Oorspronkelijk geplaatst door Fokko
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tijd om dit topic nog eens van onder het stof te halen zou ik zo zeggen:
VW Jetta I bwj 1984 , 1300cc benzine , kleur: wit , GAS airide , chroom klinken(3 zonder slot),A8 wintervelgen 7,5 x 17 , chroom spiegels, witte pinkers , Bi-xenon , nieuwe chroom bumpers Golf I , chroom tdi uitlaateindstuk , leder en alcantara beklede zetels , alcantara dakhemel , schuifdak , TT-schakelpook , porsche driespaak stuur ,chroom handrem, chroom latjes tussen de ruiten(in de deuren) , ...
Prijs 6000 euro
Wie wil er nu 6000 euro geven voor zoiets vraag ik mij dan af...
Comment
-
Meer foto's?
Auto op zich is leuk, enkel die velgen (), het chroom, de witte pinkers, ...
En de prijs natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenenkel die velgen zijn te groot.
jetta is echt prachtig. compleet herspoten, airride (kost algauw 2500euro)
6000 euro is nen heel eerlijke prijs voor nen jetta die in orde is
Natuurlijk wel waar dat die airride veel aan de prijs doet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat is niet overdreven, dat is vet!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtentja... de vraag is bij een lambo waar ik mn skibox nog kwijt kan
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVoor 1x moet ik u gelijk geven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenStoere Alexx2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenSlippies .
Alleen RRD mag dat zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDaar ga je weer
Alleen RRD mag dat zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenpas op, deze vind ik toch te gek!
de rest is inderdaad treist, heel triest... toen ik 18 was ging ik ook wel eens een meeting bezoeken, de tijd lijkt wel stil te staan in dat wereldje.
Comment
Comment