Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is enkel geldig voor de Q5 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
      Bij mij nochtans niet het geval...
      Besteld 27 dec. en is nog steeds niet aangekomen.
      Voor een TDI moet je waarschijnlijk langer wachten dan voor een TFSI
      bij haar is het een TDI

Comment

• die nieuwe tdi is echt wel redelijk geruisloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
          Er bestaat ook nog een 3.0TDI
          Een Q5 kan zeer vlot mee in het verkeer maar kan je natuurlijk niet vergelijken met een A5; Q5 is en blijft een SUV en geen sportcar.
          inderdaad je kan dit niet vergelijken ... ik heb net vorige week mijn Q5 2.0 Tdi s-tronic laten tunen met + 35 pk en het rijden is helemaal anders maar rijdt wel stukken beter dan voordien ... maar het is en blijft een suv !

Comment

• I.v.m. een nieuwe wagen in te rijden heeft iedereen zijn eigen mening.
            Volgende week mag ik mijn Q5 gaan afhalen.
            Moet ik de eerste weken geen te hoge toeren halen of vanaf het begin rijden op eigen rijstijl?

Comment

• Reeds 3 wagens mogen 'inrijden' en ik heb me nog nooit aan de 75% regel gehouden.

Ik let erop dat de motor goed warm is en dan nu en dan eens goed doorgaan !

Je moet er ook geen lamzak van maken he !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                de levertijden zijn stukken korter geworden heb ik dit weekend vernomen, binnen de 3 maanden heb je je wagen
                De mijne is besteld begin februari. Is wel een TFSI met S-tronic. Levering tweede helft juni.
                De dealer zei wel dat het best zou kunnen dat de leveringstermijnen weer korter gaan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                  Bij mij nochtans niet het geval...
                  Besteld 27 dec. en is nog steeds niet aangekomen.
                  Voor een TDI moet je waarschijnlijk langer wachten dan voor een TFSI
                  Is een TDI ...

Comment

1. B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (5200 km)
                    2. josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (17500 km)
                    3. Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
                    4. gingerbeat : 10 februari 2.0TFSI kwartsgrijs
                    5. lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
                    6. tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
                    7. TFSI-Q : 26 maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
                    8. koe foenf : 31 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs (100 km)
                    besteld maar nog niet geleverd
                    1. musa : 8 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
                    2. cold-play : 6 mei 2.0TDI lavagrijs
                    3. kuu5: eind juni 2.0TFSI S-tronic ijszilver
                    4. audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
                    5. Qcar: begin juni 2.0TDI fantoomzwart
                    6. audicruiser5: eind mei / begin juni 3.0TDI S-line wit/zwarte dakrails
                    7. romainmessiaen: begin april 2.0TDI S-tronic fantoomzwart
                    8. rz133 : september 2.0TDI offroad pakket
                    9. joke: begin april 2.0TDI lavagrijs

Ik heb 'm & hij rijdt ge-wel-dig !!!

supersnel schakelende S-tronic, genoeg power, stil, lekker hoge zitpositie, lekker zacht (op m'n kleine standaardvelgjes), mmi duidelijk en zeer intuitief, ruikt lekker, schoon kleuren (zowel binnen als buiten) ...
                    Voor de kritici: wel weinig opbergmogelijkheden voor kleine dingen die je bij de hand wil hebben als sleutels, tankkaart, AB van garagepoort ed. Maar dat zal de pret niet derven

Comment

• proficiat

Comment

• proficiat en foto's graag

Comment

• Ik heb 'm & hij rijdt ge-wel-dig !!!

supersnel schakelende S-tronic, genoeg power, stil, lekker hoge zitpositie, lekker zacht (op m'n kleine standaardvelgjes), mmi duidelijk en zeer intuitief, ruikt lekker, schoon kleuren (zowel binnen als buiten) ...
                          Voor de kritici: wel weinig opbergmogelijkheden voor kleine dingen die je bij de hand wil hebben als sleutels, tankkaart, AB van garagepoort ed. Maar dat zal de pret niet derven[/quote]
                          Veel geluk en plezier ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                            Ik heb 'm & hij rijdt ge-wel-dig !!!

Voor de kritici: wel weinig opbergmogelijkheden voor kleine dingen die je bij de hand wil hebben als sleutels, tankkaart, AB van garagepoort ed. Maar dat zal de pret niet derven
                            veel veilige kilometers gewenst
                            sigpic

Comment

• Gefeliciteerd en veel plezier ermee. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Comment

• proficiat en hou hem in eerre en nu de foto's graag.

Comment

• Q5 eerste indruk :

De Q5 vind ik een prachtige wagen (minder fotogeniek, maar in het echt ...).
                                  Het ijszilver met het s-line exterieurpakket mogen (wat mij betreft) zeker gezien worden.

Met het standaard-onderstel en 19"-velgen rijdt de Q5 vrij comfortabel.
                                  In de bochten gedraagt de wagen zich super (zeker voor een wagen uit de 'suv'-rangen).
                                  Het MMI/GPS-systeem vind ik knap en lijkt me enorm gebruiksvriendelijk.
                                  Het panoramisch dak kan ik iedereen aanraden!

De elektronische handrem vind ik toch even wennen (t.o.v. de mechanische handrem die ik gewoon ben).
                                  Daarom maak ik meer gebruik van de hill-hold assist, welke ingrijpt als je volledig stilstaat en uitschakelt tijdens het gasgeven.

De grote buitenspiegels nemen voor kleinere chauffeurs (i.c.m. gewenste zitpositionering) een deel van het gezichtsveld weg, ter hoogte van de A-stijl.
                                  Grotere chauffeurs kijken erboven en zullen dit minder als nadeel beschouwen.

Achterin is de middentunel vrij breed.
                                  Dit neem je er echter met plezier bij als het om een 'Quattro' gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                                    Q5 eerste indruk :

De Q5 vind ik een prachtige wagen (minder fotogeniek, maar in het echt ...).
                                    Het ijszilver met het s-line exterieurpakket mogen (wat mij betreft) zeker gezien worden.

Met het standaard-onderstel en 19"-velgen rijdt de Q5 vrij comfortabel.
                                    In de bochten gedraagt de wagen zich super (zeker voor een wagen uit de 'suv'-rangen).
                                    Het MMI/GPS-systeem vind ik knap en lijkt me enorm gebruiksvriendelijk.
                                    Het panoramisch dak kan ik iedereen aanraden!

De elektronische handrem vind ik toch even wennen (t.o.v. de mechanische handrem die ik gewoon ben).
                                    Daarom maak ik meer gebruik van de hill-hold assist, welke ingrijpt als je volledig stilstaat en uitschakelt tijdens het gasgeven.

De grote buitenspiegels nemen voor kleinere chauffeurs (i.c.m. gewenste zitpositionering) een deel van het gezichtsveld weg, ter hoogte van de A-stijl.
                                    Grotere chauffeurs kijken erboven en zullen dit minder als nadeel beschouwen.

Achterin is de middentunel vrij breed.
                                    Dit neem je er echter met plezier bij als het om een 'Quattro' gaat...
                                    Wrijf het nog maar eens goed in.

(toen ik mijn S-line bestelde (3 okt) was het ext. pakket nog niet configureerbaar)

Comment

• Het is zover!!!!!!!!!!
                                      Vrijdag om 14u afspraak bij mijn dealer

Comment

• nog 2 slapeloze nachten dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                          Wrijf het nog maar eens goed in.

(toen ik mijn S-line bestelde (3 okt) was het ext. pakket nog niet configureerbaar)
                                          Ok, hierbij een correctie ...
                                          Het ijszilver mag (wat mij betreft) zeker gezien worden.

Comment

Working...
                                          X