kort is "monzagrijs" ook te bestellen op de A5 (zonder S-Line), jammer want was een kanshebber.
        Misschien maar goed want de keuze was nu al verschroeiend .....
        Ik denk als ik de eerste Avant in monzagrijs met S-Line (int:ext) zie mijn hart een wrang gevoel gaat krijgen.
        Maar ik sta nog 100% achter mijn keuze die ik gemaakt hebben want beiden zijn het "vette bakken" en kies daar maar eens tussen....
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
          Niemand een beeld van een oceaanblauwe avant ??

hier zie je de berline in oceanblue

Comment

• 'k had eerst in December 07 de nieuwe A4 besteld, met als vermoedelijke leveringsdatum Maart 08. Maar met het gedoe van de parkeersensoren die de levering 3maanden vertraagden, en bij het zien van de Avant, heb ik mijn keuze laten wijzigen. De garage en de fleetverantwoordelijke gingen ermee akkoord om een Avant te bestellen. Heb die dan midden maart 08 besteld. Volgens de garage (Vanthienen) zou hij binnen 1.5maand geleverd worden. Dus 'k ben (net zoals velen hier) aan't aftellen.

Configuratie:

Lavagrijs
            A4 Avant 2,0TDi 136pk/cv 4p DPF
            Multifunctiestuur met leder bekleed
            Binnenbekleding Empore stof met sportzetels VR
            Boordcomputer en auto-check systeem (kleurenscherm)
            Bandenspanningscontrole
            Radio Concert met 4 LS VR/AR (80W)
            Verchroomde ruitomlijsting en B-stijl briljantzwart
            Verchroomde dakreling
            Opberg-module
            Pack Lifestyle (zonder APS)
            Last edited by ; 25/05/2008, 23:44.

Comment

• Net dit bericht gekregen:

Beste Kevin,

De wagen staat bevestigd in de fabriek voor week 21 (19-23/05).
              Dit betekent dat de wagen die week zeker wordt gemaakt, dan duurt het nog
              ongeveer een 2-tal weken voor de wagen bij ons is.
              Ik schat dat je half juni aan het rijden bent met de wagen.
              Je mag altijd begin juni of einde mei nog is bellen dan kan ik nog
              waarschijnlijk nog specifieker zijn

Eindelijk!!!! (Met Lifestyle plus met aps!!)
              Last edited by ; 13/05/2008, 12:34.

Comment

• Daarnet een zeer leuk en aangenaam mailtje ontvangen :

"Je wagen is gepruduceerd en staat momenteel op transport naar België, van zodra hij hier gearriveerd is en we hebben de papieren ontvangen, bellen we je op om een afspraak te maken om de wagen te leveren"

productieweek was week 18 en met sensoren...

Comment

• very nice, dat zal wel één van de eersten zijn vermoed ik? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
                    very nice, dat zal wel één van de eersten zijn vermoed ik? :-)

hela hela, ik heb deze mail dernet gekregen:

Hij staat op transport, normaal zou hij binnen een 10-tal werkdagen in Belgïe moeten zijn.
                    Daarna nog een dag of twee en je kan de papieren van de wagen komen halen.
                    Ik denk dat je einde mei begin juni aan het rijden bent.
                    Ik hou je op de hoogte.

Comment

• wanneer hebben julie de bestellingen geplaatst ? ik heb op 2 februari al getekend en ik sta op week 24 productie , hoe kan da dat jullie allemaal zo snel hem hebben ?

Oorspronkelijk geplaatst door astra03 Bekijk Berichten
                      Daarnet een zeer leuk en aangenaam mailtje ontvangen :

"Je wagen is gepruduceerd en staat momenteel op transport naar België, van zodra hij hier gearriveerd is en we hebben de papieren ontvangen, bellen we je op om een afspraak te maken om de wagen te leveren"

productieweek was week 18 en met sensoren...
                      Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
                      Net dit bericht gekregen:

Beste Kevin,

De wagen staat bevestigd in de fabriek voor week 21 (19-23/05).
                      Dit betekent dat de wagen die week zeker wordt gemaakt, dan duurt het nog
                      ongeveer een 2-tal weken voor de wagen bij ons is.
                      Ik schat dat je half juni aan het rijden bent met de wagen.
                      Je mag altijd begin juni of einde mei nog is bellen dan kan ik nog
                      waarschijnlijk nog specifieker zijn

Eindelijk!!!! (Met Lifestyle plus met aps!!)
                      Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                      hela hela, ik heb deze mail dernet gekregen:

Hij staat op transport, normaal zou hij binnen een 10-tal werkdagen in Belgïe moeten zijn.
                      Daarna nog een dag of twee en je kan de papieren van de wagen komen halen.
                      Ik denk dat je einde mei begin juni aan het rijden bent.
                      Ik hou je op de hoogte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                        wanneer hebben julie de bestellingen geplaatst ? ik heb op 2 februari al getekend en ik sta op week 24 productie , hoe kan da dat jullie allemaal zo snel hem hebben ?
                        Ik heb 28 januari besteld. Misschien dat het op die paar dagen aankomt omdat er toen enorm veel bestellingen geplaatst zijn.

Comment

• Ik ergens eind februari besteld

Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
                          Ik heb 28 januari besteld. Misschien dat het op die paar dagen aankomt omdat er toen enorm veel bestellingen geplaatst zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten

soms nemen ze wagens die garages reeds op voorhand besteld hebben, ze passen deze dan aan tot ze voldoen aan die dat de klant wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                              soms nemen ze wagens die garages reeds op voorhand besteld hebben, ze passen deze dan aan tot ze voldoen aan die dat de klant wil
                              Ja idd heb ik ook al gehoord ja. Mij hebben ze in de garage gezegd dat mijn bestelling als eerste zou doorgaan vanaf de avant besteld kon worden (=28februari)

Comment

• Week 29 zou mijn wagen geleverd worden. Afwachten maar.

Tom

Comment

• In Duitsland staat nu ook de A4 2.0TDi 120 pk in de carconfigurator. 1900 EUR goedkoper dan de 136 PK... Een PK kost dus iets meer dan 100 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                    In Duitsland staat nu ook de A4 2.0TDi 120 pk in de carconfigurator. 1900 EUR goedkoper dan de 136 PK... Een PK kost dus iets meer dan 100 EUR
                                    Dat snap ik nu niet hé.. 99/100 ligt daar dezelfde motor in. Gewoon anders gechiped. En dan 1900 euro beterkoop?

maar ja, wie ben ik..

Had al gevraagd in de garage of ik de mijne kon laten chippen naar 160pk. Garage zei dat dit omwille van de multitronic onmogelijk was. Handgeschakeld zou wel kunnen. Maar met een multitronic zou hij het niet riskeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                      Dat snap ik nu niet hé.. 99/100 ligt daar dezelfde motor in. Gewoon anders gechiped. En dan 1900 euro beterkoop?

maar ja, wie ben ik..

Had al gevraagd in de garage of ik de mijne kon laten chippen naar 160pk. Garage zei dat dit omwille van de multitronic onmogelijk was. Handgeschakeld zou wel kunnen. Maar met een multitronic zou hij het niet riskeren.
                                      Motorblok is idd hetzelfde, maar ik heb geen informatie die zegt dat het verschil beperkt is tot andere 'chip'...

Je ziet bij andere merken trouwens hetzelfde... BMW 318d vs 320d bvb

Comment

• Sffs gaat mn vader eens bellen hoe het met onze zit

Ondertussen volgens audiblog.nl de wijzigingen voor modeljaar 2009:

De dakantenne wordt in carrosserie kleur gespoten en de bekleding in de bagage ruimte wijzigt van grijs naar zwart.
                                        Hier gewijzigde of toegevoegde meer uitvoeringen;
                                        Adaptive cruis controle ook leverbaar op 4 cilinder motoren
                                        Audi music interface ook bestelbaar voor radio Concert en Symphonie
                                        Radio Concert, Radio Symphonie,Audiradio/CD navigatie en Audiradio/DVD navigatie worden uitgebreidt met een AUX ingang.
                                        Telefoon voorbereiding komt nu met UMTS compensor, om zwakke plekken in het dekkingsgebied te versterken.
                                        Grootlichtassistent
                                        Zonwering elektrische voor de achterruit
                                        Zonwering elektrische voor de achterruit en mechanisch voor de achterzijruiten
                                        Exclusive line o.a. Sportstoelen in bi-color, hemel in zwart, driespaaks sportstuurwiel, inleg in Alu mat of hout of klavierlak. Alle stiksel in de stoel tapijt en stuur hebben de kleur van de stoelen, deze zijn in Alabasterwit, Magnoliawit of Cognacbruin bi-color.
                                        En voor de S line komt er na de exclusivekleur Misanorood, Monzazilver bij.

Die velgen zijn echt wel te flauw eronder
                                        Zijn sportieve lijn blijft echter wel ubergeil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                          Ik ergens eind februari besteld
                                          Ik heb op 14 februari bestelling doorgegeven.

Comment

Working...
                                          X