Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 JTD halen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een 156 face-lift valt eventueel nog te overwegen in bepaalde gevallen, maar van een PFL moet je gewoon wegblijven, zo simpel is het.
    Ik verwacht nu elk moment forumlid Deltabelg om tegengas te geven
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Wist ook wel op voorhand dat de betrouwbaarheid van de Golf stuk beter is dan de Alfa. Maar vindt het opzich ook al een knap model. En voor niet veel kunnen kopen. De bekende ziektes zijn er wel aan (thermostaat & LMM) derest zien we nog wel.

Een Golf IV vindt ik trouwens niets, zoals elke golf na de 2 (behalve 5 dan). Eigen smaak & mening uiteraard! Degelijk zijn ze!
      Last edited by ; 13/06/2012, 19:31.

Comment

Denk dat ik uw nieuwste aanwinst gespot heb

Comment

Werk jij aan die appartementsblokken? Is idd die dat ik gekocht heb. (hoe weet jij mij wonen? )
          Nu heb er wat kosten aan gedaan welke ik wist (draagarmen, LMM, thermostaat). Maar nu na 12000km nog geen problemen gehad.
          De rubbers van de stabilisator stang moeten wel vervangen worden.. maar dit is geen afkeurpunt op de keuring maakt gewoon wat lawaai.
          Ondertussen is er ook een vrachtwagen tegen gereden aan de rechterflank.. heb dit allemaal doen herspuiten dus is weer tip top ^^.
          Binnenkort -3cm veren op icm 17 GTA velgen . Daar blijft het bij.
          Is ook gechipt naar 136pk en 300nm. Gaat echt vlot!

Comment

Dat zijn dan ook de echte 156 punten.
            Zijn dat de originele GTA's+banden die te koop stonden?
            Welke veren + waar gechipt als ik vragen mag?
            1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
            2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
            2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Eibach's -3cm. Gechipt bij ecu soft in nederland voor 200euro.
              Ga mij nu gaan informeren bij Squadra of er nog meer uit te halen valt..
              En idd zijn de "normale" 156 punten.
              Distributieriem, remmen enzo waren ook vervangen dus was best duur onderhoudje.
              Maar dat wist ik, heb hem namelijk voor weinig gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                Werk jij aan die appartementsblokken? Is idd die dat ik gekocht heb. (hoe weet jij mij wonen?
                )
                Heb daar een appartement gekocht .

Woon in hetzelfde dorp en had uw Mazda herkend in een ander topic en je topic over de parkeerplek die aangepast werd.

Comment

Oei oei :p hopelijk gaat mijn uitlaat u nooit storen van mijn Mazda .
                  Haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                    Oei oei :p hopelijk gaat mijn uitlaat u nooit storen van mijn Mazda .
                    Haha
                    Ga er zelf niet wonen, dus geen last van uw Mazda.
                    Als je een blauwe Astra J Sportstourer (allez, normaal blauw maar tegenwoordig eerder bruin/grijs ) ziet staan op de parking dan ben ik in de buurt.

Comment

Working...
                    X