Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twee Britten in Noble M12's, waarschijnlijk op weg naar de Nürburgring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jenszor Bekijk Berichten
      Twee Britten in Noble M12's, waarschijnlijk op weg naar de Nürburgring.

Klopt ik heb die Noble zien staan

Comment

• Al een paar keer een Tesla gespot.
        Impressive.

Comment

• In Welle centrum een uur geleden een BMW M3 vorig model tegen gekomen. Een donkere van kleur met aftermarket velgen. Reed wel iets te gevaarlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            In Welle centrum een uur geleden een BMW M3 vorig model tegen gekomen. Een donkere van kleur met aftermarket velgen. Reed wel iets te gevaarlijk.
            kon je niet mee?
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Hij rij ook een paar auto's voor mij. Tuurlijk kon ik niet mee met zo'n machien.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jenszor Bekijk Berichten
                Twee Britten in Noble M12's, waarschijnlijk op weg naar de Nürburgring.

En nog niet de minste M12's : bekende leden van Nobleforum, beiden getuned tot +600 PK !

Comment

• Heeft er iemand foto's van de sportwagens op de parking van Francorchamps tijdens de afgelopen 24 uren? De parade van Lamborghini's was indrukwekkend. Ik telde er 11 stuks waaronder een super mooie blauwe Gallardo spyder. Zag in het naar huis gaan ook een Veyron met NL kentekenplaat. Helaas had ik geen toegang tot de 'supercar parking' in het midden van de omloop Daar schijnt nogal wat bij elkaar gestaan te hebben waaronder ook verschilllende Mclarens.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand foto's van de sportwagens op de parking van Francorchamps tijdens de afgelopen 24 uren? De parade van Lamborghini's was indrukwekkend. Ik telde er 11 stuks waaronder een super mooie blauwe Gallardo spyder. Zag in het naar huis gaan ook een Veyron met NL kentekenplaat. Helaas had ik geen toegang tot de 'supercar parking' in het midden van de omloop Daar schijnt nogal wat bij elkaar gestaan te hebben waaronder ook verschilllende Mclarens.
                      Op de facebookpagina van Carblog.be vind je een aantal foto's terug van op de supercar parking in Francorchamps dit weekend. Ook op de gewone parking was er wel wat te zien en inderdaad aan Mclarens geen gebrek

Comment

• Afgelopen zaterdag heb ik rond 12u op de carpoolparking (Peutie/Vilvoorde) op de E19 2 prototypes zien staan. Zijn er nog forummers die deze wagens gezien hebben? Ik ben nog teruggereden maar tegen dat ik terug was, waren de prototypes al verdwenen. Het ging over terreinwagens in de typische zwarte camouflage. Heel opvallend was dat er een wit of zilvere camouflage was op de plek van de radiator tussen de koplampen. Meer details kan ik niet geven. De auto had de looks van een typische terreinwagen genre Land Rover Defender. De auto had opvallend grote achterlichten maar deze waren fake denk ik.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Zouden het geen Toyota's geweest zijn?
                          Die rijden wel vaker rond brussel met zo'n gecamoufleerde wagens.

Comment

• Laatst ook zien rijden en op belgische plaat.
                            Is het dan normaal geen Toyota want die rijden hier toch veel met prototypes rond ?
                            Die hebben hier toch zo'n testcentrum in het brusselse dacht ik.

Whoops, same post, same time

Comment

• Iemand een idee welk toyota model hieraan zou kunnen voldoen? Zijn er een aantal constructeurs die wel vaker witte grilles vooraan voorzien op hun prototypes? Dan kan ik via google mss de juiste auto terugvinden.
                              Last edited by BEEMER; 30/07/2012, 20:06.

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Wales heeft echt een hoge concentratie aan tt-s'en, tt-rs'en en s3's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                    Dat was hij inderdaad! Rond hoelaat heb je hem gezien? Heb je er 1 of 2 gezien? Is dat aan de oprit van de snelweg in Mechelen Noord? Heb je toevallig nog foto's gemaakt? Op een ander forum heeft nog iemand de auto gespot. Is blijkbaar een Toyota RAV4

Oorspronkelijk geplaatst door chrisp

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Deze foto heeft ne maat genomen op Battel , ik had de wagens een dikke week eerder al gezien , maar zonder een foto te kunnen nemen .
                                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X