Ik overweeg (of ben toch bijna zeker) om een Porsche voor vooral circuitgebruik (maar ook af en toe op de openbare weg) aan te schaffen.
Een Cayman S neem ik niet (puur en alleen omdat het optisch minder mijn ding is).
Budget ligt (btw wagen) tussen 50.000/75.000
Nu stel ik me de vraag of ik best wacht (lees spaar en geduld oefen) tot ik die 997 GT3RS kan aankopen en dus nog even doorspaar.
Of voor het genoemde budget nu reeds (heb er zin in) "toesla" en geen risico neem door met de daily averij op te lopen.
Als ik wat rondkijk komen volgende types binnen dat budget
- 996 GT3
- 996 GT3RS (maar dan wat ouder dan de GT3)
- heel af en toe een 997 GT3 (maar dat is dan de ondere prijsklasse).
Zijn er hier kenners met tips, en die me ook (eventueel uit ervaring) verschillen kunnen uitleggen tussen die verschillende wagens?
De 996 is qua looks wel minder mijn ding (koplampen)
Alvast bedankt.
Een Cayman S neem ik niet (puur en alleen omdat het optisch minder mijn ding is).
Budget ligt (btw wagen) tussen 50.000/75.000
Nu stel ik me de vraag of ik best wacht (lees spaar en geduld oefen) tot ik die 997 GT3RS kan aankopen en dus nog even doorspaar.
Of voor het genoemde budget nu reeds (heb er zin in) "toesla" en geen risico neem door met de daily averij op te lopen.
Als ik wat rondkijk komen volgende types binnen dat budget
- 996 GT3
- 996 GT3RS (maar dan wat ouder dan de GT3)
- heel af en toe een 997 GT3 (maar dat is dan de ondere prijsklasse).
Zijn er hier kenners met tips, en die me ook (eventueel uit ervaring) verschillen kunnen uitleggen tussen die verschillende wagens?
De 996 is qua looks wel minder mijn ding (koplampen)
Alvast bedankt.
Comment