Mooi uitgebreide verslag van de 2.0 TFSI
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenNog twee maanden wachten.
Deze foto is alvast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk BerichtenMooi! In welke kleur heb je hem besteld?
Comment
-
he seg
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenSeg, Q5caractere jongen, die foto's blijven lang achterwege hoor!
Of was 't toch niet zo de moeite om er plaatjes van te schieten...?
Ooooooooooooh, foei!
Als ik aan het rijden ben kan ik geen foto's maken se
Comment
-
Drie liter
Hi forumleden,
Ik heb een testrit achter de rug met de 2 en 3 liter diesel Q5. Over de wagen ben ik enthousiast, maar de motor baart me meer zorgen.
De 2 liter vind ik echt pit ontbreken. Ik rij nu met een A3 die hetzelfde vermogen heeft, en in de Q5 reageert dat toch een beetje loom, vind ik... Zal ook wel persoonlijk zijn, ofwel lag het aan de testwagen, maar over de 2 liter ben ik echt niet enthousiast.
De 3 liter is fiscaal gezien dan weer een nachtmerrie, maar is echt een plezier om mee te rijden.
Nu was mijn vraag: de testwagen had 240pk. "Voel" je het verschil eigenlijk in de dichtgeknepen versie met 211pk? Iemand enige ervaring mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenWaar blijven die bestelde Q5's,????
Wij zijn nog altijd maar met twee Q5-rijders!!!
Ik hoop intussen wel dat de dealer hem niet als showmodel gebruikt heeft.Voorlopig nog geen champagne alhier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeen ervaring, gewoon gevoel
beter voor mij he, de q5 zal voor jou beter zijnAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Heeft er eigenlijk iemand al een testrit gemaakt met én de GLK én de Q5 want op basis van de boekskes en internete geraak je er alleszins niet uit.
Op het internet trekt de Q5 meestal aan het langste eind in de boekskes wint de GLK!?
Die autojournalisten toch hé
Voorlopig volg ik wel Bobo (gevaarlijk spel hier: een indringer in het audi-forum )
Ik denk persoonlijk dat het een kwestie van prioriteiten gaat zijn, ga je voor sportief neem de Q5 verkies je comfort ga voor de GLK!!
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenEnkele Q5 vraagjes...
- Welke velg staat het best - mooist onder de Q5 ?
- Weet iemand wat de 'dubbele sierlijsten' juist inhoud ?
- Iemand foto's van 'wielbogen' die bij sommige velgen horen ?
- Welke koetswerkkleur heeft de voorkeur ?
Comment
-
- Welke koetswerkkleur heeft de voorkeur ?
vervolg velgen . . .
Comment
-
- Welke koetswerkkleur heeft de voorkeur ?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Q5caractere Bekijk BerichtenHad ik vandaag speciaal fototoestel gepakt, zit het weer niet mee.
Als ik aan het rijden ben kan ik geen foto's maken se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Q5caractere Bekijk BerichtenHierbij enkele foto's
Wat ligt erop van velg? 18?
Mooie kleur trouwens.
Comment
-
“Het is al een tijd geleden, dat ik zo hopeloos op zoek was naar zwakheden van een auto als in of aan de Audi Q5…”
“Dit is mogelijk de beste compact SUV, die ik tot nu toe gereden heb…”
“En iedereen, die nu op zwakheden heeft zitten wachten, moet ik teleurstellen: het zal moeilijk zijn, om deze auto in het volgende ontwikkelingstadium slechts op nuancen te verbeteren…”
Walter Röhl
Verder lezen? klik hier: Kleine Zeitung
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten“Het is al een tijd geleden, dat ik zo hopeloos op zoek was naar zwakheden van een auto als in of aan de Audi Q5…”
“Dit is mogelijk de beste compact SUV, die ik tot nu toe gereden heb…”
“En iedereen, die nu op zwakheden heeft zitten wachten, moet ik teleurstellen: het zal moeilijk zijn, om deze auto in het volgende ontwikkelingstadium slechts op nuancen te verbeteren…”
Walter Röhl
Verder lezen? klik hier: Kleine Zeitung
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Q5caractere Bekijk BerichtenHierbij enkele foto's
De standaardvelgen zijn persoonlijk niet mijn smaak. Ik vind die 7 dubbele spaken wel iets hebben. Heb wel alleen een foto gevonden met 5 dubbele...
Update: hier toch eentje met 7 dubbele
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
Update: hier toch eentje met 7 dubbele
Comment
Comment