Mijn nieuwe vwatuur...civic Type S 1.8 vtec met advance pack en optionele 18" velgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenMijn nieuwe vwatuur...civic Type S 1.8 vtec met advance pack en optionele 18" velgen.
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Momenteel nog niet echt meer foto's. Deze is met de gsm getrokken bij ophaling. Heb hem nog maar sinds vrijdag en de laatste dagen was het weer niet al te super
Is dus een Civic type S 1800 vtec van 2009 met 30000km op de teller. Opties zijn het advance pack, 18" velgen, accessoire gps en nog wat details. Alles origineel van honda.
Kleur is Deep Bronze Pearl. Het bronze valt enkel op als de zon er op staat.
Gekocht van bij een dealer.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Hier nog enkele foto's (spijtig genoeg wel allemaal gsm, heb geen fototoestel meer )
en 2 weken geleden volledig gedetailed incl polieren :
Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
-
Stukken van Honda zijn niet de goedkoopste maar ze zijn wel kwaliteit en gaan dus niet zo snel stuk.
Wat je vooral moet onthouden is: hoogtoerig blok, als je dus constant in vtec zit (en geloof me dat ga je willen doen) drinkt dat wel wat olie. Oliepeil dus regelmatig nakijken en altijd een litertje in de koffer hebben steken.
Voor de rest zijn die redelijk bulletproof, uiteraard is onderhoud super belangrijk, dus zoek eentje met een mooi ingevuld onderhoudsboekje!
Verder zou ik precies voor een 2004/2005 model gaan, ik dacht dat die wel airco hadden en de pfl niet.
De lichten zijn bij de pfl en fl wel wat anders, voor jou te bepalen welke je mooier vindt.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenStukken van Honda zijn niet de goedkoopste maar ze zijn wel kwaliteit en gaan dus niet zo snel stuk.
Wat je vooral moet onthouden is: hoogtoerig blok, als je dus constant in vtec zit (en geloof me dat ga je willen doen) drinkt dat wel wat olie. Oliepeil dus regelmatig nakijken en altijd een litertje in de koffer hebben steken.
Voor de rest zijn die redelijk bulletproof, uiteraard is onderhoud super belangrijk, dus zoek eentje met een mooi ingevuld onderhoudsboekje!
Verder zou ik precies voor een 2004/2005 model gaan, ik dacht dat die wel airco hadden en de pfl niet.
De lichten zijn bij de pfl en fl wel wat anders, voor jou te bepalen welke je mooier vindt.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door __StEvEn__ Bekijk BerichtenHey iedereen!
Ik ben van plan een honda civic type r van 2003 aan te schaffen.
Iemand ervaring met deze auto's; heb je er gemakkelijk kosten aan zoals de motor, versnellingsbak, koppeling,... zijn de stukken duur?
Alvast bedankt!!
Je kan trouwens een klein beetje zeggen dat ik en mijn beste maten Honda liefhebbers zijn ^^
Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
Comment