Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenGiteren onderweg naar huis vanuit amsterdam,mooie snelweg met 5 baansvakken !
Mercedes c klasse met ene in die zo dik was dat zijne buik tege het stuur zat,moest tegen 110/u (toegelaten is 120) op de 2de strook rijden.
Terwijl hij vlot 120 kon rijden op de uiterst rechtse strook.
Iets verder (40 km ong) kom je op een 2 baanvak snelweg,eerst slipt alles toe omdat 2 vrachtwagens naast elkaar bleven rijden.
Na een 5 minuten ging hij opzij omdat ze achter hem begonnen lawaai te maken.
Dan rijd iedereen door maar zijn op de uiterst rechtse strook enkel vrachtwagens,dus ik ben op die moment 2 vrachtwagens voorbij aan het gaan.
Om dan opzij te gaan,een witte audi a3 1.9 diesel kon zijn eigen niet bewingen op mijn bumper te hangen
Is ie dan zo blind dat ik niet meteen rechts kon,omdat er een rij vrachtwagens rechts reed,en het is niet dat ik 130 reed (was tegen 140 dacht ik)
Zodra er plek was,ging ik uiteraard opzij (was na enkele meters het geval nvdr) een vriend die enkele kms voor mij reed,heeft deze ook tegen gekomen.
En zei dat hij zich enorm agresief gedraagde op zijn voorliggers,zal ong zelfde senario hebben geweest.
Het was een jonge *nieuwe* nederlanderLast edited by Metaxa; 13/11/2012, 23:52.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDeze morgend eene lijnbus die op een slechte plaats (in panne???) stond enkele kilomters voor mijn bestemming.
Door de file daar was ik nog bijna te laat op men werk.
Ik vraag me de laatste tijd echt af of ge debiel moet zijn om buschauffeur te worden, of ge debiel word door buschauffeur te zijn. Maar die mannen doen toch niks anders dan achterlijke stoten uithalen.
En dan spelen ze nog met zoveel levens van al die mensen die op hunne bus zitten.
greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDeze morgen file op de E314?
Kans was dat er voor je iemand zat te slakken op het linkervak.
Of op het rechtervak, in die mate dat vrachtwagens gaan inhalen:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenEn stel nu dat die bus echt in panne stond, dan kan die chauffeur daar toch niets aan doen?
greets
Maar:
* Geen gevarendriehoek geplaatst
* Chauffeur nergens te bespeuren
* Van andere mensen gehoord dat die daar al zeker 1 uur stond
Het tweede deel van de reactie slaat trouwens niet enkel op deze bus.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat kan.
Maar:
* Geen gevarendriehoek geplaatst
* Chauffeur nergens te bespeuren
* Van andere mensen gehoord dat die daar al zeker 1 uur stond
Het tweede deel van de reactie slaat trouwens niet enkel op deze bus.
*2 Die was weg telefoneren voor hulp
*3 Als men in het gat van Pluto in panne staat dan duurt dat wat eer men aan een telefoon geraakt. (Zo was het vroeger, voor gsm's en zo bestonden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten*1 Die was al gepikt ondertussen (waarschijnlijk Oost-Europeanen of Noord-A's die gepasseerd zijn ??)
*2 Die was weg telefoneren voor hulp
*3 Als men in het gat van Pluto in panne staat dan duurt dat wat eer men aan een telefoon geraakt. (Zo was het vroeger, voor gsm's en zo bestonden).
Het was op een drukke baan, de weg van Hasselt naar TongerenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat kan.
Maar:
* Geen gevarendriehoek geplaatst
* Chauffeur nergens te bespeuren
* Van andere mensen gehoord dat die daar al zeker 1 uur stond
Het tweede deel van de reactie slaat trouwens niet enkel op deze bus.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDeze morgend eene lijnbus die op een slechte plaats (in panne???) stond enkele kilomters voor mijn bestemming.
Door de file daar was ik nog bijna te laat op men werk.
Ik vraag me de laatste tijd echt af of ge debiel moet zijn om buschauffeur te worden, of ge debiel word door buschauffeur te zijn. Maar die mannen doen toch niks anders dan achterlijke stoten uithalen.
En dan spelen ze nog met zoveel levens van al die mensen die op hunne bus zitten.
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn gele lichten ook terug in. Volgens mij is de oorlog toch al ffkes gedaan!
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ge niks intressants te vertellen hebt dan zegt ge beter niks!
Het was op een drukke baan, de weg van Hasselt naar Tongeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn gele lichten ook terug in. Volgens mij is de oorlog toch al ffkes gedaan!
Comment
-
Gisterenavond tijdens de spits op de E40 Brussel-Leuven: een overladen Mercedes E-klasse (W210) met Spaanse nummerplaat komt bumperkleven op de rechterrijstrook. Aan de parking van Everberg gaat hij er af. Ik dacht 'ok, zijne kleine zal dringend moeten'. Na de parking rij ik nog steeds uiterst rechts en wie komt er naast mij de snelweg terug opgestoven? Inderdaad ja. Dus ik blijf mijn snelheid aanhouden maar meneer geeft niet af en moet zelfs een stuk over de pechstrook om zich uiteindelijk tussen mij en mijn voorligger te wringen. Kl**thommel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenGisterenavond tijdens de spits op de E40 Brussel-Leuven: een overladen Mercedes E-klasse (W210) met Spaanse nummerplaat komt bumperkleven op de rechterrijstrook. Aan de parking van Everberg gaat hij er af. Ik dacht 'ok, zijne kleine zal dringend moeten'. Na de parking rij ik nog steeds uiterst rechts en wie komt er naast mij de snelweg terug opgestoven? Inderdaad ja. Dus ik blijf mijn snelheid aanhouden maar meneer geeft niet af en moet zelfs een stuk over de pechstrook om zich uiteindelijk tussen mij en mijn voorligger te wringen. Kl**thommel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenwauw over de parking gaan om 1 plek te winnen! Die spanjaard waande zich vermoedelijk Alonso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBeetje hypocriet van je om andere (terecht) met de vinger te wijzen terwijl je zelf moeilijkheden hebt om de max. snelheid na te leven. Op de A2 tussen Holendrecht en Maarssen (daar waar inderdaad het 5 baansvak is) mag je jammer genoeg en tot nader order (waarschijnlijk nog tot 1 december) maar 100. Heb ook geen weet dat je in Nederland 140 mag rijden, volgens mij is het daar nu 130 tenzij anders aangegeven. Hoop voor jou dat je er geen souvenir aan overhoudt want op de A2 is er een deel trajectcontrole...
Ivm die audi op het 2 baansvak,dat kan dat daar 100 was,maar dat is ook een heel ander senario.
En waar ik dan toch te snel heb gereden,waar die audi nog sneller reed toen ie op mijn bumper hangde toen ik vrachtwagens voorbij stak.
Zou het wel eens kunnen dat ik *gejost* ben dan is het ook maar zo,maar dan heeft die audi zeker ook prijs gehad.
Ik ben geen snelheids manjak,want ik probeer zo goed als mogelijk de regels na te leven,en zal nooit overdreven sneller rijden dan mijn gps zegt.
Op 100 banen in nederland,zal ik waneer de situatie zich er toe leent zeker niet harder dan 120 rijden,en heb ik een boette tja dan is het zo.
Maar ivm die asociale mercedes was het duidelijk 120/u en reed ie op de eerste strook 110 terwijl hij makklijk 2 stroken opzij kon en dan nog had ie lege baan.
En ik ben princiepieel tegen rechts inhalen dus voor iemand anders zijn capriolen ga ik dat zeker ook niet doen .
Comment
-
Ernet in het dorp komt er 1 vlak voor ons uit een straat (links) voor geschoten en 2 m verder gaat ie stilstaan zonder boe of ba.
Dan vertrekt meneer weer op zijn gemak (schat niet sneller dan 20/u ) en dan gaat ie 2 m verder op zijn eindeloze gemak langs de kant uiteraard zonder pinker.
Het was in zijn geval een vw bora met een gepensioneerder nieuwe belg in,spijtig dat die boras geen pinkers hebben he zal een dure optie geweest hebben.
Dan ene op de snelweg richting antwerpen nabij edegem op de 1ste strook reed ie 100/u uiteindelijk gaat ie opzij omdat papa teken doet.
Dan rijden we hem voorbij ja hoor mijnheer was aan het kakelen aan de telefoon (tegen zijn oor gedrukt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenGevaren driehoek stond minimaal 30 m achter het voertuig (zoals het zou moeten zijn) dan heb je veel kans dat die er inderdaad niet meer staat (maar kijk eens in de berm veel kans dat die daar ligt ), als die bus daar al meer dan een uur stond heb je veel kans dat er al een vervangbus gekomen is, chauffeur neemt de vervangbus over van mechanicien (of andere bestuurder) passagiers stappen over en chauffeur werkt de rest van z'n rit af (welliswaar met de nodige vertraging), en inderdaad een bus laten wegslepen kost soms meer tijd dan je zou denken en/of zou verwachten....
En oke, mss is de chauffeur met de vervangbus vertrokken, maar dan zou die mechanicien d'r toch nog moeten zijn? Want zo een voertuig in het midden van de weg onbeheerd achterlaten
Ik zeg ook niet dat zo een bus wegslepen snel zou gaan, maar bijna 3 uur (voordat de bus weg was zou het bijna 10h geweest zijn).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDeze morgend eene lijnbus die op een slechte plaats (in panne???) stond enkele kilomters voor mijn bestemming.
Door de file daar was ik nog bijna te laat op men werk.
Ik vraag me de laatste tijd echt af of ge debiel moet zijn om buschauffeur te worden, of ge debiel word door buschauffeur te zijn. Maar die mannen doen toch niks anders dan achterlijke stoten uithalen.
En dan spelen ze nog met zoveel levens van al die mensen die op hunne bus zitten.
Comment
Comment