Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Review Skoda Fabia. Vroeger koos ik altijd zelf mijn auto’s uit. Nu is dat anders. Ik laat de keuze aan de regering over, want ik ga voor belastingvrije

Grappige en vlot geschreven "gebruikerstest" van een Hollandse Fabia. Leest een beetje verslavend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
      http://www.autoweek.nl/autoreview/28...-TDI-Greenline

Grappige en vlot geschreven "gebruikerstest" van een Hollandse Fabia. Leest een beetje verslavend.
      Whaha, zalig "Toen ze wegging aaide ze bij de deur nog even door mijn haar. Ik raakte daar van in de war, maar vond het niet vervelend." 't Heeft literaire verdiensten, haha.

Later eens verder lezen, best een brok tekst :p

Comment

• Waar is deze bloedmooie kar eigenlijk blijven hangen ?

Een coupé van de nieuwe Superb, aan dezelfde democratische prijzen en met dezelfde hoogwaardige afwerking, zou imo wel 's zot goed kunnen verkopen. Als je bvb. ziet hoeveel A5's er rondrijden... .
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          Waar is deze bloedmooie kar eigenlijk blijven hangen ?

Een coupé van de nieuwe Superb, aan dezelfde democratische prijzen en met dezelfde hoogwaardige afwerking, zou imo wel 's zot goed kunnen verkopen. Als je bvb. ziet hoeveel A5's er rondrijden... .
          Daar zou idd wel eens een markt voor kunnen zijn.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mijn schoonzoon zijn nieuwe firmawagen is besteld. (Na 4 jaar met VW Passat Tdi (136 pk) break is hij content er "vanaf" te zijn, is er nooit tevreden over geweest, zijn vorige Opel Vectra 1.8 benzine automaat voldeed voor hem véél beter). Het is een Skoda Yeti 2.0l TDI 4x4 (140 pk) met DSG geworden. Alles er op en er aan. Uitvoering Experience met Columbus pack en Fleet pack of zo, in Mato Brown metallic en Lynx Gobi Sand leder, velgen Dolomite, als enige optie de afwerking in Boreal Wood. Hij ziet er al naar uit om hem rond half maart in ontvangst te kunnen nemen. Spijtig dat hij hem nu met deze weersomstandigheden niet heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Mijn schoonzoon zijn nieuwe firmawagen is besteld. (Na 4 jaar met VW Passat Tdi (136 pk) break is hij content er "vanaf" te zijn, is er nooit tevreden over geweest, zijn vorige Opel Vectra 1.8 benzine automaat voldeed voor hem véél beter). Het is een Skoda Yeti 2.0l TDI 4x4 (140 pk) met DSG geworden. Alles er op en er aan. Uitvoering Experience met Columbus pack en Fleet pack of zo, in Mato Brown metallic en Lynx Gobi Sand leder, velgen Dolomite, als enige optie de afwerking in Boreal Wood. Hij ziet er al naar uit om hem rond half maart in ontvangst te kunnen nemen. Spijtig dat hij hem nu met deze weersomstandigheden niet heeft.
              Skoda Yeti is cool

Comment

• Als 200 pk niet genoeg is.

451 pk en 612 Nm koppel.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                    Waar is deze bloedmooie kar eigenlijk blijven hangen ?

knap idd, maar vw zal zich wel zijn komen moeien dat ze het niet mogen bouwen.
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      knap idd, maar vw zal zich wel zijn komen moeien dat ze het niet mogen bouwen.
                      Zoals ze zich vroeger ook gemoeid hebben met alle vooruitstrevende modellen van NSU, die zijn, na de overname door VW, ook allemaal in de schuif verdwenen.

Comment

• En de minivan van Skoda, hoe zit het daar mee?
                        de Skouranc laten we zeggen. Of de Skaran.
                        Ideale kar in mijn geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                          vet

Comment

• Na 3 dagen Jetta-rijden content dat ik deze morgen weer met de Octavia kon rondbollen - steekt soms tegen dat ie wat te weinig vermogen heeft, maar uiteindelijk rij ik er wel graag mee . Ondertussen 85.000kms gepasseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Na 3 dagen Jetta-rijden content dat ik deze morgen weer met de Octavia kon rondbollen - steekt soms tegen dat ie wat te weinig vermogen heeft, maar uiteindelijk rij ik er wel graag mee . Ondertussen 85.000kms gepasseerd.
                              jetta en octavia zijn nochtans VRIE VELE tzelfste

Comment

• En toch... Octavia ligt met de sportophanging veel beter op de baan.

Comment

En toch... Octavia ligt met de sportophanging veel beter op de baan.
                                  tja sportophanging

Comment

Na 3 dagen Jetta-rijden content dat ik deze morgen weer met de Octavia kon rondbollen - steekt soms tegen dat ie wat te weinig vermogen heeft, maar uiteindelijk rij ik er wel graag mee . Ondertussen 85.000kms gepasseerd.
                                    De nieuwe Jetta rijdt anders ook wel aangenaam, maar ik verkies ook de Octavia (Combi tenminste).

Comment

• Hey, weet er iemand waarom je geen opties kan configureren op een Octavia Ambiente met greenline motor?
                                      Ik kan geen climatronic kiezen of een arm steun :/

En op de site staat er degelijk:

Comfortuitrusting
                                      De accessoires van het GreenLine-model kan worden aangevuld met tal van comfortvoorzieningen zoals de Climatronic-airconditioning en een Bolero-radio met een cd- en mp3-speler.
                                      Iemand die mij kan helpen, de dealer kon alleen de opties maar configureren die op de site te vinden zijn

Comment

• Vandaag op het salon een testrit gedaan met een Yeti (1.6 diesel 105 pk Ecoline of zoiets), de bestuurder was Rodolphe Koentges. Was erg onder de indruk van de wagen maar zeker ook van de testpiloot. (Die man is professioneel autobestuurder sinds 1981 en heeft reeds verschillende 24U, op Francorchamps meegereden). Bochten werden minstens tegen 100 kmpu genomen en die vent had maar van een ding spijt, dat het niet geregend had want nu kwam de ESP niet in werking zei hij. Was echt indrukwekkend, zowel wat de wagen als de chauffeur presteerden. Had origineel gevraagd om een 4x4 rit op het 4x4 parcours maar Skoda doet dat niet, alleen maar op de weg.
                                        Heb dan een 4x4 met de Freelander gevraagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Mijn schoonzoon zijn nieuwe firmawagen is besteld. (Na 4 jaar met VW Passat Tdi (136 pk) break is hij content er "vanaf" te zijn, is er nooit tevreden over geweest, zijn vorige Opel Vectra 1.8 benzine automaat voldeed voor hem véél beter). Het is een Skoda Yeti 2.0l TDI 4x4 (140 pk) met DSG geworden. Alles er op en er aan. Uitvoering Experience met Columbus pack en Fleet pack of zo, in Mato Brown metallic en Lynx Gobi Sand leder, velgen Dolomite, als enige optie de afwerking in Boreal Wood. Hij ziet er al naar uit om hem rond half maart in ontvangst te kunnen nemen. Spijtig dat hij hem nu met deze weersomstandigheden niet heeft.
                                          De nieuwe wagen is vandaag geleverd. Was een heuglijk weerzien met het model. Erg mooie wagen en compleet tot en met, qua prijs/kwaliteit zal het denkelijk een van de te kloppen combinaties op de markt zijn.

Comment

Working...
                                          X