Nieuw heerlijk draadje!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteFak wat een loser!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenM3 "wilt in sneeuw spelen" maar het lijkt me nie zo goed te lukken...waarschijnlijk aan het leren kennen
+ YouTube Video Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenFak wat een loser!
Het is niet omdat hij een beetje voorzichtig is dat het een loser is hé schat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtendriften op verschillende ondergrond is zowieso al niet echt aan te raden. Tlijkt me dat ie schrik heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenVolgens mij heeft 'm het knopje niet lang genoeg ingeduwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtennee maar bon... als je met 420 pk op de achterwielen, 't gat van een auto nog niet wat kunt zetten op sneeuw of zelfs op tarmac, dan heb je er niks van begrepen!
Maar euhm... Ben je dan al een loser ?
Ik ben ook voorzichtig met mijn M! Ik zou er nog even mee willen bollen. Ik ga ook nergens de held uithangen... Of toch niet overdreven. Ben ik nu een loser ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenJe hebt zeker een punt!
Maar euhm... Ben je dan al een loser ?
Ik ben ook voorzichtig met mijn M! Ik zou er nog even mee willen bollen. Ik ga ook nergens de held uithangen... Of toch niet overdreven. Ben ik nu een loser ?
Nee maar, op dat videootje zie je toch duidelijk dat hij de intentie heeft om wat te spelen hé... hij geeft te veel gas en probeert wanhopelijk wat met zijn kont te schudden. 't Feit dat het hem totaal niet lukt, maakt van hem een loser. Ik heb meer vertrouwen in uw kunnen, nonkel Sega
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKomt hij af met een Amerikaanse sjonnie E60 en een E36 met angel eyes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenlos van de crappy driver uit dat filmpje, wat klinkt dat blok toch goed zeg
puur inductie geluid, naast de E46 CSL de mooist klinkende
Comment
-
Comment