Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tof dat je 't effe meldt!!! ben benieuwd hoe het is opgesteld en of het een added value heeft over de tijdschriften die al geruime, tijd op de markt zijn voor dit merk.
Ik zie dat het van Nederlandse oorsprong is en ik hou m'n hart vast als ik zo vrijuit mag zijn. Nederlandse bladen zijn niet meteen m'n favoriete leesvoer. Het soort wegen waar de auto's op getest worden en hun manier van rijden strookt in de verste verte niet met hetgeen wij hier in Belgie gewoon zijn. Bovendien hebben Nederlandse bladen van prestige-merken vaak nogal een "dikkenek" gehalte hetgeen me ook mateloos stoort.
Ik kan me het best vindenbij de franse Flat-6 en RS-Magazine...testing to the point, prijzen die overeenkomen met de onze en zeer "low profile" geschreven...heerlijk. De Britse bladen (Total 911 en 911 & P world) zijn ook fantastische leesvoer maar de prijzen komen helemaal ni overeen met de onze hé... jammer als je wil weten hoeveel een bepaalde upgrade of project kost...ook de prijzen van onderhoud zijn totaal verschillend van wat wij hier op 't vaste land betalen
Comment