Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gelieve hier bij GT5 te blijven

Comment

• Iemand die me effe een Europese toerwagen kan lenen voor dat laatste event van de Bonusrace 5 ?

Comment

• Natuurlijk, eens ik thuis ben. Ik heb nog zo'n VW Schlemielenwagen nodig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Natuurlijk, eens ik thuis ben. Ik heb nog zo'n VW Schlemielenwagen nodig !
          Had niet gezien dat er van die karretjes tussen de online 2ehandsen staan blijkbaar. Zal zo'n M3 GTR kopen.

Ik kan ook zo'n zwemwagen gebruiken ! BlackFox heeft eentje ...

Comment

Natuurlijk, eens ik thuis ben. Ik heb nog zo'n VW Schlemielenwagen nodig !
            Ik zal strax zo'n zwemding sturen
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Ik zal strax zo'n zwemding sturen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                voila die is er, stuurt gij hem dan maar door naar de volgende en dan krijg ik die wel eens terug.

wie heeft er trouwens mijn jag XJ13 racer nog?
                BMW X5 45e

Comment

• Ik heb hem van u gekregen neen kefkie? Dus Sasse, wat is je online nick?

@kefkie: thnx trouwens !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    voila die is er, stuurt gij hem dan maar door naar de volgende en dan krijg ik die wel eens terug.

wie heeft er trouwens mijn jag XJ13 racer nog?
                    Die heb ik her nog staan, momenteel nog mee bezig of hebde hem terug nodig?

Comment

• Caiomhin, als je er dan klaar mee bent; kun je hem dan doorspelen naar mijn psn?
                      Thx
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Heb momenteel 5.1 miljoen credits.
                        Wat is de beste wagen die ik me kan kopen, moet nog paar van die extreme races doen...

Is dat die formula GT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          Heb momenteel 5.1 miljoen credits.
                          Wat is de beste wagen die ik me kan kopen, moet nog paar van die extreme races doen...

Is dat die formula GT?
                          Met dat aantal credits ja; iets van een 4.7 milj

Wat is je psn trouwens?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                            Met dat aantal credits ja; iets van een 4.7 milj

Wat is je psn trouwens?
                            ik denk matie1986

Comment

Ik heb hem van u gekregen neen kefkie? Dus Sasse, wat is je online nick?

@kefkie: thnx trouwens !
                              eu heb ik die naar u gestoord of naar Sasse? ben niet meer zeker

Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                              Die heb ik her nog staan, momenteel nog mee bezig of hebde hem terug nodig?
                              Nee, ik wist dat ik hem aan iemand had gegeven maar ik weet niet meer aan wie. kheb hem toch niet nodig
                              BMW X5 45e

Comment

• Mensen die rond 8uur online willen racen?
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                  Caiomhin, als je er dan klaar mee bent; kun je hem dan doorspelen naar mijn psn?
                                  Thx
                                  Na "De Slimste Mens"

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  eu heb ik die naar u gestoord of naar Sasse? ben niet meer zeker
                                  Ik heb ene ontvangen, en dacht wel dat het van u was

Comment

• Ik heb géén vrienden Iemand me toevoegen?
                                    R-Toy....

Zou ik een Formula GT mogen lenen van iemand? heb maar 3 miljoen Cr...

btw, Sasse, koop die Lexus racing Concept voor die touring-car... super auto ! Was ermee van de eerste keer gewonnen... 2000 000 Cr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      Ik heb géén vrienden Iemand me toevoegen?
                                      R-Toy....

Zou ik een Formula GT mogen lenen van iemand? heb maar 3 miljoen Cr...

btw, Sasse, koop die Lexus racing Concept voor die touring-car... super auto ! Was ermee van de eerste keer gewonnen... 2000 000 Cr.

Nurburgring 4h: Lexus IS F Racing Concept ‘08 (P) ( je wint deze in B-spec )

Comment

k heb ene ontvangen, en dacht wel dat het van u was
                                        Kefkie heeft die naar mij gestuurd en ik heb 'm doorgestuurd naar jou. 't Is dus de zijne

Comment

• Net de 1.000km van suzuka voltooid in A spec ( natuurlijk ). krijgt er dan maar 300.000 voor om 6 uur te race . hup naar de 24 uur van lemans
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X