Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
    pas op, deze vind ik toch te gek!
    de rest is inderdaad treist, heel triest... toen ik 18 was ging ik ook wel eens een meeting bezoeken, de tijd lijkt wel stil te staan in dat wereldje.

Die was inderdaad knap. Maar dat was dan wel echt de enigste.

Comment

• Tijd om dit topic nog eens van onder het stof te halen zou ik zo zeggen:

VW Jetta I bwj 1984 , 1300cc benzine , kleur: wit , GAS airide , chroom klinken(3 zonder slot),A8 wintervelgen 7,5 x 17 , chroom spiegels, witte pinkers , Bi-xenon , nieuwe chroom bumpers Golf I , chroom tdi uitlaateindstuk , leder en alcantara beklede zetels , alcantara dakhemel , schuifdak , TT-schakelpook , porsche driespaak stuur ,chroom handrem, chroom latjes tussen de ruiten(in de deuren) , ...

Prijs 6000 euro

Wie wil er nu 6000 euro geven voor zoiets vraag ik mij dan af...

Comment

• Meer foto's?

Auto op zich is leuk, enkel die velgen (), het chroom, de witte pinkers, ...

En de prijs natuurlijk

Comment

• enkel die velgen zijn te groot.
          jetta is echt prachtig. compleet herspoten, airride (kost algauw 2500euro)
          6000 euro is nen heel eerlijke prijs voor nen jetta die in orde is

Comment

• Zo lijken het grote wieldeksels.

En zo fel blauwe xenons wrs.

Comment

• 220 dsl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                enkel die velgen zijn te groot.
                jetta is echt prachtig. compleet herspoten, airride (kost algauw 2500euro)
                6000 euro is nen heel eerlijke prijs voor nen jetta die in orde is
                Die prijs zal voor díe jetta mss niet overdreven zijn, maar ik zou nooit zoveel geld op tafel leggen voor zo'n kar.
                Natuurlijk wel waar dat die airride veel aan de prijs doet...

Comment

• Voor de liefhebbers van getunede Lada's, Moskvitchen en andere Zazen

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• tja... de vraag is bij een lambo waar ik mn skibox nog kwijt kan

Comment

• Dat is niet overdreven, dat is vet!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Dat is niet overdreven, dat is vet!
                        Voor 1x moet ik u gelijk geven!
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                          tja... de vraag is bij een lambo waar ik mn skibox nog kwijt kan

Dit is moddervet!! zoveel cash hebben dat je met een lp640 op skireis gaat. Dik!
                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• die lambo met skibox is de wagen van een gekend extreme-skier (naam ontglipt mij op het moment), zij die kijken naar extreme games op eurosport gaan hem zeker kennen... dit verklaart ineens ook de skibox op zijn wagen
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Voor 1x moet ik u gelijk geven!
                              Stoere Alexx

Comment

Stoere Alexx
                                Daar is niets stoer aan Slippies .
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Slippies .
                                  Daar ga je weer

Alleen RRD mag dat zeggen.

Comment

Daar ga je weer

Alleen RRD mag dat zeggen.
                                    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                      pas op, deze vind ik toch te gek!
                                      de rest is inderdaad treist, heel triest... toen ik 18 was ging ik ook wel eens een meeting bezoeken, de tijd lijkt wel stil te staan in dat wereldje.

jeugdsentiment

Comment

• Staat daar nu WALG op die koffer? Het is dan wel juist.

Comment

• WALD

Mooie strijkplank ook erop, menig huisvrouwen zijn daar jaloers op!

Comment

Working...
                                          X